Jak stracić w tydzień 3 kg?

Nawet gdy do urlopu zostało ci tylko 7 dni, możesz schudnąć i zmniejszyć obwód talii. Zastosuj naszą błyskawiczną dietę!

3 kg w tydzień - jak schudnąć w tydzień
fot. Panthermedia

Mierząc ubrania stwierdzasz, że do idealnej figury nieco ci brakuje? Stop! Nie musisz rezygnować z ulubionych wariacji na temat ubioru. Wystarczy, że zastosujesz naszą tygodniową dietę i połączysz ją z ćwiczeniami na płaski brzuch.

Możesz dzięki temu zgubić do 3 kg, zmniejszyć obwód talii i ujędrnić sylwetkę. Nie zastanawiaj się dłużej, do dzieła! Sukces gwarantowany. A jeśli chcesz ta rozpiska może posłużyć ci jako drogowskaz, jak schudnąć w miesiąc nawet 10 kg!

Jak schudnąć w tydzień? Oto zasady diety!

Reguły są bardzo proste i na pewno będzie ci łatwo samej ułożyć według nich jadłospis: wybieraj jak najmniej przetworzone produkty – pierś z kurczaka, chudy biały ser, jajka, jogurt naturalny, chude mleko, warzywa – możesz je jeść do woli:

1. Tłuszcz stosuj w minimalnych ilościach – smaruj patelnię pędzelkiem zamiast lać na nią olej, do sałatek dodawaj łyżkę oliwy;
2. Jedz otręby – dodawaj po łyżce do jogurtu, zup, sałatek;
3. Ogranicz węglowodany – chleb, makaron, ryż; dziennie możesz zjeść do 2 kromek razowego chleba lub 2 łyżki kaszy gryczanej;
4. Zapomnij o istnieniu cukru i słodyczy;
5. Zrezygnuj z kawy (możesz wypić filiżankę dziennie) i alkoholu, pij za to dużo wody i zielonej herbaty (2 litry płynów dziennie;
6. Staraj się jak najmniej solić, do przyprawiania potraw używaj ziół.

Dzień 1

ŚNIADANIE: owsianka z 3 łyżek otrąb i szklanki chudego mleka; filiżanka kawy bez cukru
II ŚNIADANIE: 2 jajka na twardo i mały kefir
OBIAD: duża pierś kurczaka pieczona z ulubionymi ziołami; sos: mały jogurt naturalny z posiekanym ząbkiem czosnku i pieprzem; zielona herbata
PRZEKĄSKA: serek wiejski; zielona herbata
KOLACJA: 2 plasterki szynki z indyka i 2 plasterki wędzonego łososia albo pół małej wędzonej makreli

Dzień 2

ŚNIADANIE: jajecznica z dwóch jaj z cebulą, smażona na łyżeczce masła; kawa bez cukru
II ŚNIADANIE: duży jogurt naturalny z połową startego ogórka i posiekanym koperkiem; zielona herbata
OBIAD: zupa krem z brokułów na kostce rosołowej z obniżoną ilością sodu, z łyżką jogurtu; sznycel cielęcy smażony na łyżeczce oleju; zielona herbata
PRZEKĄSKA: muesli z łyżki płatków owsianych, dwóch łyżek otrąb pszennych, garści malin lub truskawek i mały jogurt naturalny; zielona herbata
KOLACJA: chudy biały ser pokrojony w plastry, przekładany plastrami pomidora, posypany posiekaną bazylią; zielona herbata

Dzień 3

ŚNIADANIE: owsianka z otrąb (patrz: dzień 1); kawa bez cukru
II ŚNIADANIE: sałatka z 2 garści rukoli, gotowanego buraka, połowy żółtej papryki, pokruszonego plastra sera typu feta i garści posiekanych orzechów włoskich; sos: łyżeczka oliwy, kilka kropli octu balsamicznego, suszony rozmaryn; zielona herbata
OBIAD: mrożony miks warzyw (np. marchewka, kalafior, brokuły) ugotowanych al dente; sos: mały jogurt naturalny, posiekany ząbek czosnku, pół łyżeczki ziół prowansalskich; zielona herbata
PRZEKĄSKA: ogórek i pęczek rzodkiewek; zielona herbata
KOLACJA: 2 garści gotowanej fasolki szparagowej z podsmażoną cebulą; zielona herbata

Dowiedz się więcej o szybkich dietach:

Publikacja:
Wydawca serwisu, Redaktor
Oceń 3,43 / 53 głosów
Wyślij znajomym Wyślij znajomym
Drukuj Drukuj
Redakcja poleca
Wypowiedz się!
Nick:
Opinia:
Kalkulator BMI
Waga Wzrost
Oblicz