Efekt zobaczysz w błyskawicznym tempie! 10 najlepszych ćwiczeń na smukłe nogi

Te propozycje ćwiczeń na nogi sprawią, że zaczniesz tracić centymetry w obwodzie ud i pozbędziesz się cellulitu! Zobacz jak ćwiczyć, by już za kilka tygodni rewelacyjnie prezentować się w szortach!
Agata Bernaciak / 11.06.2018 05:18

Ćwiczenia na nogi powinna wykonywać każda z nas - bez względu na to, czy ma nadwagę. Dlaczego? Bo smukłe i jędrne uda uzyskamy tylko wtedy, gdy regularnie się ruszamy!

Na szczęście w przypadku nóg sprawa nie jest bardzo skomplikowana i rewelacyjne efekty ćwiczeń można uzyskać w krótkim czasie. Oczywiście wymaga to sporo wysiłku, ale pierwsze efekty są widoczne już po 3 tygodniach regularnych treningów i diety!

Chcecie mieć zgrabne nogi? Poznajcie najlepsze ćwiczenia na uda

Jak uzyskać szybki efekt dzięki ćwiczeniom na nogi?

Smukłe i pięknie wyrzeźbione nogi to marzenie wielu kobiet. Składają się one z dużych partii mięśniowych, przez co łatwiej je wyrzeźbić niż np. ramiona.

Warto pamiętać, że jeśli zależy nam również na utracie wagi, same ćwiczenia mogą nie wystarczyć, dlatego najlepiej połączyć je z odpowiednią dietą redukcyjną. Starajcie się używać mniej soli, ograniczcie słodycze, spożywajcie więcej warzyw i owoców. Pijcie minimum 2 litry wody dziennie, a po kilku tygodniach zauważycie spektakularne efekty!

Jak ćwiczyć, by mieć zgrabne nogi?

Ćwiczenia na nogi powinno się wykonywać co drugi dzień. W dni bez treningu postaw na trening kardio - może to być jogging lub szybki marsz, który powinien trwać minimum 40 minut. 

Pamiętaj, że tylko regularny trening sprawi, że twoje ciało zacznie się zmieniać. Nie patrz tylko na wagę! Na początku swojej walki o szczupłą sylwetkę zmierz obwody ciała i niech one stanowią wartość, do której będziesz się odnosić sprawdzając efekty ćwiczeń na nogi. Gwarantujemy, że po 3 tygodniach zauważysz zmniejszenie cellulitu, poprawę jędrności skóry, mięśnie staną się pięknie zarysowane, a obwody w ekspresowym tempie zaczną się zmniejszać!

Rolowanie wspomaga regenerację mięśni, wzmacnia i zmniejsza ich napięcie, poprawia sprawność, stymuluje krążenie krwi, ujędrniając ciało i redukując cellulit.
Sprawdź!

Oto najlepsze ćwiczenia na uda i pośladki! Wszystko w zaledwie 10 minut dziennie