Kondycja przed wyjazdem na narty

Popraw kondycje w ekspresowym tempie, a na nartach będziesz szusować jakby sezon trwał cały rok

kobieta, zima, narty

Przed wyjazdem na narty lub snowboard warto nie tylko zadbać o sprzęt, ale także poprawić kondycję fizyczną. Zacznij 6 tygodni przed wyjazdem – radzi Marcin Rogoziński, trener w Fitness Klubie Gymnasion.

Zadbaj o kondycję

* Koniecznie wzmocnij mięśnie nóg, grzbietu i brzucha. Wystarczy raz dziennie wykonać zestaw klasycznych ćwiczeń. Najlepiej w seriach. Podstawowe ćwiczenia to przysiady (najlepiej 3 serie po 30 powtórzeń), możesz także oprzeć się o ścianę w pozycji „krzesełka” i wytrzymać do 1 min (powtórz to 3 razy).

* Aby wzmocnić mięśnie lędźwiowe – połóż się na brzuchu i unoś tułów (3 serie po 15 razy).

* Na mięśnie brzucha najlepsze będą klasyczne „brzuszki” (5 serii po 20 razy lub więcej, jeśli dasz radę).

Joanna liszowska wie, że najważniejsza jest dobra zabawa. Odpowiedni trening przed nartami pozwoli uniknąć kontuzji. Victoria Beckham natomiast nawet na stoku nie zapomina, jak ważny jest seksowny wygląd. A ty?

Uroda
Oceń artykuł 8 głosów
Wyślij znajomym Wyślij znajomym
Drukuj Drukuj
Wypowiedz się!
Nick:
Opinia:
Raport specjalny