Wypowiedz się!
Nick:
Opinia:
Opinie
M902014.08.25 20:35
Ćwiczenia są fajne i skuteczne, ale z tym naukowcem to pewnie trochę ściemy jest, bo wygląda to jak pilates. Co do ćwiczenia 3 to jak nie czuć mięśni brzucha trzeba po prostu mocniej wypchnąć biodra do przodu. Powodzenia wszystkim! :-)
hejka2014.08.17 09:48
Zaczynam od jutra trzymajcie kciuki :)
hej2014.08.17 00:55
Jak przeczytałam te wypowiedzi to odrazu poczułam sie zmobilizowana by zrobić to robić.
Julia2014.08.16 12:21
Cześć. Mam 13 lat. 155 cm wzrostu. I 40 kg. Robiłam serie brzuszków i to na prawdę pomagało, lecz nie same ćwiczenia są kluczem do sukcesu. Trzeba też mieć zbilansowaną dietę, a wtedy... Już tylko trzeba cieszyć się wynikiem końcowym! :)
J2014.08.12 21:55
Cellulit ścieraj gąbką na zasadzie masażu.
damy radę2014.08.07 14:16
Wydaję mi się że lepiej w pierwszym tygodniu ćwiczyć 3 razy. Natomiast w drugim codziennie :) Żeby się nie przemęczyć :P
gość2014.08.06 22:40
Zaczynam od dzisiaj zobaczę za tydzień czy będą efekty
hejka 2014.07.29 14:08
SŁUCHAJCIE MAM PYTANIE tutaj piszę żeby trening brzucha wykonywać 3 razy w tygodniu a na górze że trzeba wykonywa codziennie więc te su per brzuszki i inne mam robić codziennie czy 3 razy w tygodniu ???????????????????????????????????????? PROSZĘ O SZYBKĄ ODPOWIEDZ
Cześć2014.07.26 10:41
Mam 19 lat moj brzuch wyglada jakbym byla w ciazy co mam zrobic zeby chociaz troche miec plaski brzuch
takaaa 2014.07.25 13:15
Mam 14 lat ważne równe 50 kg,mam 1,58m.Moja waga do wzrostu jest raczej prawidłową.Ale co z tego....denerwuje mnie mój brzuch.Za mies. Idę na wesele ...mdxe spróbować tych ćwiczeń i oczywiście zastosować odpowiednią dietę xd
WAGA 70kg I wiek 13 Lat2014.07.21 22:06
Mam dopiero 13 lat i warze 70kg do ostatnia szansa by schudnąć. Jak mi się nie udo do wyjadę od rodziny na pół roku wiec trzymam się i wierze że mi się uda i wam.
Rumiana2014.07.19 11:14
Najważniejsza jest regularność. Chodzę już trzeci miesiąc na zajęcia do Saturn Fitness, prawie codziennie jest grupa na trening płaskiego brzucha. Jakby kogoś interesowało to na Targówku najbliżej jest na Kuflewskiej.
Gość 2014.07.13 10:06
zaczynam od dziś nie wiem czy pomoże ale napiszę efekty jak będę coś widzieć !!!
Keri2014.07.06 21:03
Zaczynam od jutra :) Za tydzień napiszę czy są efekty :))
eliza2014.07.01 13:02
Zaczynam zobaczymy co z tego wyjdzie
Gabi2014.06.25 22:05
Metoda uniwersalna jest tylko jedna: ciągłość. Jak się coś robi regularnie, to są efekty. Przynajmniej tak słyszałam od koleżanki uczęszczającej do Akademii Promocji Zdrowia & Formy w Warszawie, a patrząc po niej faktycznie można sądzić, że porady uzyskała od specjalistów. Oczywiście warto by to wszystko miało ręce i nogi, ale nawet najlepsze ćwiczenie nie da nic wykonane przez tydzień, dwa, aż to wyczerpania się ochoty.
ew432014.06.23 23:51
Podobny szwindel do 6 Weidera. Proszę sobie sprawdzić w Google rezultaty dla nazwiska pana Castersiano - wszystkie wyłącznie w języku polskim, odnoszące się do "cudownej" metody na płaski brzuch. Zero innych informacji, chociażby w innych językach. Nie polecam takich dziwactw.
Aremot2014.06.21 14:47
Fajnie :) Tyle tylko, że ja lubię jeść i raczej nie schudnę nawet ćwicząc codziennie.
cellulit2014.06.07 02:50
A czy te ćwiczenia pomogą w pozbyciu sie CELLULITU Z BRZUCHA?
cellulit2014.06.07 02:50
A czy te ćwiczenia pomogą w pozbyciu sie CELLULITU Z BRZUCHA?
świadoma2014.05.02 13:10
do jojo:( efekt jojo może wystąpić po gwałtownym zaprzestaniu ćwiczyć np. ja biegam codziennie i jak chciałabym przestać musiałabym przez jakieś 2 tygodnie biegać 3 razy w tygodniu i znów po 2 tygodniach 1 raz. Powodzenia!! :)
jojo:(2014.04.13 22:48
Czy przy tym jest efekt jojo? :((
Aneta.2014.03.29 19:42
Hej dzisiaj zaczynam ćwiczyć ;D Mam nadzieje że mój brzuch bedzie płaski za 3 tygodniexD a może już w tydzień jak piszą?;DNapiszę wam efekt po tygodniu ;* Trzymajcie kciuki !
Ania2014.03.23 18:00
A propos oddychania podczas ćwiczeń: wdech należy robić podczas rozluźniania mięśni, wydech - podczas ich spinania. Czyli np. przy superbrzuszkach wydychamy powietrze podczas unoszenia głowy i barków, a wdychamy podczas opuszczania. Zaraz zaczynam z tymi ćwiczeniami, bo ogólnie jestem szczupła, ale brzuch mam tragiczny i kondycję zerową!
lalala :D2014.02.17 18:50
Ja stosuję dietę, jem śniadanie ok. 7:20 czasem po 8, drugie śniadanie jakieś 2 godziny później potem o 15 obiad i nic więcej. Od 17 stycznia do dnia dzisiejszego schudłam 4,5 kilo. Jestem bardzo zadowolona. Na początku ćwiczyłam codziennie, 100 brzuszków, 20 damskich pompek, 20 przysiadów, 20 skłonów i 10 minut "rowerka" na plecach. Cieszę się bardzo i chyba skorzystam z tych ćwiczeń w najbliższym czasie ... :D
petycja2014.01.14 17:57
dużo się pisze o tym jak mieć płaski brzuch, jak spalić tłuszcz tu i tam, ale rzadko widzę jakiekolwiek porady dla kobiet które z jakichś względów mają kłopot z ćwiczeniem na zajęciach fitness, z siłownią. A przecież takie kłopoty są, jestem żywym przykładem. Ja mam np. biust J i jak kazda kobieta z dużym biustem wiem jak taki biust może przeszkadzać w ćwiczeniu, taki trening jest zwyczajnie nieprzyjemny. W koncu na własną rękę znalazłam staniki sportowe dalii i teraz ćwiczy mi się bardzo fajnie, może napiszcie cos o takich sprawach, pewnie wiele dziewczyn ma z tym kłopot
SwAgOwA2014.01.13 17:43
Ale to działa na pewno? ;/ Proszę o odpowiedź. Bardzo ważne.
anna2014.01.09 14:59
o masakara niektorzy ludzie to naprawde sa ciemni czytajac te komentarze ... apozatym jak masz zakwasy to dobrze i najlepeiej je wycwiczyc a nie sie poddawac ....
k2014.01.07 19:49
Czy po tych ćwiczeniach spalamy tłuszcz a skóra zostaje (efekt jojo)? Proszę o odpowiedź.
anonim2013.12.31 12:38
Niektórzy piszą że nieschudli ale to nie jest tak ze najpierw ćwiczysz a póżniej wpierniczasz batony to tak osły niedziała a pózniej sie dziwicie ze nic z tego nie wszyło!!!!!! :) ahahahha naiwni ludzi
zacięty.Grubasek2013.12.27 20:14
ja do tych ćwiczeń, dodatkowo będę wykonywać 10 minutowy trening brzucha z Mel B. :) życzcie Powodzenia :3
ktoś 2013.12.07 21:00
ej czy to działa ? jaką diete trzeba stosować ?ile razy dziennie ? czy mam wejść w trening ABS na płaski brzuch ?
magik2013.12.05 18:16
wpadłem przypadkiem na ten artykuł. Ćwiczenia opisane prawidłowo jednak jest to trening dla zaawansowanych. Jeżeli ktoś z Was w ogóle nie ćwiczył mięśni brzucha i nagle zafunduje sobie taki wycisk - np. w poniedziałek-to w środę raczej nie będzie już w stanie ćwiczyć ze względu na bolesne zakwasy. Pierwszy tydzień radzę delikatnie trenować, aby przyzwyczaić mięśnie do wysiłku. Lepiej trenować po 15 min niż nabawić się zakwasów i opuszczać treningi.
Natka2013.11.19 20:59
bardzo pomogły mi te cw. i cwicze nadal . Do tego trzeba też odpowiedniej diety dziewczęta! :) Przede wszystkim nie jesc na noc:) ostatni mój posiłek to 17-18:00 :)
Pilateska2013.11.13 18:59
Amerykański naukowiec? Przecież to ćwiczenia z Pilates są...
ola2013.11.05 15:30
Ja juz nie rozumiem tego tu pisze ze te cwiczenia trzeba robic codziennie a potem pisze ze trening ten trzeba wykonywac 3 razy w tygodniu. To jak to w koncu ma byc ? Codziennie czy 3 razy w tygodniu ?
lilu2013.10.29 22:19
no to do dzieła!!! lecimy z koksem:D
lalalalalalaa2013.10.27 18:52
zalowe wogol nie schudlam chamy jedne
lalala2013.10.27 18:52
lpol
Kat2013.10.19 19:20
Pewnie, że tak Patka :* Damy radę, bo mamy motywację :> D. i K. nam pomogą :P
Lucy2013.10.19 19:19
Kaśka uda nam się :D
Gość2013.10.19 19:11
a więc spróbuje mam nadzieję, że się uda
Happy ;) 2013.09.22 17:14
"Oprócz tego codziennie przez 30 minut rób ćwiczenia aerobowe: marsz, bieganie, jazdę na rowerze itp. " chodzi o jedno z nich czy wszystkie? proszę o pomoc :c
Tom2013.09.09 00:33
Gdy ma do wyboru ten sam tytuł w dwf3ch rf3żnych oprcaawh wybieram ten najbardziej przemawiający do mego estetycznego ego i :)Czasem zdarzy się też bzdet ale za to jaką ma okładkę !!!! :))))
madzieńka2013.08.31 17:45
Robie te ćwiczenia od 10 dni, mam zamier robić je conajmniej z miesiąc. Jak narazie widzę efekty, po 7 dniach straciłam 2cm w talii i 6cm z oponki, więc wynik satysfakcjonujący. Nie schudłam wprawdzie ani kilograma, ale nie stosuję żadnej diety, więc nie dziwi mnie to, po 14 dniach znowu sie zmierze i zobaczymy. Mam nadzieje, że w końcu mój brzuch będzie płaski.
hehe2013.08.27 18:32
Nie na każdego działa odstawienie słodyczy. Ja odstawiłam je pół roku temu i nie schudłam nic.
Smile :)2013.08.21 17:25
Nie wiem czy to działa :P. Zamiast ćwiczyć i przechodzić przez głodówke wystarczy odmowic sobie slodyczy :). Niestety to nie idzie w cycki :>. Mam 14 lat i 161 cm wzrostu. Ważyłam 47, a teraz 46 kg :) Nie jadłam niczego co zawiera cukier :). Wystarczy pomyśleć :>
karo2013.08.16 20:08
Mam pytanko zrobiłam wszystko co tu pisze(każde ćwiczenia po 40 powtórzeń) kiedy mam zrobić drugą serię od razu po tym czy za parę godzin?
brylant2013.08.09 22:09
hej alina,<<unoszenie bioder>>youtube.pl i wszystko bedzie jasne,pozdrawiam
alina !2013.08.06 22:43
nie rozumiem tego ćwiczenia z <<unoszenie bioder>> jak to zrobic ???
:)2013.08.06 22:33
mamy np. robic te super brzuszki tylko je 20 czy jedna seria po 20 ?
jaa2013.07.28 22:48
hej , ile to powinno sie cwiczyc , jakbym cwiczyła miesiac to chudne cały czas , czy tylko w tydzien i juz nic nie schudne ?
hejhej2013.07.26 11:28
Mnie również bardzo boli ręka przy wykonywaniu ćwiczenia 3. :(( nie wiem co robię źle, bo ćwiczenie wydaje się banalnie proste, a ja jednak nie umiem go wykonywać i zazwyczaj zmniejszam ilość powtórzeń do 5 :( pomoże ktoś ? :*
zadowolony2013.07.22 19:20
Mi się udało znacząco poprawić brzuch w 2 tygodnie, kopiłem na allegro dietę razem z planem treningowym własnie na 2 tygodnie plan sie nazywal super brzuch i naprawde po 2 tygodniach była duza roznica polecam trening kupilem od uzytkownika Ar-fit
fat2013.07.13 12:36
Chyba źle robie trzecie cwiczenie...bardzo boli mnie reka, a brzuch w ogóle...Moze ktoś wie co robie nie tak?
basketball.2013.07.11 18:33
Otóż tak ćwiczenia ogólnie dobra,sama dużo również trenuje ale teraz kiedy są wakacje treningów brak i muszę coś robić. Robię te ćwiczenia i są na prawdę dobre jednak pamiętajcie nigdy w życiu żadnych diet ponieważ po zaprzestaniu ćwiczeń i diety zmieni wam się metabolizm i to co spalicie przybędzie nawet podwójnie :)
hjklftgyhu2013.07.10 23:45
Dziewczyny, czy jak ćwiczyłyście te ćwiczenia bądź inne to bardzo Wam zmalały piersi? Jestem nastolatką i nie mam zbyt dużego biustu, chociaż coś tam jest.. i chce wyrobic mięśnie itp itd, ale po prostu obawiam sie, że zmaleją mi piersi.. co o tym myslicie? :x :*
Zawodowa sporcmenka2013.07.09 20:25
Jak mam napiąć mięśnie brzucha skoro ich nie mam ? :):)
julka2013.07.07 09:52
Jak wykonać ćwiczenie drugie? Proszę dokładny opis. Z góry dziękuje:* ;)
julka2013.07.07 09:20
Jak wykonać ćwiczenie drugie? Proszę dokładny opis. Z góry dziękuje:* ;)
Marysia2013.07.04 14:13
Mam 14 lat, 158cm i 65kg więc jest co zrzucać ;/ spróbujmy więc :) już nieraz próbowałam przeróżne diety i ćwiczenia, ale mam nową motywację , może w ońcu kiedyś coś z tego będzie...
Paulina :)2013.07.04 10:22
A więc tak... ćwiczenia wykonuję trzeci dzień. Czuję i widzę, że brzuch mi się zmniejsza. Jestem ciekawa, czy te ćwiczenia pomogły komuś mieć idealnie płaski brzuch, a jeśli tak to ile mu to zajęło. Jeśli jest ktoś, kto odpowie na moje pytania, to niech napisze. Ja za ok. tydzień lub dwa, jadę nad morze i chcę być płaska. Oczywiście robię jeszcze inne ćwiczenia, kręcę hula-hop, skaczę na skakance i nie jem nic słodkiego. Mam więc szansę schudnąć w tak krótki czas?
dfxsdf2013.07.02 20:16
1 dzień mega zakwasy :D będzie dobrze
niewiem2013.06.23 15:04
Boje sie rze mi sie nie uda mam12 lat i niewiem czy to pomorze mysl rze tak bo jak nie to w wakacje bende siedziala w domu jak pomorze to dzienkuje:-) :-) :-) :-*
monia2013.06.20 11:37
płaski brzuch w tydzien to jak dla mnie nierealne. ale tak jest jak sie ma nadwage..
Edzia2013.06.13 13:36
Czy to naprawdę działa? ;) bo za 3tyg nad morze jadę trzeba trochę zrzucić.
Agatka2013.06.09 21:42
Jutro zacznę. Nie ma co lato tuż tuż :D Yes I can! Yes I can! Yes I can!
Gość2013.06.09 14:03
Nie ma któraś z was filmiku na którym pokazują jak się wykonuje te ćwiczenia ? Ponieważ nie mam pojęcia czy dobrze je wykonuję ale raczej uważam że źle. :/
ajaja2013.06.06 09:28
Te ćwiczenia chyba na prawde działaja! jestem po drugim dniu cwiczen, a czuje ze mam mniejsze wałeczki na brzuchu. Nie stosuje zadnej diety ani nie biegam, po prostu tylko je robię. Zobaczymy jak bedzie po tygodniu. Teraz mam w talii 67:/ chce dojsć do 63! napisze za tydzien jak tam moja talia.
Gość2013.05.24 22:34
ja robie 150 brzuszkow diennie przez poltora tygodnia mialam rozmiar 52 a mam 50 waha sie do 48 w tali mialam 48 mam 42 wiec jak widac dziala nie na kazdego ale na mnie tak i jestem zadowolona ...robie serie po 10 odpoczynek pa 15 sek i dalej ...szczerze sam nie widzialm efektow ale moi znajomi od razu zauwazyli i rodzina ...do tego pije duzo wody nawet kranuwa tez dobra jak sie nie ma innej...no i do tego tancze w domu ....przy disco polo i pajacyki powaznie dziala na mnie nie wiem jak na was dziewczyny ale wiem jedno nie nalezy sie poddawac jesli cos robisz zrob to do konca a bedzieszz siebie zadowolona ..poczujesz e mozesz wiecej:)pozdro:D
Gość2013.05.24 15:32
ćwiczenia na brzuch dr castersiano są najwspanialsze!
Gość2013.05.17 17:36
ZAczne dzisiaj wcześniej poddawałam się kilka razy trzymajcie kciuki... mój brzuch nie jest płaski jest jakieś 3 cm tłuszczyku do spalenia, ale ogl jestem chuda tylko ten brzuch dam znać czy dałam rade i czy były jakieś efekty i może dam zdjęcia jak będzie się czym pochwalić hehehe :) :D
Gość2013.05.13 16:23
boże święty!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! schudłam 50 kg ♥ a obw brzucha mam 5 cm ;-) jeszcze 2 miesiące takich ćwiczeń a będę chuda ;-)
Gość2013.05.13 16:07
na prawdę to działa?
Gość2013.05.05 11:10
ja juz robie te ćwiczenia przez 2 miechy, a ciągle mam taki brzucholek
Gość2013.05.05 10:45
cud!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! po 1 dniu juz widze efekty!!!!!!! polecam kazdemu!!!!!!!! na początku próbowałam robic same brzuszki ale efekt było widac po około 2 miesiącach, a teraz? CUDOWNE <3
Gość2013.04.24 19:36
No , to zaczynam :)) Trzeba ćwiczyć , miałam już dużo podejść , ale teraz się nie poddam . Lato idzie więc trzeba mieć co pokazać . TŁUSZCZU ŻEGNAJ :D Mam nadzieje że te ćwiczenia mi pomogą :))
Gość2013.04.23 21:56
a6w rzeżbi mięśnie a nie spala tłuszcz.!! ona robi kaloryfer ale jak masz brzuszek (tłuszczyk) to nic z tym nie zrobi.. ;pp takze poszykaj innych cwiczen ;]
Gość2013.04.22 22:46
Ja cwicze a6w. Jestem w 10 dniu.
Gość2013.04.22 19:58
zaczynam dzisiaj, będę robiła codziennie po 3 serie, mam nadzieję, że zobaczę jakieś efekty! mam 15 lat i waże 55 kilo przy wzroście 163cm, ale mam duże piersi mam nadzieję, że zrzucę z brzuszka również, do za 7 dni, hehe :3
Gość2013.04.15 20:45
jeśli nie mogę robić tego z biodrami bo łapią mnie skurcze to czym mogę to zastąpić?
Gość2013.04.15 18:45
Super efekt a do tego miałaś jakąś dietkę i inne ćwiczenia? czy tylko te ćwiczenia i masz -7kg?
Gość2013.04.14 21:08
Wykonywałam ćwiczenia przez dokładnie 2 miesiące , a efekty są bardzo zadawalające. Schudłam 7 kg dla mnie to na prawdę coś wielkiego. Chcieć to móc. Pozdrawiam :)
Gość2013.04.14 07:10
Zaczynam dzisiaj i napisze jakie są efekty! Justyna
Gość2013.04.12 09:35
Zaczynam dzisiaj i napisze o efektach.Dodatkowo biegam. Juz niedługo weekend majowy i wyjazd do Taterlandii i mam nadzieję że ćwiczenia pomogą!!!! Justyna
Gość2013.04.11 20:28
pfffffffffffffffffffffffffffffff
Gość2013.04.07 20:08
Dwa zastrzeżenia odnośnie tego artykułu. Po pierwsze coś jest nie tak z tymi wydechami, nie ma tu w ogóle mowy o wdechach ;/. Po drugie na początku artykułu jest napisane, że należy ćwiczyć codziennie, na końcu, że trening brzucha należy wykonywać trzy razy w tygodniu...
Gość2013.04.05 21:45
To jakieś całkowite szaleństwo! I totalne bzdury! Co? Gdzie? Jak? Nawet nie umiem sobie wyobrazić tego cudactwa! Jakie oddechy?! To mam robić ćwiczenia czy sapać do rytmu? I jak oni sobie wybrazaja marnowanie takiej ilości czasu na to wszystko? Żałosne! Już wole być poprostu spasiona niż sie załamywać nad czymś takim!
Gość2013.04.05 21:41
To jakieś całkowite szaleństwo! I totalne bzdury! Co? Gdzie? Jak? Nawet nie umiem sobie wyobrazić tego cudactwa! Jakie oddechy?! To mam robić ćwiczenia czy sapać do rytmu? I jak oni sobie wybrazaja marnowanie takiej ilości czasu na to wszystko? Żałosne! Już wole być poprostu spasiona niż sie załamywać nad czymś takim!
Gość2013.04.03 23:04
ludzie nie korzystajcie z diet! diety są niezdrowe! dieta polega na odmówieniu sobie jedzenia danej grupy produktów pokarmowych. gdy organizm odczuje, że czegoś mu brak, boi się i przygotowuje się na głodówkę i gromadzi w wiele więcej tłuszczu danej potrawy jaką tylko zjecie! mówię Wam, wystarczą ćwiczenia i ZDROWE ODŻYWIANIE. ŻADNYCH DIET. owoce, soki, warzywa. TRZEBA JEŚĆ BATONY, PIZZE, CZEKOLADĘ, PĄCZKI. PO PROSTU CHODZI TU TYLKO OTO, ŻEBY NIE NAWALIĆ SOBIE TEGO CAŁEJ GÓRY. jeden pączek na 2 tygodnie lub na półtora i wystarczy. do picia tylko wodę mineralną. sałatki, surówki. życzę powodzenia! :)
Gość2013.04.02 20:10
kiedyś już właśnie wykonywałam te ćwiczenia, ale sie do nich, że tak powiem uprzedziłam, ponieważ ćwiczyłam chyba z dwa tygodnie i nie schudłam tyle ile chciałam, może dlatego, że jakoś źle to ćwiczyłam. ale od jutra zaczynam spowrotem te ćwiczenia. ;D życzę powodzenia wszystkim zaczynającym te ćwiczonka !
Gość2013.04.02 19:19
i da sie zrobic to w tydzien! :) powodzenia .!
Gość2013.04.02 19:18
jestem zachwycona tymi cwiczeniami. Z kazdym dniem 1 lub 2 cm mniej . na poczatku strasznie trudno ale z kazdym kolejnym dniem to poprostu łatwizna i na dodatek bardzo efektowna .! polecam :) .
Gość2013.04.02 15:51
O matko... Wydaje się takie proste :) ZARAZ ZACZYNAM!!!!
Gość2013.04.02 14:07
Super zobacze efekty i jak się sprawdzi polecam innym! <3
Gość2013.03.29 20:22
no to zaczynam od dzisiaj! mam nadzieje, że efekty będą! powodzenia dziewczyny :)
Gość2013.03.28 19:38
Już kiedyś miałam zacząć ćwiczyć ale głownie to dla figury i własnej satysfakcji..zobaczymy co z tego będzie,chłopak mnie motywuje..życze powodzenia innym;)
Gość2013.03.23 19:25
Macie może jakiś filmik jak wykonywać te ćwiczenia ???
Gość2013.03.23 19:07
jestem wielkim wielorybem . alee muszę cwiczyć żeby zostać ładną foczką ! <3
Gość2013.03.22 16:51
wow ja schudłam naprawde polecam byłam pulpetem a jestem szczupła że hejjj :D
Gość2013.03.18 16:32
a ja jestem żywym dowodem na to, że w tydzień można zgubić sporo "brzuszka". Ćwiczę już trzeci tydzień i naprawdę efekty są niewiarygodne, ale do tego jest potrzebna na pewno mobilizacja i chęć osiągnięcia ładnej figury. Jedna z was pytała, co dzieję się z biustem. W moim przypadku zmalał i to o dwa rozmiary, ale jestem zadowolona z efektu. Pozdrawiam i zachęcam do ćwiczeń!!
Gość2013.03.18 16:00
Nie będziesz miał/a płaskiego brzucha w tydzień tylko po tygodniu będą jakieś efekty.
Gość2013.03.17 13:50
Płaski brzuch w tydzień. Dawno się tak nie śmiałem! LOOOOOL Drogie Panie i dordzy Panowie. Ładny płaski brzuch to minimum rok ciężkiej pracy i wyrzeczeń. AMEN. NIE MA TU DROGI NA SKRÓTY! Przestańcie wierzyć w bajki.
Gość2013.03.14 14:20
halo, pytałam się czy efekty będą jak będę jadła normalnie tylko w mniejszych ilościach i tylko robiła ćwiczenia?
Gość2013.03.14 14:11
Hej czy po tych ćwiczeniach dzieje się coś z biustem ? (mam na myśli czy rośnie, czy maleje) z góry dziękuje :>
Gość2013.03.13 10:44
a będzie widać efekty jak tylko będę robiła ćwiczenia?
Gość2013.03.11 21:09
tyle czasu się katuje różnymi ćwiczeniami i nic!
Gość2013.03.11 21:08
Dziewczyny nie da się ''mieć'' płaski brzuch w tydzień. tutaj piszą ze są EFEKTY widoczne po tygodniu, a ja ćwicząc juz długo na wielu sposobach w tydzień nie mam płaskiego brzucha . a do każdych ćwiczeń potrzebna jst dieta
Gość2013.03.09 13:01
Ladne ciawko
Gość2013.03.07 22:52
To działa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!na serio polecam wszystkim:)
Gość2013.03.06 11:33
Chyba też się skuszę! :) Za 2 tygodnie pochwalę się efektem, jeśli będzie się czym chwalić :)
Gość2013.03.04 22:58
Hej . Ja wlasnie zaczynam cwiczyc . Ale troche brak mi motywacji.. Czy moze ktokolwiek ktory wlasnie to.cwiczyl napisac mi jak wygladaly efekty itp.? Moje gg.: 39043159
Gość2013.03.04 00:40
Czy biust maleje tylko trochę czy bardzo? Man mały więc nie chce mieć jeszcze mniejszego ;/
Gość2013.02.28 13:42
ja dzis zaczynam cwiczyc;d ciekawe czy sie nie poddam...
Gość2013.02.27 22:31
no czytajac opinie widze ze dziala nie ukrywam ze szukam czegos konkretnego. Tylko szkoda ze filmiku instruktarzowego nie ma bylabym pewna ze wykonuje je dobrze...
Gość2013.02.19 14:48
Ej a trzeba mieć dietę do tych ćwiczeń ??????
Gość2013.02.19 14:42
Dzisiaj zaczynam ćwiczyć , dam znać jakie są efekty ;)
Gość2013.02.18 17:10
Czy w 3 ćw chodzi o podnoszeniu jednej nogi w górę i jej przytrzymaniu bo nie bardzo rozumiem?????
Gość2013.02.17 18:44
Ja też dziś pierwszy raz zaczynam :)))
Gość2013.02.17 10:26
dzisiaj zaczynam, mam nadzieję że pomoże.;)
Gość2013.02.17 10:24
dzisiaj zaczynam, mam nadzieję że pomoże.;)
Gość2013.02.15 15:35
Po tych ćwiczeniach ledwo się podniosłam z karimaty ale dałam radę !! Było warto ! Czuje się taka lekka ;-)))
Gość2013.02.15 15:20
Po tych ćwiczeniach ledwo się podniosłam z karimaty ale dałam radę !! Było warto ! Czuje się taka lekka ;-)))
Gość2013.02.14 16:08
Zaczynam dzisiaj te ćwiczonka. Dam znać co do efektu.
Gość2013.02.13 21:16
Zaczynam od dziś i napiszę jutro jak się czuje.
Gość2013.02.11 20:54
A wie ktoś może czy to działa ?? oczywiście spróbuje i mam nadzieje że będą jakieś rezultaty :P trzymajcie kciuki i wam również powodzenia :)
Gość2013.02.08 20:06
Te ćwiczenia naprawdę pomagają, ja pierwsze efekty widziałam już po 3 dniach. ;)
Gość2013.02.06 14:13
moze ktos podac link do strony z tymi cwiczeniami?jak je zrobic....
Gość2013.02.06 14:12
moze ktos podac link do strony z tymi cwiczeniami?jak je zrobic....
Gość2013.02.06 14:10
moze ktos podac link do strony z tymi cwiczeniami?jak je zrobic....
Gość2013.01.31 21:12
jak dajecie rade z unoszeniem bioder??? Serio to działa? Stosujecie jakąś diete do tego czy coś? Dajcie znać jak najszybciej :) Robi mi siętaka oponka więc zależy mi na tym ogólnie jestem szczupła tylko ta oponka mniej więcej to na dolnej partii brzucha mam ok 3 cm tłuszczu da rade się tego pozbyć dzięki tym ćwiczeniom???
Gość2013.01.28 12:27
No i zaczełam od wczoraj ,powiem jedno po takiej serii moje miesnie dostały naprawdę porządną dawkę ćwiczeń dam znać za tydzień jakie reultaty ;)
Gość2013.01.15 20:52
czy tylko mnie przy unoszeniu bioder bolą barki tak, że pod koniec nie mogę zrobić tego ćw???
Gość2013.01.13 00:25
ile serii nalezy wykonywac ?
Gość2013.01.13 00:23
o co chodzi w ostatnim ćw, bede wdzieczna jak ktoras wytłumaczy jaśniej ;*
Gość2013.01.11 14:20
Działają, sprawdziłam na sobie ;) dzis 7-my dzień ćwiczeń, brzuszek jak marzenie ;)
Gość2013.01.10 16:14
czy one naprawde działają ?
Gość2013.01.06 14:34
To znów ja, dziś dalej ćwiczę, już mi to idzie szybciej, robię serię w 15 minut, z tym, że po wczorajszym obudziłam się cała obolała, ale nic, najważniejsze, że mięśnie pracują ;). Gorzej z dietą, przez wyeliminowanie potraw mięsnych, umieram z głodu ;/, trochę się boję, że się złamię, więc dojadam surową marchewką.
Gość2013.01.05 13:19
Właśnie zrobiłam 3 serie tych wszystkich ćwiczeń, zajęło mi to prawie godzinę, ale się nie martwię, bo co seria, to już szybciej i sprawniej szło, najtrudniej zacząć;) . Stosuję do tego (od dziś;p) dietę kopenhaską (lekko przeze mnie zmienioną- jestem wegetarianką, więc potrawy mięsne z tej diety po prostu wyeliminowałam bez wstawiania niczego innego, bo nie wiem, co byłoby odpowiednie ;/). Do tego od wczoraj robię 50 brzuszków wieczorem i piję 2litry wody, myślicie, że będzie efekt w 3 tygodnie? Tyle mam do studniówki ;/.
Gość2013.01.05 00:58
a mi się nareszcie udało zrobić wymarzoną kostkę na brzuszku :-) doradziła mi instruktorka fajny suplement winsdrol-v a do tego miałam taka motywację i siłę do treningu super sprawa
Gość2013.01.04 18:20
kocham cie patryk!! <3333333333333
Gość2012.12.29 12:25
a to 2 ćw. to polega chyba na tym żeby położyć się na plecach, ugiąć nogi w kolanach i unosić biodra do góry : ) przynajmniej ja to tak zrozumialam :)
Gość2012.12.29 12:23
jateż, ja też zaczynam ! :D
Gość2012.12.28 21:17
od jutra zaczynam cwiczyc ale nie rozumiem tego 2 cwiczenia . moze ktos to dokladnie opisac . Pozdrawiam serdecznie ;*
Gość2012.11.25 00:53
Helena z Florydy -cwiczenia super,bieganie i jazda na roweze ,cwicze od jutra ,konecznie ,wlasnie wrocilam z sklepu gdzie kupilam sukienki lekko za ciasne bo nie bylo jednego rozmiaru wiekszego ,super fasony zmobilizowalo mnie to.
Gość2012.11.06 18:49
Zaczynam od dzisiaj ćwiczenia ju7z zrobiłam całą serię i mam nadzieje ze po tygodniu będzie widać rezultaty. Napisze za tydzien czy sie udało :)
Gość2012.11.05 22:43
zaczynam od wtorku... zobaczymy czy mi się uda : ) pozdrawiam !
Gość2012.11.02 21:28
w sensie czy po tych 7 dniach dalej brzuszek będzie chudł , czy jest jakiś limit i to działa tylko przez 7 dni ? bo ja ćwiczę już ponad 7 dni i an początku faktycznie 6 cm. i w ogóle a teraz kicha nic już się nie dzieje ;/
Gość2012.11.02 21:14
mam pytanie : u góry pisze ze pierwsze efekty są widoczne po 7 dniach ,tak ? to znaczy że jeżeli będę ćwiczyć dalej to mój brzuch dalej będzie chudł ?
Gość2012.09.29 21:36
dostaniesz czego tylko pragniesz metanabol winstrol i omnadren
Gość2012.09.29 21:32
Ćwiczenia rzeczywiście działają
Gość2012.08.31 11:36
Ćwiczenia rzeczywiście działają :) ćwicze codziennie , brzuch coraz lepiej wygląda! Oczywiście dieta na śniadanie jogurt z otrebami na obiad zupka na kolacje jogurt z otrębami. Między czasie jem gruszki i jabłka. Jeżdze także na rowerze ok30 km codziennie i biegam 5 km - czuje sie światnie ! Pozdrawiam
Gość2012.08.27 08:50
zapraszam na fanPage na stronie facebook.pl/MelBTotallyFit !!!
Gość2012.08.25 15:38
i co dają jakieś efekty ;P ?
Gość2012.08.23 17:56
Do takich ćwiczeń, powinien być filmik, bo przeciętna osoba nie ma pojęcia o ćwiczeniach i tak źle je zapewne wykona, nawet jeśli jej zdaje się, że dobrze wykonuje, głupota jest pokazać tylko treść.
Gość2012.08.21 11:30
nie rozumiem jak zrobic 1-wszego ćwiczenia może ktoś wytłumaczy .? działają te ćwiczenia działają ;P ? zz góryyy dzięki za odpowiedzi .
Gość2012.08.13 17:00
Witam :) Czy jest może jakiś filmik na necie z takimi ćwiczeniami :) ??
Gość2012.08.12 14:30
ktoś napisał "bujdy" NIE PRAWDA. :) To są najlepsze ćwiczenia jakie w życiu wykonywałam. Nie są męczące a efekty serio widać
Gość2012.08.12 14:28
KOŁYSKA: siadasz w siedzie prostym, nogi uginasz w kolanach i przyciągasz pod brodę, jakbyś chciała się do nich przytulić. W takiej pozycji na raz prostujesz nogi i odchylasz tułów do tyłu. Nogi nie mogę dotykać podłogi
Gość2012.08.12 14:26
trzeba robić te wszystkie ćw za 1 razem, bo inaczej efekty nie są tak widoczne. Jak nie dajesz rady rób 1 serię rano, a 2 np wieczorem ;)
Gość2012.08.12 14:25
1. działa ale najlepiej robić codziennie. 2.nie spodziewaj się gwałtownego spadku wagi...nie wiem ile dokładnie, ale widać efekty. 3. Ćwiczenia robisz w umiarkowanym tempie. 4.Dieta się przyda, ogranicz słodycze !!! jedz więcej warzyw i mięso gotowane lub smażone na małej ilości oleju. Jedz lekkie śniadania, opierające się na białku np. jogurt naturalny. Uwaga!!! Przy obiedzie nie stosuj żadnych sosów, bułek tartych z masłem itp...to jest właśnie to, co nas tuczy ! Ogranicz węglowodany, słodycze, ziemniaki, makarony a nawet owoce. Max 1 owoc dziennie. Polecam jeść gotowany ryż i ryby :)
Gość2012.08.09 13:06
super! dziewczyny, od zaraz biorę się za te ćwiczenia! ciekawa jestem efektów.. ale jak nie spróbuję, to się nie przekonam :D
Gość2012.08.04 22:46
fgtruyu
Gość2012.07.23 13:20
Trzeba robić wszystkie te ćwiczenia przy jednym razie ????
Gość2012.07.15 09:12
czy tylko ja zauważyłam, że nie wiadomo, kiedy robić wdechy?
Gość2012.07.09 23:09
Czy to działa ? 1. siedem dni i waga ile kg w dół ? 2. intensywność ? 3. dieta ?
Gość2012.06.20 09:08
NIe rozumiem wogóle kołyski !!! kto mi wytłumaczy błagamm!!!!
Gość2012.06.19 20:27
Zacznę ćwiczenia od dzisiaj, jutro zaś dieta + bieganie i sprawdzimy czy to coś da :) Także drogie Panie odezwę się w następny wtorek i podsumuję swój tydzień z o to tymi ćwiczeniami, a z tego co czytam wasze opinie warto spróbować :) Pozdrawiam K. ;)
Gość2012.06.18 21:35
te cwiczenia codziennie trzbe arobic przez tydzien czy co dwa dni ? :)
Gość2012.06.16 17:46
polecam ćwiczenia z mel b. ;) super efekty w ciągu tygodnia już widać, ja w tamtym roku ćwiczyłam miesiąc po ok. 1H dziennie i wyglądałam świetnie ! ;)
Gość2012.06.14 19:08
Dzisiaj zaczynam ćwiczyć, mam nadzieje że po tygodniu zobacze jakieś efekty:) Bo juz mam dość mojego wałęczka na brzuchu i wkońcu czas się go pozbyć :)
Gość2012.06.14 14:30
no troszke trzeba sie nameczyc...ale trzeba myslec o efektach:) ja cwicze juz od jakiegos czasu ok.2/5 tygodnia.ogolnie, to cwiczenia cardio, codziennie po 20 min.i brzuszki.przyznam, ze mininalne zmiany, sa widoczne, ale to mnie nie zadawala.wiec doloze jeszcze te cwiczonka. ,,minia,,
Gość2012.06.14 14:08
widze, ze troszke pozytywnych wpisow jest wiec zabieram sie juz teraz... pozdrowionka dla wszystkich brzuszkow..hehehe
Gość2012.06.12 16:03
Czy tylko te ćwiczenia na brzuch musze robić czy jeszcze jakies ? ; )
Gość2012.06.10 21:20
a ile łącznie trzeba robić te ćwiczenia ? bo ja to chyba je źle robie bo juz drugi dzień a efektów brak :( pomocy proszę o poradę !
Gość2012.06.06 15:15
To możliwe ćwiczę już od tygodnia i naprawdę straciłam 2,5 kg a w pasie straciłam 7 cm to działa tylko trzeba mieć jeszcze dietę zero słodyczy i słodkich napojów oraz około 20 min rower to w tedy można osiągnąć płaski brzuch ! :)
Gość2012.06.05 22:14
Dzisiaj jest mój pierwszy dzień mam nadzieje że po tygodniu zobaczę jakieś efekty :)
Gość2012.06.04 13:02
Jaki efekt po tygodniu ?
Gość2012.06.02 11:08
Polecam również inna strone która pokaże wam ćwiczenia na <a href="zgrabniejsza.pl">Płaski brzuch</a>
Gość2012.06.01 17:54
ja bym to zaczeła trenować ale nie rozumiem tych ćwiczeń jakby był chodź jakiś filmik ....
Gość2012.05.31 22:11
ćw są wyczerpujące, ale efekt jest nie ma co ;) także dziewczęta warto!
Gość2012.05.31 22:10
to jest suuper , mam brzuch płaski jak sie patrzyy ;D:D polecaam
Gość2012.05.21 16:31
Mam 11 lat i waże 60 kg po tych ćwiczeniach po tygodniu mam mniejszy brzych będę ćwiczyła dalej i wierze że zamiast grubasa ujże w lustrze szczupłą dziewczynę:)
Gość2012.05.21 16:30
Mam 11 lat i waże 60 kg po tych ćwiczeniach po tygodniu mam mniejszy brzych będę ćwiczyła dalej i wierze że zamiast grubasa ujże w lustrze szczupłą dziewczynę:)
Gość2012.05.21 15:35
Hej !! Czy to zadziala ?? bo mam troszecze tlusczyku na brzuszku !!! :D Czy to wam pomoglo prosze odpowiedzcie !! Bo za 2 tygodnie mam wazne spotkanie chce wygladac olsniewajaco :) Pozdrowionka Grubaski :**
Gość2012.05.17 19:53
spróbuje jak coś da... a mam taką nadzieję..... to wam powiem :)
Gość2012.04.28 21:19
Mnie nie bolał brzuch po jednym dniu... Robię zwykłe brzuszki od około roku, teraz postanowiłam, że zacznę A6W. Trzeci dzień-daję radę :) . Powodzenia dziewczęta !
Gość2012.04.26 12:22
Zrobiłam przed chwilą wszystko 1 raz. i tak mnie brzuch boli że masakra:) wieczorem zrobie jeszcze raz. myślicie że b2 razy dziennie wystarczy?
Gość2012.04.25 14:18
Ej ale tak dokładniej to ile trzeba wykonywać te ćwiczenia żeby brzuch był płaski? Bo pierwsze efekty po kilku dniach a płaski brzuch? Da radę w 2 miesiące?
Gość2012.04.15 23:30
Mogę powiedzieć, że przy ograniczeniu słodyczy i ćwiczeniu np: poniedziałek, środa, piątek brzuchol po tygodniu wygląda całkiem całkiem :) (UWAGA ! TRZEBA ODPOWIEDNIO ODDYCHAĆ!)
Gość2012.04.10 17:09
Ćwiczenia ciężkie,odpowiem za tydzień jakie będą efekty ;). Pozdrawiam.
Emilcia1222012.02.11 21:40
Więc to działa? ile czasy trzeba by było wydać efekty?
Emilcia1222012.02.11 21:40
Więc to działa? ile czasy trzeba by było wydać efekty?
2012.01.16 14:04
Na początku jest żeby co dziennie ale później jest: Trening brzucha wykonuj 3 razy w tygodniu (np. w poniedziałki, środy i piątki).
MI2012.01.13 17:31
Spróbujemy zobaczymy B-) Liczę, że się powiodą.
Matka Polka2011.12.16 08:48
Witam!!! Te ćwiczenia naprawdę pomagają. Ćwiczę już ok 3 miesięcy. Ze względu na dwójkę małych dzieci i brak czasu wykonuje te ćwiczenia ok 10 minut dziennie. Przez ten czas straciłam w pasie 11 cm!!!! I zgadzam się z Elizą. Biust też mi zmalał. Ale w moim przypadku to nawet dobrze:)) Co do wagi to straciłam jedynie 2 kg.
Bordia2011.11.09 19:36
Robię te ćwiczenia codziennie już od miesiąca O.O i wg NIC mi to nie dało, myślę że robię je dobrze bo za każdym razem jak skończę bolą mnie mięśnie (a raczej ich brak) brzucha. Ile razy dziennie to robicie? może robię ich za mało? hmm...
mika2011.10.19 00:21
bujdy.
lolaa2011.10.10 20:25
heej, ej ja ćwiczę od 2 dni i powiem wam że wszystko mnie boli, wiec chyba jest dobrze. Zobaczymy co bedzie po tygodniu;d odezwe sie jeszcze i dam wam znac o rezultatach.
ilo2011.10.06 16:54
to naprawde pomaga ćwiczyłąm cały tydzień i schudłam 7 kg;D bierzcie sie do roboty liczy sie wytrwałaść ;D powodzenia!!!!!!!!!!!;D
eliza2011.10.03 18:33
ja rozumiem, płaski brzhuszek,..;D ale nie zauważyłyście jakiśc ubytków w biuście.?.;D.
mońka2011.09.15 14:02
nie bardzo rozumiem jak wykonywać ćwiczenie z unoszeniem bioder, wiem że wszystko jest dokładnie opisane ale spróbowałam i nie wychodzi to najlepiej, bujam się w tył i przód.
2011.08.30 16:08
WOW DZIEWCZYNY ja ćwiczę już 1 miesiąc regularnie i straciłam ponad 12 cm!!!!!!!!!!!!!Jestem zachwycona!chociaż przyznaję że na początku to nie łatwe.Ja radzę włączyć sobie jakąś muzykę do ćwiczeń to uspokaja i nie myśli się tak o tym i po prostu jest łatwiej.Ćwiczcie kochane!
^2011.08.23 19:29
to jak np. będzie się ćwiczyło przez np . 3 TYG . TO SIĘ schudnie 6 kg ?
2011.08.21 17:25
jak wykonac unoszenie bioder ?
2011.08.04 16:48
Te ćwiczenia są na prawdę świetne! w Ciągu tygodnia ubyło mi 3cm z brzucha:D Jestem zachwycona! Najważniejsze jest systematyczne wykonywanie tych ćwiczeń,więc do pracy;) Wytrwałości!:)
kinia2011.07.27 14:31
Dzisiaj drugi dzień :) Czuję się trochę lepiej. Mięśnie brzucha troszeczkę bolą, więc mam nadzieję, że jest dobrze. Myślicie, że faktycznie po 7 dniach będzie płaski ?
2011.07.19 14:56
no może ja też spróbuje..ale jakoś nie jestem przekona...chyba brak mi wytrwałości:(
...2011.07.14 08:51
Super!! mam nadzioeję że mi się uda..i jeszcze na pośladki ćwiczyć będę
2011.07.07 15:24
bardzo dobre ćwiczenia... !! od razu czuć napięcie mięśni, pod warunkiem, że ćwiczenia są dpbrze wykonywane! ;)
ja042011.07.01 20:08
według mnie jeśli ktoś chce zgubić kilogramy musi ćwiczyć bo diety moze i daja rezultaty ale za to masz zero kondycji a jest to ważne. Takie ćwiczenia warto robić bo chudzniesz dzięki nim a pozatym to samo zdrowie! Pozdrawiam. :)
Anu$ka2011.06.29 19:04
co do brzuszków odwróconych: co się stanie jak nie przestanę robić ćwiczeń i za długo będzie trwał mój trenning?
anetka2011.05.14 15:25
jakies zdjecia tych cwiczen ? czy filmik ?
goffi2011.05.06 22:59
Po 1 nie gadajcie głupot, jeśli nie ćwiczyłyście. Ja ćwiczyłam i po 3 dniach miałam super efekty! Zajmuje najwięcej pół godziny.
2011.04.14 21:35
to i tak nic nie daje jak ktos nie zgubi zbednych kilogramow... wiec poco sie meczyc i katowac tak odrazu bo tylko szczyple osoby moga tak robic ....
babka2011.03.30 15:54
ćwiczenia połączone z dobrą dietą dają rezultaty. musisz pić duże ilości płynów które nawilża twoją skórę. możesz np. pić soki jednodniowe Cymes które poprawiają spalanie tłuszczu jak i przemianę materii.
2011.03.09 11:26
a ile czasu dziennie trzeba ćwiczyć jeśli 3h to nie mam tyle czasu
halinka2011.03.01 14:01
jezeli te cwiczenia naprawde taki wynik maja to i moze ja sie skusze choc jestem leniem i sama nigdy nie cwicze!! trzymam was za slowo
wiolka2011.02.17 09:45
Sylwia i tak powinna robic kazda z nas jesli chcemy zeby nasz brzuszek miał fajny ksztalt i był płaski jeszcze przed wiosna.A to przeciez jest mozliwe.Ile Ty placisz za te zajęcia w Jestem?
wiolka2011.02.17 09:45
Sylwia i tak powinna robic kazda z nas jesli chcemy zeby nasz brzuszek miał fajny ksztalt i był płaski jeszcze przed wiosna.A to przeciez jest mozliwe.Ile Ty placisz za te zajęcia w Jestem?
sylwia2011.01.12 08:33
No nie jestem az taka pewna czy to jest mozliwe.Ja chodze juz do mojej ukochanej instruktorki Gabrysi na Ochocie do studia Jestem 2 tydzień i poki co zaczełam odczuwac moje miesnie brzucha.Ale w tydzień jak piszecie nie jest to mozliwe.
Anka2010.11.09 17:18
nie wiem jak mam zrobic te "brzuszki odwrócone" i unoszenie bioder??Szkoda że nie ma zamieszczonego video...
kathrinkap2010.09.22 15:14
najskuteczniejsze są najzwyklejsze brzuszk, jednak bo ostrych bólach kręgosłupa i nadmiernym jego obciążeniu po ciąży, zainwestowałam w urządzenie "ab rocket" i jestem zadowolona, nie obciąża kręgosłupa, ma nasadki masujące i same ćwiczenia brzuszków sprawiają nawet przyjemność, szczerze polecam, ale do pracy trzeba się przyłożyć, mnie udało się schudnąć 28 kilo w pół roku :)
ginger2010.10.24 22:46
polecam te cwiczenia, robilam po dwie serie wieczorem + 20,30 min na rowerku i faktycznie przez tydzien waga poleciała w dół 2kg. tylko uwaga plecy bola
brunetka2010.10.09 09:39
bardzo ciekawie ja wazylam w tamtym roku prawie 72 kil a teraz waze 58 poprostu nie jem smazonego nie pije napojów gazowanych i nie jem słodszy tylko duzo cwicze i przebywam na swiezym powietrzu :):)
AGA2010.08.25 14:15
Wykonuję te ćwiczenia systematycznie od ponad 2.tygodni i muszę przyznać, są świetne, widzę pierwsze efekty, ale wiadomo potrzeba wytrwałości i systematyki do osiągnięcia wymarzonego wyglądu brzuszka. Polecam bardzo! Dodam jeszcze, że przy wykonywaniu tych 'superbrzuszków' można nabawić się bólu szyi i karku, dlatego polecałabym zamiast krzyżowania rąk na piersiach, umieścić je za głową, jak przy wykonywaniu zwykłych brzuszków, ale tak aby kciuki podtrzymywały kark ;) Pozdrawiam
SLOTH2010.08.14 19:13
palić papierosów, ani piwka pić!
Raport specjalny