Jak stracić w tydzień 3 kg?

Nawet gdy do urlopu zostało ci tylko 7 dni, możesz schudnąć i zmniejszyć obwód talii. Zastosuj naszą dietę odchudzającą 3 kg w tydzień!

/ 3 tygodnie temu
fot. Panthermedia

Mierząc ubrania stwierdzasz, że do idealnej figury nieco ci brakuje? Nie musisz rezygnować z noszenia ulubionych strojów. Wystarczy, że zastosujesz naszą tygodniową dietę i połączysz ją z kilkoma ćwiczeniami na płaski brzuch. Dzięki tym prostym działaniom w ciągu tygodnia zgubisz nawet 3 kg, zmniejszysz obwód talii i ujędrnisz sylwetkę. Nie zastanawiaj się dłużej, do dzieła! A jeśli ci się spodoba, ta rozpiska może posłużyć jako drogowskaz, jak schudnąć w miesiąc nawet 10 kg!

6 rad, jak zmotywować się do odchudzania

Jak schudnąć w tydzień? Oto zasady diety!

Reguły są bardzo proste i na pewno będzie ci łatwo samej ułożyć według nich jadłospis: wybieraj jak najmniej przetworzone produkty – pierś z kurczaka, chudy biały ser, jajka, jogurt naturalny, chude mleko, warzywa – możesz je jeść do woli:

1. Tłuszcz stosuj w minimalnych ilościach – smaruj patelnię pędzelkiem zamiast lać na nią olej, do sałatek dodawaj łyżkę oliwy.
2. Jedz otręby – dodawaj po łyżce do jogurtu, zup, sałatek.
3. Ogranicz węglowodany – chleb, makaron, ryż; dziennie możesz zjeść do 2 kromek razowego chleba lub 2 łyżki kaszy gryczanej.
4. Zapomnij o istnieniu cukru i słodyczy.
5. Zrezygnuj z kawy (możesz wypić filiżankę dziennie) i alkoholu, pij za to dużo wody i zielonej herbaty (2 litry płynów dziennie).
6. Staraj się jak najmniej solić, do przyprawiania potraw używaj ziół.

5 sportów, dzięki którym najszybciej schudniesz

Jadłospis na utratę 3 kg w tydzień

Dzień 1

ŚNIADANIE: owsianka z 3 łyżek otrąb i szklanki chudego mleka; filiżanka kawy bez cukru
II ŚNIADANIE: 2 jajka na twardo i mały kefir
OBIAD: duża pierś kurczaka pieczona z ulubionymi ziołami; sos: mały jogurt naturalny z posiekanym ząbkiem czosnku i pieprzem; zielona herbata
PRZEKĄSKA: serek wiejski; zielona herbata
KOLACJA: 2 plasterki szynki z indyka i 2 plasterki wędzonego łososia albo pół małej wędzonej makreli

Dzień 2

ŚNIADANIE: jajecznica z dwóch jaj z cebulą, smażona na łyżeczce masła; kawa bez cukru
II ŚNIADANIE: duży jogurt naturalny z połową startego ogórka i posiekanym koperkiem; zielona herbata
OBIAD: zupa krem z brokułów na kostce rosołowej z obniżoną ilością sodu, z łyżką jogurtu; sznycel cielęcy smażony na łyżeczce oleju; zielona herbata
PRZEKĄSKA: muesli z łyżki płatków owsianych, dwóch łyżek otrąb pszennych, garści malin lub truskawek i mały jogurt naturalny; zielona herbata
KOLACJA: chudy biały ser pokrojony w plastry, przekładany plastrami pomidora, posypany posiekaną bazylią; zielona herbata

Dzień 3

ŚNIADANIE: owsianka z otrąb (patrz: dzień 1); kawa bez cukru
II ŚNIADANIE: sałatka z 2 garści rukoli, gotowanego buraka, połowy żółtej papryki, pokruszonego plastra sera typu feta i garści posiekanych orzechów włoskich; sos: łyżeczka oliwy, kilka kropli octu balsamicznego, suszony rozmaryn; zielona herbata
OBIAD: mrożony miks warzyw (np. marchewka, kalafior, brokuły) ugotowanych al dente; sos: mały jogurt naturalny, posiekany ząbek czosnku, pół łyżeczki ziół prowansalskich; zielona herbata
PRZEKĄSKA: ogórek i pęczek rzodkiewek; zielona herbata
KOLACJA: 2 garści gotowanej fasolki szparagowej z podsmażoną cebulą; zielona herbata

Dzień 4

ŚNIADANIE: koktajl bananowy: zmiksuj pół litra maślanki, duży banan i łyżkę siemienia lnianego z łyżeczką natki, dodaj słodzik do smaku
II ŚNIADANIE: kawa mrożona: rozpuść łyżeczkę kawy instant w odrobinie wody, zmiksuj z 300 ml jogurtu pitnego, kroplą aromatu waniliowego i słodzikiem
OBIAD: koktajl owocowy: 2 łyżki otrąb zalej wrzątkiem i odstaw na 5 min, dodaj garść truskawek i malin, duży jogurt naturalny, pół szklanki mleka i słodzik do smaku, zmiksuj
PRZEKĄSKA: kefir
KOLACJA: połowa koktajlu bananowego bez siemienia lnianego

Dzień 5

ŚNIADANIE: smażony na maśle omlet z 2 jajek, wymieszanych z 2 łyżkami mleka, czerwona papryka; kawa bez cukru
II ŚNIADANIE: serek wiejski z ogórkiem i ziołami; zielona herbata
OBIAD: pieczony lub grillowany łosoś (30 dag) z gotowaną fasolką szparagową; zielona herbata
PRZEKĄSKA: pieczone jabłko z łyżeczką miodu i cynamonem; zielona herbata
KOLACJA: zupa krem z pomidorów: 2 duże pomidory sparz, obierz i pokrój w kostkę. Podsmaż na łyżeczce masła, wlej szklankę bulionu (z kostki), dodaj łyżkę otrąb i gotuj 5 minut. Zmiksuj i posyp posiekaną natką pietruszki; zielona herbata

Dzień 6

ŚNIADANIE: dwie kanapki z chleba razowego z pół łyżeczki masła, chudą szynką i pomidorem; kawa bez cukru
II ŚNIADANIE: serek wiejski ze szczypiorkiem; zielona herbata
OBIAD: zupa jarzynowa na skrzydełkach z kurczaka, pół pieczonego kurczaka (zjedz jedną porcję, np. udko, a resztę zostaw na następny dzień), gotowane brokuły; zielona herbata
PRZEKĄSKA: sałatka owocowa: po garści truskawek i malin, kiwi pokrojone w kostkę, sos: pół kubeczka jogurtu naturalnego ze słodzikiem; zielona herbata
KOLACJA: parówki cielęce o obniżonej zawartości tłuszczu, sałatka z pomidora, kiszonego ogórka, żółtej papryki z łyżeczką oliwy; zielona herbata

Dzień 7

ŚNIADANIE: 2 jajka na miękko, kromka chleba razowego; kawa bez cukru
II ŚNIADANIE: sałatka z pomidorów i sera mozzarella ze świeżymi ziołami, np. oregano lub bazylią; zielona herbata
OBIAD: sałatka z kurczakiem: dwie garście rukoli, garść porwanych liści sałaty, ogórek, czerwona papryka, pół awokado, kurczak pokrojony w kostkę, sos: po łyżeczce oliwy, musztardy i soku z cytryny; zielona herbata
PRZEKĄSKA: gruby plaster arbuza; zielona herbata
KOLACJA: kromka chleba razowego (cienko posmarowana masłem) z grubym plastrem chudego twarogu, szklanka maślanki; zielona herbata (przed położeniem się spać)

napisane na podstawie tekstu opublikowanego w miesięczniku Vita
Hit! Trening drabina na spalanie tłuszczu krok po kroku
SKOMENTUJ (99)
KOMENTARZE (99)
Marlena/10 godzin temu
Muszę zrzucic szybko kilka kg, zaczełam ostro trenować, wspomagam się suplementem be slim 3 i chętnie wypróbuje ten jadłospis.
Anka29/18 godzin temu
podoba mi się ten jadłospis! od miesiąca stosuję coś podobnego, jesli chodzi o dietę. Biorę też be slim 3 na obniżenie apetytu. Jeżdżę na rowerku stacjonarnym męża, maxymalnie 4 razy w tygodniu. Raz lub dwa razy chodzę do studia jogi. Czuję się rewelacyjnie!
Ewa/tydzień temu
Chcecie szybko schudnąć? Najlepiej poczytać informacje na ejakszybkoschudnac.pl
POKAŻ KOMENTARZE (99)