Dzieci szklanego ekranu
Dzieci szklanego ekranu16 lat temu
Młode gwiazdy szklanego ekranu rolą w znanym serialu już w wieku przedszkolnym otwierają sobie drogę do świata show-biznesu, od małego zyskując status i niemal gażę profesjonalnej gwiazdy. Czytaj więcej
Pierwszy odcinek „Tańca z gwiazdami” za nami
Pierwszy odcinek „Tańca z gwiazdami” za nami16 lat temu
Wczoraj w niedzielę ruszyła 10. edycja „TzG” - mamy więc pierwsze zachwyty i pierwsze klapy gwiazd na parkiecie oraz sensację – nikt nie odpadł podczas pierwszego odcinka! Czytaj więcej
Seriale wszech czasów
Seriale wszech czasów16 lat temu
Oglądało się je z zapartym tchem, czasem specjalnie zarywając nocki, bo emisja odcinka przesunięta była daleko w noc przez przedłużający się mecz piłki nożnej. Za głównych bohaterów trzymaliśmy mocno kciuki, śledząc z wypiekami na twarzy ich perypetie. A gdy serial znikał z anteny, wiedzieliśmy, że takich emocji już nikt nam długo nie zapewni, a już na pewno nie brazylijski tasiemiec, który zastąpił serialowego ulubieńca. Czytaj więcej
Marzycielka z Ostendy, Erich-Emmanuel Schmitt
Marzycielka z Ostendy, Erich-Emmanuel Schmitt16 lat temu
„Marzycielka...” to pierwsza książka pana Schmitta, jaką dane mi było czytać i jaka wpadła mi w ręce pewnego leniwego popołudnia. Ot, książka z opowiadaniami. Nic zobowiązującego, poczytam kilka stron, pójdę na rower. Tak bardzo niezobowiązującego, że z tego popołudnia zrobił się nagle wieczór, a ja stwierdziłam, że po raz pierwszy od dłuższego czasu wciągnęła mnie fabuła jakiejś książki. A właściwie kilka fabuł, prostych, niemal naiwnych, ale mimo wszystko przyjemnych dla oka i umysłu. Czytaj więcej
Kasia Smutniak w reklamie Armaniego
Kasia Smutniak w reklamie Armaniego16 lat temu
Supermodelka Kasia Smutniak będzie nową twarzą perfum Georgio Armaniego „Idole d’Armani”. Czytaj więcej
Alizma – trio bliźniaczek z Polski podbija USA
Alizma – trio bliźniaczek z Polski podbija USA16 lat temu
Zrobiło się o nich głośno za sprawą amerykańskiego show „Mam talent!” („America’s got talent”). Trzy bliźniaczki z Polski zaskoczyły bowiem jury oraz widownię programu wirtuozerią na skrzypcach, której nie powstydziłaby się sama Vanessa Mae. Czytaj więcej
Reklamy z seksem w roli głównej
Reklamy z seksem w roli głównej16 lat temu
Jak przyciągnąć konsumenta do produktu? Proste: zrobić reklamę bardziej pikantną w treści. A czasem naprawdę ostrą. Czytaj więcej
Kalendarz Pirelli – historia pochwały kobiecości
Kalendarz Pirelli – historia pochwały kobiecości16 lat temu
Kilka dni temu zakończono zdjęcia do najnowszej edycji kalendarza Pirelli na rok 2010 – jednego z legendarnych i najbardziej trafionych sposobów na reklamę… opon. Czytaj więcej
Gok Wan – brytyjski czarodziej kobiecej urody
Gok Wan – brytyjski czarodziej kobiecej urody16 lat temu
Rozebrał Wielką Brytanię, by udowodnić Brytyjkom (i wszystkim innym kobietom na świecie), że są piękne mimo fałdek na brzuchu czy niezbyt prostych nóg, a już w szczególności w wydaniu nago. Zachwycił się ich kształtami i kazał im robić to samo – celebrować ciała, nieważne, jak bardzo nieidealne. Plaster na kompleksy, piewca kobiecej urody – oto Gok Wan, czarodziej urody z Wysp Brytyjskich. Czytaj więcej
Zorbing – nowy sport Polaków
Zorbing – nowy sport Polaków16 lat temu
Kula sferyczna zwana zorbem jest u nas coraz bardziej popularnym sposobem na spędzenie wolnego czasu. Staczanie się po stokach lub górkach w przezroczystej kuli, która pędzi i pędzi coraz szybciej, to niezła dawka adrenaliny, ale i po prostu sport – dość ekstremalny, a mimo to niesamowicie bezpieczny. Czytaj więcej

Redakcja poleca

REKLAMA

Jakiekolwiek aktywności, w szczególności: pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie, lub inne wykorzystywanie treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, w szczególności w celu ich eksploracji, zmierzającej do tworzenia, rozwoju, modyfikacji i szkolenia systemów uczenia maszynowego, algorytmów lub sztucznej inteligencji jest zabronione oraz wymaga uprzedniej, jednoznacznie wyrażonej zgody administratora serwisu – Burda Media Polska sp. z o.o. Obowiązek uzyskania wyraźnej i jednoznacznej zgody wymagany jest bez względu sposób pobierania, zwielokrotniania, przechowywania lub innego wykorzystywania treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, jak również bez względu na charakter tych treści, danych i informacji.

Powyższe nie dotyczy wyłącznie przypadków wykorzystywania treści, danych i informacji w celu umożliwienia i ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz umożliwienia pozycjonowania stron internetowych zawierających serwisy internetowe w ramach indeksowania wyników wyszukiwania wyszukiwarek internetowych

Więcej informacji znajdziesz tutaj.