Dzięki tej diecie płaski brzuch już za 7 dni!

Chcesz ekstra wyglądać w biodrówkach? Oto dieta na płaski brzuch, która szybko rozprawi się z fałdkami.

/ 7 miesięcy temu
fot. Panthermedia
Stres sprawia, że na brzuchu intensywniej odkłada się tłuszcz. Dlatego, by się z nim uporać, zadbaj nie tylko o dietę, ale i relaks. Gdy zastosujesz nasze dietetyczne triki, już po tygodniu zauważysz, że wcięcie w talii wyraźnie się pogłębia... Warunek? Trzymaj się zasad diety na płaski brzuch!

5 dietetycznych przykazań na odchudzanie brzucha

  • Raz na zawsze zapomnij o głodówce Kilka dni na wodzie albo diecie poniżej 500 kcal sprawia, że czujesz się osłabiona, szybko rezygnujesz z kuracji. Co więcej, początkowy ubytek wagi spowodowany jest głównie odwodnieniem. Potem chudniesz wolno, bo obniża się przemiana materii (głodzony organizm bardzo oszczędnie gospodaruje zapasami).
  • By uniknąć ataków wilczego głodu... Powinnaś jeść 5 posiłków dziennie, zachowując między nimi wyraźne przerwy (2,5–3 godziny).
  • Najlepsze efekty osiągniesz, gdy dzienna racja dostarczy ci od 1000 do 1200 kcal.
  • Po zakończeniu kuracji nie wracaj do starych nawyków By uniknąć efektu jo-jo, stopniowo (np. o 100 kcal tygodniowo) podnoś kaloryczność menu. Docelowo powinnaś "zjadać"” 2000–2300 kcal.
  • Stosuj dietetyczne triki, nawet wtedy, gdy już uzyskasz wymarzoną figurę.

9 dietetycznych porad na płaski brzuch

Co i kiedy jeść w diecie na płaski brzuch?

  • płatki owsiane + siemię lniane dodawaj do zup, sałatek i muesli. Siemię i płatki to kopalnia błonnika. Ten zaś zapobiega zaparciom i syci.
  • cukinia i sałata na przekąskę i do dań głównych. Warzywa te dostarczają zaledwie 15 kcal w 100 g. Należą więc do czołówki odchudzaczy.
  • orzechy - kilka, raz dziennie – mimo że są kaloryczne (ok. 600 kcal w 100 g), nie warto z nich rezygnować. Zawarty w nich tryptofan chroni przed stresem, a więc i przed jego zajadaniem.
  • chudy nabiał przynajmniej raz dziennie, zwłaszcza na kolację. Chudy nabiał syci i przyspiesza przemianę materii. Zawarte w nim białko potrzebne jest do budowy mięśni.
  • jabłka - co najmniej jedno dziennie, owoce te zawierają mnóstwo pektyn. Te włókna działają na jelita niczym miotełka.

Trening ABS na płaski brzuch

Superprzekąski w diecie na płaski brzuch: raz dziennie!

  • sok warzywny przecierowy – zawiera mnóstwo błonnika, dlatego doskonale "zapycha". Szklanka soku pomidorowego, marchewkowego lub wielowarzywnego dostarcza ok. 50 kcal, soku buraczanego tylko 35 kcal!
  • chudy twaróg – to źródło sycącego białka. 100 g niskotłuszczowego sera ma nie więcej niż 90 kcal.
  • marchew – warto mieć zawsze pod ręką. Chrupanie jej zaspokaja potrzebę podjadania, ale nie tuczy. 100 g surowej marchewki to zaledwie 27–33 kcal (zależnie od odmiany).
  • gotowany bób – ma 66 kcal w 100 g. Ale po zjedzeniu garści tego przysmaku czujesz się naprawdę najedzona. Dlaczego? Bo bób dostarcza sporo białka i błonnika.

Słodkie pokusy w diecie na płaski brzuch

Jesteś nałogowym pożeraczem słodyczy? By dieta nie spaliła na panewce... oszukuj łaknienie. Pomogą ci w tym:
  • suszone morele i śliwki – 100 g dostarcza ok. 280 kcal.
  • gorzka czekolada – jedna kostka to 22 kcal
  • arbuz – możesz się nim zajadać do woli, bo 100 g to tylko 15 kcal
  • słodzik – stosuj go zamiast cukru. Słodzik jest wydajniejszy oraz mniej kaloryczny (200 kcal w 100 g, cukier – 400 kcal).

Pamiętaj!

Nawet mało restrykcyjne diety wymagają pewnych ograniczeń. Jeśli chcesz odchudzić brzuch, powinnaś odstawić:
  • sól – zatrzymuje w organizmie wodę (ważysz więcej i wyglądasz jak opuchnięta)
  • fast foody – większość serwowanych tam dań ocieka tłuszczem. Ten zaś dostarcza ok. 900 kcal w 100 g
  • dania smażone – są wysokokaloryczne i powodują... wzdęcia.
napisane na podstawie artykułu zamieszczonego w dwutygodniku "Przyjaciółka"
Co musisz zrobić by mieć płaski brzuch?
SKOMENTUJ (61)
KOMENTARZE (61)
Anna/2 tygodnie temu
Dla mnie płaski brzuch to już element rzeźbienia..ciągle przede mną..na razie usiłuję walczyć z masą..łatwo nie jest, ale dopiero przy eksperymencie z suplementem Be Slim3, który pobudził moje trawienie i pomógł pohamować nieco nadmierny w moim przypadku apetyt moja waga pokazuje łaskawsze już dla mnie wyniki, oczywiście muszę wybiegać swoje kilometry, ale nic nie ma za darmo :)
olga/3 miesiące temu
Dieta i ćwiczenia są najważniejsze. Odpowiednia motywacja i czas zrobią swoje. Można spróbować gotowych diet na bazie koktajli. Sama stosuje dietę 42Vital. Nie czuję głodu. Przyjmuje się mało kalorii. Polecam
nutkaslodkości/4 miesiące temu
Osiągniecie płaskiego brzucha to nie lada wyzywanie i potrzeba na to trochę czasu. Wskazówki są dobre, warto o tym pamiętać. Jednak dla mnie to przede wszystkim ograniczenie węglowodanów, treningi 2-3 razy w tygodniu i jeden posiłek dziennie z szejkami( mam z Blue nature wiśniowy), które piję z mlekiem sojowym.
POKAŻ KOMENTARZE (61)