Te ćwiczenia na pośladki zlikwidują cellulit i uniosą pupę w mgnieniu oka!

Pośladki wcale nie muszą być szczupłe, by przyciągać spojrzenia. Cały sekret tkwi w tym, by były jędrne i uniesione! Dowiedz się, jak to osiągnąć!
Agata Bernaciak / 10.06.2018 10:15

Ćwiczenia na pośladki powinny znaleźć się w każdym treningu. Jeśli zależy ci na jędrnej pupie bez cellulitu wykorzystaj ćwiczenia, które ci proponujemy! Już po 4-6 tygodniach regularnych treningów pojawią się pierwsze efekty, które  zobaczysz gołym okiem.

Jak wykonywać ćwiczenia na pośladki?

  • Trenuj co drugi dzień;
  • Trening rozpocznij krótką, 5-minutową rozgrzewką (np. biegiem w miejscu lub skakaniem na skakance)
  • To nie wyścigi - ćwiczenia rób powoli, maksymalnie skupiając się na technice przy każdym powtórzeniu;
  • Wykonuj po 10-12 powtórzeń każdego ćwiczenia (przy ćwiczeniu nr 1 i 2 powtórz ćwiczenie po 10-12 razy na jedną i 10-12 razy na drugą nogę);
  • Rób po 2–3 serie każdego ćwiczenia;
  • Między seriami rób maksymalnie 30-sekundową przerwę;
  • Trening zakończ ćwiczeniami rozciągającymi mięśnie pośladków
  • Jeśli wykonywanie tych ćwiczeń nie stanowi dla ciebie problemu, zainwestuj w obciążniki przypinane do kostek nóg. W ten sposób mocniej zaangażujesz do pracy mięśnie pośladków.

Najlepsze ćwiczenia na mięśnie pośladków!

Do uzyskania jędrnej i kształtnej pupy wystarczą tylko 3 ćwiczenia (znajdziesz je w naszej galerii), które już po 4 tygodniach przyniosą efekty - uniosą pośladki i sprawią, że będą okrąglejsze. Dodatkowo zmniejszą cellulit, który bardzo często pojawia się właśnie na tej części ciała.

Jeżeli trening połączysz z regularnym napinaniem pośladków (rób to zawsze gdy stoisz – mocno napnij mięśnie i wytrzymaj jak najdłużej) oraz wchodzeniem po schodach, efekt będzie jeszcze lepszy!

Pamiętaj, że przy okazji ćwiczeń warto zadbać o zbilansowaną dietę. Treningi w połączeniu z odpowiednim jadłospisem sprawi, że twoje samopoczucie poprawi się, a waga zacznie spadać z dnia na dzień!

Jeżeli wolisz gotowy plan treningowy, to ćwicz z Team Polki.pl:

Te ćwiczenia czynią cuda! 30-minutowe ćwiczenia na zgrabne pośladki