Nadwaga po porodzie – tygodniowy jadłospis

Przybranie na wadze jest absolutną normą w czasie ciąży. Czasem jednak kilogramów jest za dużo, gdy już urodzimy. Co zrobić, żeby po porodzie wrócić do swojej dawnej wagi?

Nadwaga po porodzie – tygodniowy jadłospis
  • Dieta nie jest dietą indywidualną. Dieta może stanowić element terapii po indywidualnej konsultacji z lekarzem lub dietetykiem.
  • Dieta jest dietą niskokaloryczną przeznaczoną dla kobiety z nadwagą po ciąży. Dieta jest przeznaczona dla kobiety niekarmiącej.
  • W formie płynów zaleca się spożywanie 1,5-2l wody niegazowane, niesłodzonej, bezsmakowej. Do wody można w celu polepszenia smaku dodać: plastry cytryny, limonki lub listki świeżej mięty. W ramach dziennego zalecanego spożycia płynów mogą znaleźć się herbaty niesłodzone: białe, zielone lub owocowe.
  • Posiłki należy spożywać regularnie, w ostępach czasu 2-4 godzin.
  • Posiłków nie należy łączyć.

1 dzień (1,5-2l wody mineralnej, niegazowanej)

Śniadanie: 205 kcal


  • Bułka graham 1 szt.,
  • Twarożek chudy (+ wyciśnięty czosnek + świeża bazylia) 2 łyżki,
  • Pomidor ze szczypiorkiem duży.

II śniadanie: 127 kcal

Katarzyna Bosacka opowiada o ciąży i zachciankach!

SKOMENTUJ
KOMENTARZE (0)