kobieta, siłownia, rower, ćwiczenia

Jak regularnie ćwiczyć

Obiecałaś sobie w sylwestra, że będziesz regularnie ćwiczyć? Pomożemy ci wytrwać w postanowieniu!
/ 13.01.2009 09:01
kobieta, siłownia, rower, ćwiczenia
Najważniejsze to nie zniechęcić się przez pierwsze 6–8 tygodni, potem ćwiczenia stają się nawykiem.

* Wyliczaj powody, dla których chcesz ćwiczyć (możesz napisać je na kartce i powiesić np. na lodówce).

* Wyobraź sobie, jak świetnie będziesz się czuła i wyglądała, kiedy już poprawisz swoją kondycję (wydrukuj sobie zdjęcie gwiazdy, która ma superwysportowane ciało).

* Myśl realistycznie – na treningi musisz wygospodarować sporo czasu (nie ma sensu ćwiczyć rzadziej niż 3 razy w tygodniu). Terminy wpisz sobie do kalendarza. Pamiętaj, że półtoragodzinny trening tak naprawdę trwa dłużej (dolicz dojazd, przebieranie się).

* Dostosuj porę ćwiczeń do swojego biologicznego zegara (jeśli jesteś sową, poranne treningi z góry są skazane na niepowodzenie).

* Kup seksowny strój, w którym będziesz się dobrze czuła.

* Nagradzaj się za każdy stracony kilogram.