Podpowiadamy, jak powiększyć pupę! Dzięki tym 5 radom osiągniesz sukces

Podpowiadamy, jak powiększyć pośladki, by doskonale prezentowały się zarówno w jeansach, jak i w bikini!
Agata Bernaciak / 10.04.2018 09:46
Zgrabna pupa fot. Adobe Stock

Minęły już czasy, w których modna była szczupła i koścista pupa - dziś na topie są krągłe, uniesione i apetyczne pośladki! Jeśli więc twoim kompleksem jest płaska pupa, najwyższy czas to zmienić. Dzięki naszym radom w mgnieniu oka uda ci się ją powiększyć i sprawić, że całe ciało nabierze sexy wyglądu!

Skąd się biorą płaskie pupy?

Otóż to nieprawda, że płaskie pośladki odziedziczyliśmy po np. tacie lub mamie. To wcale nie kwestia genów, a raczej naszego trybu życia... Siedząca praca, brak aktywności fizycznej, przemieszczanie się autem - te wszystkie czynniki powodują zanik mięśnia pośladkowego. Aby go odbudować musimy diametralnie zmienić swój styl życia. Chcesz dowiedzieć się, jak skutecznie i w szybkim tempie powiększyć pośladki? Dzięki naszym radom uda ci się osiągnąć cel!

Jak powiększyć pośladki? 5 najskuteczniejszych rad

1. Zrezygnuj z jazdy samochodem

Tak wiemy... samochodem wszystko jesteś w stanie załatwić kilka razy szybciej. Ale czy warto tak się spieszyć, jeśli nie chodzi tylko o powiększanie pośladków, ale również twoje zdrowie? Zamiast zjeżdżać windą do garażu, idź do sklepu pieszo z plecakiem na plecach. Spalisz dużo więcej kalorii i wzmocnisz swoją siłę mięśniową - także tą płynącą wprost z mięśni pośladkowych.

2. Jak najrzadziej siadaj na pupie

To nie jest naturalna pozycja dla człowieka. Nasi przodkowie nie spędzali przecież 8 godzin dziennie przy komputerach! Raczej ich wolny czas wypełniało bieganie, marsze, siedzenie po turecku lub w pozycji głębokiej małpy (tj. w takiej pozycji, w jakiej kucają małe dzieci). Jeśli więc jedziesz autobusem, nie goń za wolnym miejscem siedzącym. Twój organizm podziękuje ci za każdą minutę w pozycji stojącej!

3. Wykonuj trening siłowy

To najważniejszy punkt w walce o powiększenie pupy. Nie będzie efektu bez regularnych ćwiczeń siłowych! Mięśnie pośladkowe są naprawdę duże, w związku z czym - by poruszyć je do wzrostu i pracy - musisz włożyć w to sporo wysiłku (również z wykorzystaniem ciężarów). Gwarantujemy jednak, że to się opłaci. Efekty ćwiczeń na jędrne i wystające pośladki pojawią się bardzo szybko!

4. Inaczej spędzaj czas wolny

Zamiast siedzieć przed telewizorem - idź na spacer. Zamiast podjeżdżać do pracy autobusem - wsiądź na rower lub zacznij maszerować. Zamiast spać do południa - przejdź się na bazar i po zakupach przygotuj zdrowe śniadanie. Te małe zmiany mają ogromny wpływ na twoje samopoczucie i wygląd. Im więcej chodzisz, tym bardziej pracują twoje pośladki!

5. Niech winda przestanie dla ciebie istnieć!

Chyba nie ma lepszego treningu na mięśnie pośladków niż wchodzenie po schodach! Ten trening jest tani, zdrowy i daje spektakularne efekty. Nie wierzysz? Poświęć na niego pół godziny dziennie przez 2 tygodnie. Zrób sobie zdjęcie na początku. Po 14 dniach będziesz zaskoczona zmianą!

Polecamy: Ile trzeba ćwiczyć, żeby schudnąć? Wystarczą 4 minuty dziennie. Jak to możliwe? Jak wyrzeźbić barki i plecy? Oto najlepsze ćwiczenia! Chcesz schudnąć? Zobacz, jak jeść dietetycznie i zdrowo!