Smukłe uda i łydki w 4 tygodnie? To możliwe!

Smukłe uda i łydki, czyli krótko mówiąc – zgrabne nogi – to marzenie każdej kobiety. Czy można uzyskać smukłe uda i łydki w cztery tygodnie? Oczywiście! Mamy na to sprawdzony sposób!

Szczególnie latem, kiedy słoneczko przyjemnie przygrzewa, wdzięki podkreślamy kusymi spódniczkami, zwiewnymi sukienkami i króciutkimi szortami. Co jednak z tymi z Nas, które mają kompleksy na punkcie wyglądu swoich ud czy łydek? Nie martwcie się drogie panie, spieszymy z pomocą! Już nie długo dla każdej z Was będzie brzmiał refren popularnej piosenki : „Chcę oglądać Twoje nogi! Chcę byś założyła mini!”.

Po pierwsze: uda

Ćwiczenie 1

Stajemy w rozkroku, plecy proste, brzuch napięty. Wykonujemy tzw. plie, czyli uginamy nogi, opuszczamy biodra w dół, tak aby kolana nie wychodziły poza linię palców stóp. Ręce możemy oprzeć na udach lub wyprostować przed siebie. Ważne w tym ćwiczeniu jest to, aby cały czas utrzymywać wyprostowany tułów i nie pochylać go ku przodowi lub tyłowi. Powtarzamy 10 razy, po czym rozluźniamy nogi, np. w marszu

Ćwiczenie 2

Kładziemy się na plecach i unosimy nogi do góry, ręce układamy wzdłuż tułowia. Nogi lekko ugięte w kolanach, palce stóp flex (skierowane na siebie). Ćwiczenie zaczynamy od napięcia mięśni nóg, następnie odwodzimy na zewnątrz i przywodzimy, wracając do pozycji wyjściowej. Powtarzamy 10 razy, po czym rozluźniamy nogi, np. wykonując „rowerek”.

Zobacz także: Ćwiczenia na zgrabne nogi i pośladki

Ćwiczenie 3

Kładziemy się na brzuchu, czoło oparte na złożonych przed sobą rękach. Unosimy ku górze na zmianę prawą i lewą nogę. Szczególnie należy zwrócić uwagę na to, aby noga była wyprostowana w kolanie oraz na ułożenie bioder (nie odrywamy od podłoża, nie skręcamy). Powtarzamy 10 razy, po czym rozluźniamy nogi. Dla utrudnienia, możemy założyć na nogi ciężarki (0,5 kg na nogę). Obciążenie możemy zastosować dopiero wtedy, gdy wykonywanie standardowego ćwiczenia nie sprawia Nam już żadnych problemów.

Ćwiczenia na smukłe uda i pośladki:

Po drugie: łydki

Ćwiczenie 4

Podobnie jak w poprzednim ćwiczeniu, kładziemy się na brzuchu, czoło oparte na złożonych przed sobą rękach. Na kostki nóg zakładamy ciężarki lub chwytami stopami hantelkę (0,5-2 kg). Napinamy mocno mięśnie łydki, palce stóp skierowane na siebie. Przyciągamy pięty do pośladków, a następnie wracamy do pozycji wyjściowej. Jeśli ćwiczenie sprawia Nam trudności, początkowo możemy wykonywać je bez obciążenia, ale nie zapominajmy o mocnym napinaniu mięśni. Powtarzamy 10 razy, po czym rozluźniamy łydki swobodnie machając nogami.

Polecamy: Jak ćwiczyć, by pięknie wyrzeźbić mięśnie nóg?

Ćwiczenie 5

Stajemy w lekkim rozkroku, głowa uniesiona, brzuch napięty, plecy proste, ręce wzdłuż tułowia. Dynamicznie uginamy kolana i przykucamy, a następnie wstajemy wspinając się na palce i jednocześnie unosząc ręce ponad głową. Ćwiczenie wykonujemy 10 razy, następnie rozluźniamy mięśnie nóg poprzez strząśnięcie napięcia. 

Jeśli w pierwszym tygodniu ćwiczeń nie uda Ci się wykonać 10 powtórzeń któregokolwiek z powyższych ćwiczeń, nie martw się! Wykonaj tyle powtórzeń ile możesz, ale nie zapominaj o systematycznym zwiększaniu ich liczby. Aby uzyskać najlepsze efekty należy zwiększać liczbę serii z każdym tygodniem, tzn.: w pierwszym tygodniu 1 seria czyli 10 powtórzeń, w drugim - 2 serie czyli dwa razy po 10 powtórzeń itd. Nie zapominaj o przerwach między seriami! Ćwiczymy 2-3 razy w tygodniu.

Po trzecie: głowa

Tak, tak… to nie żart. Bardzo ważne, a może i najważniejsze, jest nasze nastawienie. Jeśli będziemy ćwiczyć od niechcenia, raczej nie uda nam się osiągnąć spektakularnych efektów lub to co uda nam się wypracować zbagatelizujemy. To duży błąd! Nauczmy się cieszyć małymi sukcesami i nie zapominajmy, że jesteśmy piękne, tylko musimy mocno w to wierzyć!

Zobacz także: 6 Weidera - płaski i umięśniony brzuch

SKOMENTUJ (22)
Trening Gym Break - Naturalna Rzeźba już na DVD!
KOMENTARZE (22)
~koralova/rok temu
u mnie w tak krótkim czasie same ćwiczenia nie dają wyszczuplenia jakie mnie by interesowało, teraz przed wyjazdem wakacyjnym pokusiłam się o serię zabiegów venus legacy i aż miło będzie w kostium wskoczyć :)
~gość/rok temu
Ćwiczy się 4 tygodnie przynajmniej tak tam piszę ale czy to na prawdę pomaga ?
~gość/rok temu
Czyli udało ci się schudnąć ile czasu ćwiczyłaś ?
POKAŻ KOMENTARZE (22)