Czy wiesz jak wykonać gimnastykę poranną?

Poranna gimnastyka to bardzo ważny element dla osób dbających o zdrowie - wzmocni nasze ciało, uchroni przed kontuzjami, pozwoli wykonywać wysokie kopnięcia (coś dla adeptów sztuk walki) i wiele innych.
/ 17.09.2010 19:13
Czy wiesz jak wykonać gimnastykę poranną? fot. Czy.wieszjak.pl

Przeciąganie się (tak 20 razy).

Skłony (20-40 powtórzeń). Wykonujemy dokładne skłony do obu nóg.

Przysiady na palcach (20-40 powtórzeń). To ćwiczenie różni się od klasycznej wersji tym, że stoimy na palcach nóg.

Pompki (10-40 powtórzeń). Dotykamy prawie klatką ziemi. Nie ilość lecz jakość się liczy!

To podstawowy program, jednak jeśli ktoś chce i potrzebuję, powinien oprócz tych wyżej przedstawionych ćwiczeń dodać jeszcze ten zestaw: http://www.podciaganie.pl/rozgrzewka-przed-treningiem 

 

Obrazek ze strony: http://www.w-spodnicy.pl/Tekst/Fitness/525235,1,Latwa-gimnastyka-poranna-dla-kobiet-.html

SKOMENTUJ
KOMENTARZE (0)