Ćwiczenia z hantlami, które wykonasz w domu. Wzmocnisz ręce, wysmuklisz nogi i ujędrnisz pośladki

Trening z obciążeniem nie tylko ładnie kształtuje ciało, ale też mocniej angażując mięśnie, sprawia, że spalasz więcej kalorii.
Małgorzata Germak / 2 miesiące temu

Jeśli zależy ci na spaleniu tkanki tłuszczowej, samo kardio nie wystarczy. Mięśnie zużywają najwięcej energii, więc im większa masa mięśniowa, tym szybciej chudniesz. Dlatego warto kilka razy w tygodniu postawić na ćwiczenia z hantlami. Po 2-3 tygodniach regularnych ćwiczeń poczujesz, że twoje ciało ma więcej siły, a pewnie dostrzeżesz też swoje smuklejsze kształty.

Na kolejnych stronach znajdziesz propozycje ćwiczeń z hantlami. Popracujemy zarówno nad górną częścią ciała, jak ręce i barki, ale też nad nogami. Spokojnie, brzuch też się przyda! ;-) Ćwiczenia poprzedź kilkuminutową rozgrzewką – możesz pobiegać, poskakać na skakance, porobić pajace - chodzi o to, żeby dobrze rozgrzać całe ciało. Następnie zrób jedną serię ćwiczeń po 12-15 powtórzeń, pół minuty przerwy i kolejne dwie serie. Nie zapomnij na koniec o rozciąganiu!

To ci się przyda:Jak dobrać ciężar hantli?Jak ćwiczyć ręce?

SKOMENTUJ
KOMENTARZE (0)