Jak zgubić brzuch w miesiąc?

Jeśli weźmiesz się ostro do roboty, za miesiąc nie uwierzysz w to co zobaczysz! Oto porady, jak szybko zgubić wystający brzuszek.

Jak zgubić brzuch w miesiąc - zbiór najlepszych porad
fot. Panthermedia

Masz już dość, że niemal w każdym stroju wystaje ci brzuszek? Mamy dla ciebie propozycję: wstrzymaj się z zakupami odzieżowymi przez miesiąc. Zobaczysz różnicę!

Jak zgubić brzuch w miesiąc?

Określ swój cel i mów w formie dokonanej! Przez 4 tygodnie uzyskasz płaski brzuch. I koniec kropka. Jeśli masz niewielką nadwagę albo po prostu oponkę tłuszczu wokół talii, na pewno ci się to uda! Szybko odkryjesz, że pod warstwą tłuszczyku kryją się mięśnie. Ale nawet gdy twój problem jest nieco większy, trenując z nami, możesz poprawić sylwetkę.

Plan w walce o płaski brzuch na 4 tygodnie

  1. Przekonaj się do regularnych ćwiczeń Mamy dobrą wiadomość – treningi są krótkie. Na pewno znajdziesz 15 minut dziennie na ćwiczenia.
  2. Ćwicz 4 razy w tygodniu (w poniedziałki, środy, piątki i niedziele). Każde ćwiczenie uruchamia mięśnie dolnej i górnej części brzucha, więc ich działanie jest naprawdę szybkie. Trening zajmie ci najwyżej kwadrans, zatem rób go nawet 2 razy dziennie – rano i wieczorem.
  3. W pozostałe dni postaw na ćwiczenia aerobowe, które spalają tłuszcz Najprostsze z nich to szybki marsz. Ćwicz co najmniej 30 minut.
  4. Treningi połącz z dietą opartą głównie na warzywach i owocach Pamiętaj o piciu 1,5 litra płynów dziennie – najlepiej wody.


na podstawie artykułu Katarzyny Gwiazdy/Vita

Publikacja:
Wydawca serwisu, Redaktor
Oceń 4,10 / 410 głosów
Wyślij znajomym Wyślij znajomym
Drukuj Drukuj

Co musisz zrobić by mieć płaski brzuch?

 

Zobacz także

 
 
Wypowiedz się!
Nick:
Opinia: