Kosmetyki Lady Gagi - marka Haus Laboratories
Czy kosmetyki marki Haus Laboratories mają szansę powtórzyć sukces Fenty Beauty, brandu stworzonego przez Rihannę?

Tworzenie marek kosmetycznych przez światowej sławy gwiazdy to już trend. Jessica Alba, Rihanna, Kylie Jenner, Miranda Kerr i Gwyneth Paltrow to tylko niektóre z nich, które można zapisać na długiej liście potentatek branży beauty. Teraz nadszedł czas na Lady Gagę. Gwiazda stworzyła markę Haus Laboratories.
O tym, że jest wszechstronnie uzdolniona mieliśmy okazję przekonać się nie tylko słuchając jej płyt, ale także oglądając jej poczynania na dużym ekranie w filmie „Narodziny gwiazdy". A jak poradzi sobie w roli właścicielki marki kosmetycznej?
Jaka jest Haus Laboratories?
Jedno jest pewno - to nie będzie to kolejna zwykła marka, których pełno na rynku. Podobnie jak Fenty Beauty, które podbiło serca kobiet na całym świecie, a produkty już zyskały miano kultowych, tak i Haus Laboratories ma szansę stać się ulubioną marką miłośniczek makijażu.
Pierwsze informacje o Haus Laboratories sięgają początku lipca. Zdjęcie w mocnym, metalicznym makijażu (znaku rozpoznawczym Lady Gagi) zapowiadające kolekcję, gwiazda opublikowała na swoim Instagramie razem z emocjonalnym wpisem.
Kiedy byłam młoda, nie czułam się piękna. A kiedy próbowałam odnaleźć piękno wewnętrzne i zewnętrzne, odkryłam moc makijażu. Pamiętam, jak podglądałam swoją mamę, gdy rano robiła makijaż. Zaczęłam eksperymentować z make-upem, a moje marzenia o byciu tak silnym jak moja mama, stały się prawdą.
Co znajdzie się w ofercie marki?
Szminki, cienie do powiek, kredki do ust oraz eyelinery. Wszystko utrzymane w ciemnych, szlachetnych kolorach z dodatkiem klasycznych wersji nude. Póki co dostępnych jest 27 produktów, ale oferta ma stale się powiększać. Dotarłyśmy do informacji, że Haus Laboratories ma mieć również linię pielęgnacyjną.
A ceny? Wahają się od 70 do 140 złotych. Kosmetyki Haus Laboratories kupisz w sklepie internetowym marki.
Więcej o kosmetykach:
Kolekcja Kylie Jenner dla Balmain