Ćwiczenia na pośladki - 3 najlepsze propozycje

Ćwiczenia na pośladki, które ujędrnią i uniosą pupę oraz zlikwidują cellulit. Ćwicz po kilkanaście minut dziennie przez kilka tygodni.
Agata Bernaciak / 01.04.2020 10:15

Ćwiczenia na pośladki przyniosą efekty po 4-6 tygodniach regularnych treningów.

Jak wykonywać ćwiczenia na pośladki?

  • Trenuj co drugi dzień.
  • Trening rozpocznij krótką, 5-minutową rozgrzewką (np. biegiem w miejscu lub skakaniem na skakance).
  • To nie wyścigi - ćwiczenia rób powoli, maksymalnie skupiając się na technice przy każdym powtórzeniu.
  • Wykonuj po 10-12 powtórzeń każdego ćwiczenia (przy ćwiczeniu nr 1 i 2 powtórz ćwiczenie po 10-12 razy na jedną i 10-12 razy na drugą nogę).
  • Rób po 2–3 serie każdego ćwiczenia.
  • Między seriami rób maksymalnie 30-sekundową przerwę.
  • Trening zakończ ćwiczeniami rozciągającymi mięśnie pośladków.
  • Jeśli wykonywanie tych ćwiczeń nie stanowi dla ciebie problemu, zainwestuj w obciążniki przypinane do kostek nóg. W ten sposób mocniej zaangażujesz do pracy mięśnie pośladków.

Najlepsze ćwiczenia na mięśnie pośladków

Do uzyskania jędrnej i kształtnej pupy wystarczą tylko 3 ćwiczenia (znajdziesz je w naszej galerii), które już po 4 tygodniach przyniosą efekty - uniosą pośladki i sprawią, że będą okrąglejsze. Dodatkowo zmniejszą cellulit, który bardzo często pojawia się właśnie na tej części ciała.

Jeżeli trening połączysz z regularnym napinaniem pośladków (rób to zawsze gdy stoisz – mocno napnij mięśnie i wytrzymaj jak najdłużej) oraz wchodzeniem po schodach, efekt będzie jeszcze lepszy!

Treść artykułu pierwotnie opublikowana 20.06.2013.

Więcej ćwiczeń na pośladki:
30-minutowe ćwiczenia na zgrabne pośladki
Ćwiczenia na zgrabne pośladki