nogi na bieżni fot. Fotolia

Zgrabne nogi - ćwiczenie na nogi idealne

Już za chwilę Sylwester, a ty wstydzisz się wyjść w mini? Dzięki temu ćwiczeniu twoje nogi onieśmielą nie jednego mężczyznę!
/ 14.06.2018 16:22
nogi na bieżni fot. Fotolia

Trening nóg - Najnowszy treningowy hit

 

Plié – to ćwiczenie sprawi, że poczujesz się jak baletnica. Wysmukla łydki i uda, wzmacnia pośladki. Dodatkową korzyścią jest to, że poprawia poczucie równowagi. Rób je codziennie przez 3 minuty (np. w czasie mycia zębów – wtedy opieraj na biodrze jedną dłoń). Dzięki temu już po tygodniu zobaczysz różnicę!

Jak przeprowadzać najefektywniejsze ćwiczenie na nogi? 

1. Stań w szerokim rozkroku, oprzyj dłonie na biodrach. Wyprostuj plecy i napnij mięśnie brzucha.


2. Ugnij lekko kolana i unieś pięty, stając na palcach. Ugnij nogi bardziej, opuszczając pośladki. Wytrzymaj chwilę i wyprostuj nogi, nie opuszczając pięt na podłogę. Zrób tyle miniprzysiadów, ile dasz radę bez opuszczania pięt na podłogę.


3. Gdy zaczną ci drżeć mięśnie lub stracisz równowagę, opuść pięty na podłogę i odpocznij kilka sekund. Powtarzaj ćwiczenie przez 3 minuty. Staraj się, aby przerwy były jak najkrótsze.