Dietetyka to jej pasja i sposób na życie, dlatego zajęła się nią zawodowo. Cały okres swojej edukacji i pracy była związana z żywnością; począwszy od średniej szkoły gastronomicznej, studiów turystyczno-hotelarskich po dietetykę, uzyskując w czerwcu 2010 roku kwalifikacje zawodowe.

Swoje jadłospisy opracowuję zgodnie z zasadami zdrowego żywienia, wytycznymi IŻŻ oraz wynikami najnowszych badań, łącząc je z łatwością przygotowywania i dobrym smakiem.

Oprócz tradycyjnej indywidualnej konsultacji dietetycznej, porad i doboru diety w gabinecie dietetycznym, oferuje kompleksowe warsztaty grupowe z zakresu: dietetyki, wizażu i modelingu.

www.mona.org.pl
mona.warsztaty@wp.pl

Nietolerancja fruktozy - objawy i zalecana dieta. Praktyczny poradnik
Nietolerancja fruktozy - objawy i zalecana dieta. Praktyczny poradnikrok temu
Co zrobić, gdy po zjedzeniu jabłka czy wypiciu soku owocowego cierpisz na bóle brzucha, niestrawność, biegunki? Oznacza to, że prawdopodobnie cierpisz na nietolerancję fruktozy! Jak ją rozpoznać i co jeść? Czytaj więcej
Białka, tłuszcze i węglowodany - zapotrzebowanie i funkcje makroskładników
Białka, tłuszcze i węglowodany - zapotrzebowanie i funkcje makroskładnikówrok temu
Jak jest rola białek, tłuszczów i węglowodanów w naszym organizmie? Ile powinnaś ich jeść i gdzie występują? Czym skutkuje niedobór lub nadmiar tych składników odżywczych? Przeczytaj nasze kompendium wiedzy! Czytaj więcej
Warzywa - dlaczego warto je jeść?
Warzywa - dlaczego warto je jeść?3 lata temu
Świeże warzywa i soki warzywne posiadają właściwości uzdrawiające ludzki organizm. Cechują się bogactwem witamin, minerałów. Zawierają sporą ilość wody i mnóstwo błonnika co sprawia, że są mało kaloryczne. Bez nich żaden ludzki organizm nie jest w stanie funkcjonować prawidłowo. Czytaj więcej
Jak naturalnie poprawić trawienie?
Jak naturalnie poprawić trawienie?8 lat temu
By móc cieszyć się zdrowiem i dobrą kondycją, niezbędne jest prawidłowe działanie układu pokarmowego. Wymaga on współpracy wielu narządów wewnętrznych. Czytaj więcej
Masło czy margaryna - co zdrowsze?
Masło czy margaryna - co zdrowsze?8 lat temu
Dlaczego margaryna do smarowania zajmuje coraz więcej miejsca na sklepowej półce, czy to znaczy, że powstają rodzaje zdrowej margaryny? Jak to jest - zdrowsze masło czy margaryna? Czytaj więcej
Trawienie i przyswajanie pokarmów
Trawienie i przyswajanie pokarmów8 lat temu
Trawienie to wszystkie procesy fizyczne i chemiczne jakie zachodzą w organizmie, które pomagają w rozbiciu substancji pokarmowych na stosunkowo proste związki. Jak i gdzie przebiega trawienie pokarmów? Wyjaśnia dietetyk, Monika Grzesiecka. Czytaj więcej
Czy picie soków warzywnych może zastąpić jedzenie warzyw?
Czy picie soków warzywnych może zastąpić jedzenie warzyw?8 lat temu
Warzywa czy sok? Czy soki warzywne i owocowe mogą zastąpić warzywa i owoce? Czym różni się skład warzywa w całości od soku z tego warzywa? O warzywach w diecie i piciu soków pisze dietetyk, Monika Grzesiecka. Czytaj więcej
Ryby w diecie odchudzającej - sprawdź ich kaloryczność!
Ryby w diecie odchudzającej - sprawdź ich kaloryczność!8 lat temu
Dieta odchudzająca a ryby jak najbardziej idą w parze. Trzeba tylko znać kaloryczność poszczególnych gatunków ryb i unikać tuczących dodatków - panierek i sosów. Dietetyk, Monika Grzesiecka, wyjaśnia, dlaczego warto jeść ryby, będąc na diecie odchudzającej. Czytaj więcej
Rola witamin i składników mineralnych w organizmie
Rola witamin i składników mineralnych w organizmie8 lat temu
Jak jest rola witamin i składników mineralnych w naszym organizmie? Jakie choroby powoduje ich niedobór lub nadmiar tych składników odżywczych? Wyjaśnia dietetyk, Monika Grzesiecka. Czytaj więcej
Co zdrowego zjeść w pracy?
Co zdrowego zjeść w pracy?8 lat temu
W pracy często jesteśmy skazani na szybki i kaloryczny posiłek - słodką bułkę z kawą lub chińszczyznę na telefon. Ale czy zawsze szybki posiłek równa się niezdrowy posiłek? Nasz dietetyk, Monika Grzesiecka, radzi jak zjeść w pracy zdrowy posiłek, nie tracąc czasu na jego przygotowanie. Czytaj więcej