6 najlepszych ćwiczeń na wyszczuplenie ud (zmienią wygląd nóg w ciągu 4 tygodni!)

Za pomocą odpowiedniego treningu możesz wysmuklić wybraną partię ciała. Prezentujemy 6 sposobów na wyszczuplenie ud, dzięki którym stracisz centymetry w obwodzie i ujędrnisz skórę nóg! Efekty zobaczysz w ciągu zaledwie 4 tygodni. Gwarantujemy, że to naprawdę działa!
6 najlepszych ćwiczeń na wyszczuplenie ud (zmienią wygląd nóg w ciągu 4 tygodni!) fot. Fotolia

Masz dość wyglądu swoich nóg? Jeśli tak, to mamy coś dla ciebie! Prezentujemy 6 najlepszych ćwiczeń na wyszczuplenie ud, dzięki którym w ekspresowym tempie pożegnasz się cellulitem i odmienisz wygląd nie tylko nóg, ale i całej sylwetki. Spróbuj, a na pewno nie pożałujesz!

6 najlepszych ćwiczeń na wyszczuplenie ud

Ćwiczenie nr 1: wykroki

Wyprostuj się i zrób krok do przodu. Zginaj powoli nogi w kolanach, następnie wyprostuj je i złącz z powrotem. Wykonuj ćwiczenie na przemian prawą i lewą nogą w 3 seriach po 20 powtórzeń.

Ćwiczenie nr 2: wykroki na jedną nogę

Stań w tej samej pozycji. Nie zmieniając nóg podczas wykroków, powoli, rytmicznie uginaj i prostuj kolana (w trakcie 1 powtórzenia wykonaj delikatny, potrójny puls w dole). Zrób 3 serie po 15 powtórzeń na każdą ze stron.

Top 5 ćwiczeń na zgrabne kolana!

Ćwiczenie nr 3: przysiady

Wykonuj je z wyprostowanymi do przodu rękoma. Pilnuj też, aby nie odrywać pięt od podłoża i by kolana nie wychodziły poza linię palców u stóp. Zrób 3 serie po 16 powtórzeń.

Ćwiczenie nr 4: wymachy nóg w pozycji klęczącej

Uklęknij, podeprzyj się rękami z przodu. Prostuj nogę zgiętą w kolanie, kierując ją do góry i do tyłu. To samo ćwiczenie wykonuj unosząc zgiętą pod kątem 90 stopni nogę w bok. Aby ćwiczenie było skuteczniejsze możesz je robić z 2 lub 4 kilogramowymi obciążnikami zapinanymi wokół kostek. Wykonaj 3 serie po 20 powtórzeń na każdą ze stron

6 porad jak ćwiczyć, by nogi były idealne!

Ćwiczenie nr 5: ćwiczenie na wewnętrzną stronę ud

Połóż się na boku. Nogę, która leży na podłodze wysuń do przodu, podciągnij do góry palce. Unoś ją rytmicznie i powoli opuszczaj. Zrób 3 serwie po 10 lub 15 powtórzeń.

Ćwiczenie nr 6: każdy trening siłowy zakończ ćwiczeniami aerobowymi

Najlepsze efekty wyszczuplenia ud uzyskasz ćwicząc na stepperze. To on najintensywniej angażuje do pracy ich wszystkie partie mięśniowe. Jeśli nie masz steppera, świetnie sprawdzi się też jazda na rowerze stacjonarnym lub szybki marsz na bieżni. Trening aerobowy powinien trwać minimum 30 minut.

Czego nie wolno jeść przed treningiem?

SKOMENTUJ
KOMENTARZE (5)
/3 miesiące temu
mi same treningi i dieta nie pomogły i pomimo, ze jestem szczupła osoba to zawsze miałam większy brzuch i to był mój największy kompleks, defekt w moim ciele... teraz są takie czasy ze jak ktoś ma problem z nadmiernym tłuszczem to może sobie jeszcze dodatkowo pomoc takimi specjalnymi zabiegami, wiem ze to brzmi jak bym była jakaś naganiaczka ale to naprawdę działa, mi klinika dr Michajłowskiego a raczej jego fachowi specjaliści pomogli przezwyciężyć kompleks :)))
/7 miesięcy temu
Najbardziej skuteczne diety i plany treningowe w Polsce? TYLKO igortreneronline.pl Odchudzanie dla każdego! Wejdź teraz i zacznij jeszcze dzisiaj! Odchudzanie i budowanie formy jeszcze nigdy nie było tak proste! Wejdź teraz na: igortreneronline.pl I przeczytaj pozytywne opinie zadowolonych klientów !
/8 miesięcy temu
Osiągaj szczupłe lub muskularne ciało szybciej niż kiedykolwiek Prosty trening, tania dieta, indywidualnie dobrana suplementacja Wejdź teraz na igortreneronline.pl I wygraj 10 tysięcy złotych
POKAŻ KOMENTARZE (2)