W jakich sytuacjach nie wysyłać e-maili

Korzystanie z poczty elektronicznej pozwala szybko i wygodnie przekazywać informacje. Jednak nie zawsze jest to najlepszy sposób komunikowania się z innymi. Zdarzają się sytuacje, kiedy lepiej jest zadzwonić lub umówić się na spotkanie, by osobiście porozmawiać.

Używanie poczty elektronicznej stało się tak powszechne, że ograniczyło osobiste kontakty między ludźmi. Drogą mailową wysyłamy swoje dokumenty, kiedy szukamy pracy i załatwiamy sprawy służbowe.

Kiedy wysyłamy maile, podajemy jednak informację niepełną, pozbawioną istotnych elementów, co może być negatywnie odebrane przez adresata. Z drugiej strony sami otrzymujemy komunikat zwrotny, który często jest wyrwany z kontekstu. Taka sytuacja może prowadzić do wielu nieporozumień. Aby tego uniknąć powinniśmy wiedzieć, w jakich sytuacjach lepiej jest zrezygnować z kontaktu mailowego i sięgnąć po telefon lub umówić się na spotkanie.

Jak pomóc piersiom wrócić do formy po ciąży i karmieniu piersią?

Jeśli musimy przekazać niemiłą informację, najlepiej spotkać się osobiście. Komunikat mailowy może wydawać się chłodny, natomiast podczas bezpośredniej rozmowy możemy okazać odbiorcy swoje współczucie i spróbować go pocieszyć. Nasza mimika, gesty i ton głosu pomogą nam zminimalizować negatywny wydźwięk informacji.

SKOMENTUJ
KOMENTARZE (0)