Dietetyk, wykładowca

Ukończyła Wydział Nauk o Żywności i Żywieniu Człowieka na Uniwersytecie Przyrodniczym w Poznaniu, na kierunku Technologia Żywności i Żywienia, specjalność dietetyka. Warszawską Akademię Wychowania Fizcznego, Studia podyplomowe Żywienie i Wspomaganie Dietetyczne w Sporcie. Prowadzi własną poradnię dietetyczną, gdzie tworzy indywidualne programy dietetyczne oraz radzi, jak dbać o zdrowie poprzez właściwe odżywianie. Jest wykładowcą akademickim. Prywatnie lubi dobrą kuchnię, spotkania z przyjaciółmi oraz taniec. www.dietetyka.poznan.pl

 

 

 

 

Dieta w oczekiwaniu na ciążę
Dieta w oczekiwaniu na ciążę6 lat temu
Aby płód prawidłowo się rozwijał w organizmie przyszłej mamy nie powinno zabraknąć żadnych składników. Przygotowując się do zajścia w ciążę, warto zwrócić uwagę na to, co jemy. Czytaj więcej
Otyłość przy prawidłowej masie ciała
Otyłość przy prawidłowej masie ciała6 lat temu
Otyłość jest coraz większym problemem, zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Dotychczas znane były dwa typu otyłości: gynoidalna (otyłość pośladkowo-udowa, typu gruszka) i androidalna ( otyłość brzuszna, typu jabłko). Stosunkowo niedawno odkryto natomiast zjawisko nadmiernego odkładania się tkanki tłuszczowej przy prawidłowej masie ciała. Czytaj więcej
Bądź szczupła w karnawale
Bądź szczupła w karnawale6 lat temu
Kuszeni różnorodnością świątecznych potraw, pochłaniamy niezliczone ilości kalorii. Niestety, dopiero po świętach budzimy się i stwierdzamy, że nie tylko przybraliśmy na wadze, lecz również nasz brzuch jest wzdęty, a nieprzyjemne uczucie bólu nie daje nam spokoju. Jak zatem schudnąć do karnawału? Co zrobić, żeby na Sylwestra wrócić do swojej wagi? Czytaj więcej
Podjadanie - jak z nim walczyć
Podjadanie - jak z nim walczyć11 lat temu
Otrzymałeś dietę, czeka Cię walka ze zbędnymi kilogramami, boisz się jednak podjadania niezdrowych produktów, których wolałbyś uniknąć, bo wiesz, że wiąże się to z nadmiarem spożycia ilości kalorii, a często i tłuszczu w twoim dziennym menu. Podpowiemy Ci jak walczyć z podjadaniem. Czytaj więcej
Dieta karnawałowa
Dieta karnawałowa12 lat temu
Sylwester już za nami, ale karnawał wciąż trwa! Warto dopieścić swój jadłospis, m. in. błonnikiem, żeby zachować energię na szaloną zabawę karnawałową. A dzięki dietetycznym przekąskom poczujemy się lekko i tanecznie... Czytaj więcej
Czy możliwa jest otyłość przy prawidłowej masie ciała?
Czy możliwa jest otyłość przy prawidłowej masie ciała?12 lat temu
Otyłość jest coraz większym problemem, zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Dotychczas znane były dwa typu otyłości: gynoidalna (otyłość pośladkowo-udowa, typu gruszka) i androidalna ( otyłość brzuszna, typu jabłko). Stosunkowo niedawno odkryto natomiast zjawisko nadmiernego odkładania się tkanki tłuszczowej przy prawidłowej masie ciała. Czytaj więcej
Żywienie osób po 65 roku życia
Żywienie osób po 65 roku życia13 lat temu
Nasze społeczeństwo się starzeje. Powoduje to wzrost zainteresowania problemami osób starszych, zarówno żywieniowymi, jak i medycznymi, zmierzający do maksymalnego zwiększenia standardu i komfortu życia osób straszych. Czytaj więcej
Jak odchudzić wielkanocną kuchnię
Jak odchudzić wielkanocną kuchnię13 lat temu
Wielkanoc to bogactwo wysokokalorycznych dań i z pewnością ciężko jest zrezygnować z świątecznych pyszności, dlatego najważniejsze o czym powinnyśmy pamiętać to umiar. Możemy skosztować większość z potraw pojawiających się na wielkanocnym stole, lecz wszystko powinno być spożyte w niewielkich ilościach. Radzimy, jak odchudzić wielkanocną kuchnię. Czytaj więcej
Jak przetrwać święta na diecie
Jak przetrwać święta na diecie13 lat temu
Stosowanie diety niskoenergetycznej na ogół nie sprawia nam trudności, jednak Wielkanoc niesie ze sobą wiele pokus. Niewątpliwie święta to trudny czas dla wszystkich tych, którzy walczą z nadmiarem kilogramów. Podpowiadamy, jak przetrwać Wielkanoc na diecie. Czytaj więcej
Jaka dieta jest najlepsza dla uprawiających jogging?
Jaka dieta jest najlepsza dla uprawiających jogging?13 lat temu
Korzyści z uprawiania joggingu jest bardzo wiele, m.in. wysmuklenie sylwetki, przyrost masy mięśniowej, wzmocnienie odporności organizmu, profilaktykę nadwagi, osteoporozy, zwyrodnienia stawów, zaburzeń układu krążenia oraz obniżenie poziomu stresu. Warto także wiedzieć jaka dieta dla uprawiających jogging jest najlepsza? Czytaj więcej