Jak stracić w tydzień 3 kg?

Nawet gdy do urlopu zostało ci tylko 7 dni, możesz schudnąć i zmniejszyć obwód talii. Zastosuj naszą dietę odchudzającą 3 kg w tydzień!

Agata Bernaciak / 4 miesiące temu
Jak stracić w tydzień 3 kg? fot. Panthermedia

Mierząc ubrania stwierdzasz, że do idealnej figury nieco ci brakuje? Nie musisz rezygnować z noszenia ulubionych strojów. Wystarczy, że zastosujesz naszą tygodniową dietę i połączysz ją z kilkoma ćwiczeniami na płaski brzuch. Dzięki tym prostym działaniom w ciągu tygodnia zgubisz nawet 3 kg, zmniejszysz obwód talii i ujędrnisz sylwetkę. Nie zastanawiaj się dłużej, do dzieła! A jeśli ci się spodoba, ta rozpiska może posłużyć jako drogowskaz, jak schudnąć w miesiąc nawet 10 kg!

6 rad, jak zmotywować się do odchudzania

Jak schudnąć w tydzień? Oto zasady diety!

Reguły są bardzo proste i na pewno będzie ci łatwo samej ułożyć według nich jadłospis: wybieraj jak najmniej przetworzone produkty – pierś z kurczaka, chudy biały ser, jajka, jogurt naturalny, chude mleko, warzywa – możesz je jeść do woli:

Hit! Trening drabina na spalanie tłuszczu krok po kroku

 

Pulsometr sportowy M600 Polar (biały)

Niezawodne urządzenie, które sprawdzi się przy każdej aktywności fizycznej! Już teraz sprawdź ofertę pulsometrów marki Polar już od 119 PLN



1. Tłuszcz stosuj w minimalnych ilościach – smaruj patelnię pędzelkiem zamiast lać na nią olej, do sałatek dodawaj łyżkę oliwy.
2. Jedz otręby – dodawaj po łyżce do jogurtu, zup, sałatek.
3. Ogranicz węglowodany – chleb, makaron, ryż; dziennie możesz zjeść do 2 kromek razowego chleba lub 2 łyżki kaszy gryczanej.
4. Zapomnij o istnieniu cukru i słodyczy.
5. Zrezygnuj z kawy (możesz wypić filiżankę dziennie) i alkoholu, pij za to dużo wody i zielonej herbaty (2 litry płynów dziennie).
6. Staraj się jak najmniej solić, do przyprawiania potraw używaj ziół.

5 sportów, dzięki którym najszybciej schudniesz

Jadłospis na utratę 3 kg w tydzień

Dzień 1

ŚNIADANIE: owsianka z 3 łyżek otrąb i szklanki chudego mleka; filiżanka kawy bez cukru
II ŚNIADANIE: 2 jajka na twardo i mały kefir
OBIAD: duża pierś kurczaka pieczona z ulubionymi ziołami; sos: mały jogurt naturalny z posiekanym ząbkiem czosnku i pieprzem; zielona herbata
PRZEKĄSKA: serek wiejski; zielona herbata
KOLACJA: 2 plasterki szynki z indyka i 2 plasterki wędzonego łososia albo pół małej wędzonej makreli

Dzień 2

ŚNIADANIE: jajecznica z dwóch jaj z cebulą, smażona na łyżeczce masła; kawa bez cukru
II ŚNIADANIE: duży jogurt naturalny z połową startego ogórka i posiekanym koperkiem; zielona herbata
OBIAD: zupa krem z brokułów na kostce rosołowej z obniżoną ilością sodu, z łyżką jogurtu; sznycel cielęcy smażony na łyżeczce oleju; zielona herbata
PRZEKĄSKA: muesli z łyżki płatków owsianych, dwóch łyżek otrąb pszennych, garści malin lub truskawek i mały jogurt naturalny; zielona herbata
KOLACJA: chudy biały ser pokrojony w plastry, przekładany plastrami pomidora, posypany posiekaną bazylią; zielona herbata

Dzień 3

ŚNIADANIE: owsianka z otrąb (patrz: dzień 1); kawa bez cukru
II ŚNIADANIE: sałatka z 2 garści rukoli, gotowanego buraka, połowy żółtej papryki, pokruszonego plastra sera typu feta i garści posiekanych orzechów włoskich; sos: łyżeczka oliwy, kilka kropli octu balsamicznego, suszony rozmaryn; zielona herbata
OBIAD: mrożony miks warzyw (np. marchewka, kalafior, brokuły) ugotowanych al dente; sos: mały jogurt naturalny, posiekany ząbek czosnku, pół łyżeczki ziół prowansalskich; zielona herbata
PRZEKĄSKA: ogórek i pęczek rzodkiewek; zielona herbata
KOLACJA: 2 garści gotowanej fasolki szparagowej z podsmażoną cebulą; zielona herbata

Dzień 4

ŚNIADANIE: koktajl bananowy: zmiksuj pół litra maślanki, duży banan i łyżkę siemienia lnianego z łyżeczką natki, dodaj słodzik do smaku
II ŚNIADANIE: kawa mrożona: rozpuść łyżeczkę kawy instant w odrobinie wody, zmiksuj z 300 ml jogurtu pitnego, kroplą aromatu waniliowego i słodzikiem
OBIAD: koktajl owocowy: 2 łyżki otrąb zalej wrzątkiem i odstaw na 5 min, dodaj garść truskawek i malin, duży jogurt naturalny, pół szklanki mleka i słodzik do smaku, zmiksuj
PRZEKĄSKA: kefir
KOLACJA: połowa koktajlu bananowego bez siemienia lnianego

Dzień 5

ŚNIADANIE: smażony na maśle omlet z 2 jajek, wymieszanych z 2 łyżkami mleka, czerwona papryka; kawa bez cukru
II ŚNIADANIE: serek wiejski z ogórkiem i ziołami; zielona herbata
OBIAD: pieczony lub grillowany łosoś (30 dag) z gotowaną fasolką szparagową; zielona herbata
PRZEKĄSKA: pieczone jabłko z łyżeczką miodu i cynamonem; zielona herbata
KOLACJA: zupa krem z pomidorów: 2 duże pomidory sparz, obierz i pokrój w kostkę. Podsmaż na łyżeczce masła, wlej szklankę bulionu (z kostki), dodaj łyżkę otrąb i gotuj 5 minut. Zmiksuj i posyp posiekaną natką pietruszki; zielona herbata

Dzień 6

ŚNIADANIE: dwie kanapki z chleba razowego z pół łyżeczki masła, chudą szynką i pomidorem; kawa bez cukru
II ŚNIADANIE: serek wiejski ze szczypiorkiem; zielona herbata
OBIAD: zupa jarzynowa na skrzydełkach z kurczaka, pół pieczonego kurczaka (zjedz jedną porcję, np. udko, a resztę zostaw na następny dzień), gotowane brokuły; zielona herbata
PRZEKĄSKA: sałatka owocowa: po garści truskawek i malin, kiwi pokrojone w kostkę, sos: pół kubeczka jogurtu naturalnego ze słodzikiem; zielona herbata
KOLACJA: parówki cielęce o obniżonej zawartości tłuszczu, sałatka z pomidora, kiszonego ogórka, żółtej papryki z łyżeczką oliwy; zielona herbata

Dzień 7

ŚNIADANIE: 2 jajka na miękko, kromka chleba razowego; kawa bez cukru
II ŚNIADANIE: sałatka z pomidorów i sera mozzarella ze świeżymi ziołami, np. oregano lub bazylią; zielona herbata
OBIAD: sałatka z kurczakiem: dwie garście rukoli, garść porwanych liści sałaty, ogórek, czerwona papryka, pół awokado, kurczak pokrojony w kostkę, sos: po łyżeczce oliwy, musztardy i soku z cytryny; zielona herbata
PRZEKĄSKA: gruby plaster arbuza; zielona herbata
KOLACJA: kromka chleba razowego (cienko posmarowana masłem) z grubym plastrem chudego twarogu, szklanka maślanki; zielona herbata (przed położeniem się spać)

napisane na podstawie tekstu opublikowanego w miesięczniku Vita
SKOMENTUJ
KOMENTARZE (99)
/2 tygodnie temu
napiszcie przede wszystkim listę zakupów na cały tydzień do tej diety, żeby nie kupić ani za mało ani za dużo i nie chodzic codziennie do sklepu
/2 miesiące temu
A ja nie będę ukrywała, że całkowicie zgadzam się z Marzeną... Moim zdaniem to co ona opisała, jest optymalnym sposobem, a co do parówek... no cóż.... bez komentarza....
/2 miesiące temu
A naprawdę uważacie, że dieta z parówkami to jest faktycznie odpowiednia dieta? Nie wiem, ale zawsze jak czytałam o różnego rodzaju propozycjach dietetycznych, to raczej kładziono nacisk na produkty jak najwyższej jakości... parówki ciężko do takiej kategorii zaliczyć. A co do samego odchudzania, to bardziej odpowiednią jest chyba dieta zbilansowana, z założeniem odpowiedniego dobrania jej kaloryczności do danej osoby. Inne spalanie i zapotrzebowanie na kalorie ma osoba pracująca fizycznie, a inne siedząca przy biurku. U mnie wyszło, że aby chudnąć mogę maksymalnie w okresie odchudzania zjeść 1700 kcal. Do tego ćwiczenia i koleżanka poleciła mi Foreverslim, który też stosowałam. I mało, że chudłam, to jeszcze nie wystąpił efekt jojo.
POKAŻ KOMENTARZE (96)