Polki.pl
kom. (7)

Co jeść, aby zwiększyć mięśnie na brzuchu?

Jak jeść, aby zwiększyć mięśnie, ale nie tłuszczyk na brzuchu?
Krystian

Aby obwód pasa zmniejszył się, należy przede wszystkim wprowadzić do diety odpowiednie ilości poszczególnych składników oraz zwiększyć udział warzyw w diecie. Zwykle zaleca się odpowiednią podaż białka, bo białko jest podstawowych składnikiem budulcowym organizmu, w tym także komórek mięśniowych. Korzystna będzie również modyfikacja, prowadząca do zamiany białego pieczywa oraz pszennych produktów zbożowych na te ciemne, pełnoziarniste z niskim indeksem glikemicznym i większą ilością błonnika pokarmowego. To co z pewnością ułatwi Ci zadanie od strony dietetycznej, to wprowadzenie regularnych, stałych pór spożywania posiłków. Zalecana ilość posiłków 4-5 dziennie, ale objętość spożywanych dań powinna być umiarkowana. Nie ma jednak diety, która zapewni nam płaski brzuch bez podjęcia ćwiczeń fizycznych. Dobrze zbilansowana dieta pomoże nam w odtłuszczeniu tej partii ciała, ale to ćwiczenia zapewnią rozwój mięśni brzucha i smukłą talię.

Magdalena Pawlak-Rybczyńska
Specjalista ds. żywienia, dietetyk
Poradnia Dietetyczna ESCA smakuj zdrowie
www.esca.com.pl





Oceń 4,00 / 1
Redakcja poleca

Podobne w temacie Zapytaj specjalistę

Skomentuj Co jeść, aby zwiększyć mięśnie na brzuchu?

Gość We-Dwoje.pl
Komentujesz jako dsfdsfds  /  Wyloguj sięZarejestruj się  /  Zaloguj się

Podobne do Co jeść, aby zwiększyć mięśnie na brzuchu?

Zobacz
ostatnie wydanie tygodnika

Wysłanie formularza jest jednoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu We-Dwoje Polki.pl