POLECAMY

Płaski brzuch na 6, ale bez Weidera

Ćwiczenia na płaski brzuch z pewnością przydadzą się większości z nas, tym bardziej, że do urlopu coraz bliżej. Wystarczy tylko 15 minut dziennie, aby cieszyć się płaskim brzuchem. Wypróbuj nasze ćwiczenia, a na pewno zobaczysz różnicę!

Płaski brzuch na 6, ale bez Weidera

15 minut dziennie na ćwiczenia

Za oknem upał, a Ty liczysz już dni do upragnionych wakacji. Po nocach śnią Ci się urlopowe wojaże. Radosne oczekiwanie psuje Ci tylko jeden malutki problem, który starasz się spychać na granice świadomości. Tłumaczysz sobie, że w tym roku kupisz piękny kostium jednoczęściowy modelujący sylwetkę i na pewno nikt nie zauważy, że troszeczkę przybyło tu i tam? Koniec z tym! Wygospodaruj tylko 15 minut dziennie, a już niedługo nie poznasz swojego brzucha!

Ćwiczenia na mięśnie proste brzucha:

Ćwiczenie 1 – Nożyce

Połóż się plecach, rozłóż ręce na boki pod kątem 45 stopni. Napnij mocno mięśnie brzucha i unieś nogi do góry. Poruszaj nimi na zmianę w górę i w dół. Dla utrudnienia, staraj się opuszczać nogi coraz niżej (bliżej podłogi). Policz do 15, a następnie opuść nogi, przenieś ręce za głowę i odpocznij. W trakcie wykonywania ćwiczeń nie zapominamy o oddychaniu- nie wstrzymujemy powietrza! Jeśli dasz radę zrób 3 serie i przejdź do następnego ćwiczenia.

Zobacz także: Jakie ćwiczenia na brzuch są najskuteczniejsze?

Ćwiczenie 2 – Skośne szaleństwo

Połóż się na plecach. Unieś nogi pod kątem prostym do podłoża, dłońmi delikatnie podeprzyj kark (łokcie szeroko na zewnątrz, łopatki ściągnięte), broda daleko od mostka. Skręć tułów w prawą stronę, przyciągając prawe kolano do lewego łokcia i wróć do pozycji wyjściowej. Wykonaj ćwiczenie analogicznie na lewą stronę. Pamiętaj o utrzymywaniu łokci w jak najszerszym rozstawie. Powtórz 8 razy na prawą i 8 na lewą stronę. Następnie przejdź do rozciągania: wyprostowane nogi połóż na podłodze, ręce przenieś za głowę. Odchyl tułów w prawą stronę. Czujesz jak rozciąga się lewy bok? Powtórz na lewą stronę.

Ćwiczenie 3 – Krzyżak

Kolejne ćwiczenie jest modyfikacją podstawowych brzuszków. Połóż się na plecach, ugnij nogi, stopy na szerokość bioder (nie łącz kolan!),broda daleko od mostka. Skrzyżuj ręce na klatce piersiowej i na wydechu unieś tułów, po czym na wdechu wróć do pozycji wyjściowej. Powtarzaj 8 razy. Drugą serię wykonaj bez odpoczynku (jeśli możesz), za to z uniesionymi, pod kątem prostym, nogami. Trzecia seria, również bez odpoczynku, bazuje na uniesieniu wyprostowanych nóg do góry. Po wykonaniu ćwiczenia, rozciągnij mocno całe ciało w leżeniu na plecach. Dla utrudnienia, do rąk możemy wziąć ciężarki (0,5-2 kg).

Zobacz także: Brzuch na "Szóstkę Weidera"

Ćwiczenie 4 – Rowerek

Na pewno słyszałaś o ćwiczeniu zwanym potocznie „rowerkiem”. Zaczynamy w pozycji leżącej, na plecach. Unieś do góry ugięte nogi, ręce ułóż wzdłuż tułowia. Nogami wykonuj obszerne okrężne ruchy, przypominające jazdę na rowerze. Pamiętaj, że ruch odbywa się, aż do wyprostu kolana i stopy biorą w nim czynny udział. Staraj się opuszczać pracujące nogi coraz niżej, w kierunku podłogi. Dla utrudnienia, możesz lekko unieść głowę i dołączyć pracę rąk (ręce ugięte w łokciach wykonują krążenia blisko tułowia). Policz do 20 i odpocznij.

Jeśli będziesz sumienne ćwiczyć, powinnaś zauważyć pierwsze efekty już, po około 3-4 tygodniach. Kwadrans dziennie to niewiele czasu, w zamian za piękną sylwetkę. Najważniejsza jest Twoja determinacja w dążeniu do celu! Wierzę w Ciebie i życzę sukcesów w walce o każdy centymetr mniej w pasie.

SKOMENTUJ
KOMENTARZE (5)
/4 lata temu
wie ktoś moze czy 12 letnia dziewczyna też moze tak schudnąć? bardzo mi zależy
/6 lat temu
można dostać do tego jakiś harmonogram? Ile powtórzeń nożyc/rowerka = 1 seria? :)
/6 lat temu
Wierzę w to jak najbardziej,ale trzeba do tego jeszcze dużo samozaparcia i woli,a co zrobić jak człowiek nie ma cierpliwości,a chcialby mieć od ręki efekty.
POKAŻ KOMENTARZE (2)