Dzieci sławnych rodziców
Dzieci sławnych rodziców16 lat temu
Czy znane nazwisko rodziców pomaga, czy wręcz niszczy życie dziecka? Czy wymaga się od niego tego samego, co osiągnęła sławna matka lub ojciec, czy może zostawia w spokoju? Czytaj więcej
Sztuka (nie)kupowania, cz. 2
Sztuka (nie)kupowania, cz. 216 lat temu
Tym razem o tym, jak dobrze dajemy się wodzić za portfel w sklepie, czyli zakupowych sztuczek ciąg dalszy. Czytaj więcej
Czy tabloidy zawsze kłamią?
Czy tabloidy zawsze kłamią?16 lat temu
Mają wiernych, masowych czytelników, ich newsy są jak objawienia godne najlepszej religijnej maszynki: poruszają miliony istnień i sprawiają, że czujemy się bliżej tych nieosiągalnych pupilów, gwiazd. Są naszym oknem na świat wielkich i zawierzamy mu bezgranicznie. Czytaj więcej
Jak się sprzedają gwiazdy
Jak się sprzedają gwiazdy16 lat temu
Sława, na którą zapracowało się dzięki roli w serialu lub występach w zespole muzycznym, czasem nie wystarcza. Stały dopływ pieniędzy w show-biznesie to zjawisko rzadkie niemal jak kometa Haleya, zależne tak naprawdę od „bycia na topie”. Co jednak wtedy, gdy gotówki brakuje, a nikt nie proponuje angażu w filmie? Trzeba sprzedawać. Maksymalnie. Najlepiej – swoje życie prywatne. Czytaj więcej
Sztuka (nie)kupowania, cz. 1
Sztuka (nie)kupowania, cz. 116 lat temu
Myślisz, że reklama w TV na ciebie nie działa, bo bronisz się przed nią zmianą kanału? Sądzisz, że w sklepie zawsze wybierasz to, czego naprawdę potrzebujesz w danej chwili, bo masz „bezpieczną smycz” w postaci kartki z zakupami? Przygotuj się – jesteś bardziej podatny na sztuczki reklamodawców, niż sądzisz, a w sklepie jesteś bezbronny jak dziecko. Czytaj więcej
Pułapka na złodziei kanapek
Pułapka na złodziei kanapek16 lat temu
Przychodzisz do biura, kładziesz kanapkę na drugie śniadanie na szafce. Wychodzisz na „przerwę na papierosa”, wracasz, mały głód już burczy. A po kanapce ani śladu. W biurze zaś nikt się nie przyznaje do śniadaniowej kradzieży… Czytaj więcej
Slamerka, slammer, slamować - nowy język nie-polski
Slamerka, slammer, slamować - nowy język nie-polski16 lat temu
Wraz z reklamą pewnej sieci telefonii komórkowej pojawiło się pytanie o znaczenie użytego w spocie słowa „slamerka”. Kto to właściwie jest? I czym się zajmuje ten twór językowo-zawodowy? I w ogóle… co się dzieje z naszym językiem polskim, czy też już nie-polskim? Czytaj więcej
Couchsurfing, czyli wakacje z perspektywy kanapy
Couchsurfing, czyli wakacje z perspektywy kanapy16 lat temu
Do podróżowania po świecie nie trzeba wiele: ani wielomiesięcznego wertowania ofert, ani biura podróży, ani dużych pieniędzy. Wystarczy komputer, Internet i ludzka gościnność. Czytaj więcej
Wypoczynek za kratami - więzienne hotele
Wypoczynek za kratami - więzienne hotele16 lat temu
Przeżywająca mały kryzys branża hotelowa łapie się nietypowych pomysłów na przyciągnięcie do swoich czterech ścian klientów. Jednym z nich jest otwieranie hoteli w dawnych murach więziennych. Czytaj więcej
Najbardziej trendy miasta świata, cz. 1 - Barcelona
Najbardziej trendy miasta świata, cz. 1 - Barcelona16 lat temu
Wakacyjny poradnik "w pigułce" dla spóźnialskich, czyli gdzie się wybrać, gdy w ostatniej chwili zabrakło pomysłu na wakacje. Na początek - Barcelona. Czytaj więcej

Redakcja poleca

REKLAMA

Jakiekolwiek aktywności, w szczególności: pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie, lub inne wykorzystywanie treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, w szczególności w celu ich eksploracji, zmierzającej do tworzenia, rozwoju, modyfikacji i szkolenia systemów uczenia maszynowego, algorytmów lub sztucznej inteligencji jest zabronione oraz wymaga uprzedniej, jednoznacznie wyrażonej zgody administratora serwisu – Burda Media Polska sp. z o.o. Obowiązek uzyskania wyraźnej i jednoznacznej zgody wymagany jest bez względu sposób pobierania, zwielokrotniania, przechowywania lub innego wykorzystywania treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, jak również bez względu na charakter tych treści, danych i informacji.

Powyższe nie dotyczy wyłącznie przypadków wykorzystywania treści, danych i informacji w celu umożliwienia i ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz umożliwienia pozycjonowania stron internetowych zawierających serwisy internetowe w ramach indeksowania wyników wyszukiwania wyszukiwarek internetowych

Więcej informacji znajdziesz tutaj.