Nieregularne przyjmowanie tabletek antykoncepcyjnych

Od przedostatniego seksu boli mnie brzuch od dołu.

Nieregularne przyjmowanie tabletek antykoncepcyjnych

Od przedostatniego seksu boli mnie brzuch od dołu. Ból pojawia się mniej więcej co godzinę i to trwa już kilka dni. Mam też nudności i brak apetytu. W zeszłym miesiącu zaczęłam brać tabletki antykoncepcyjne ale nie brałam ich regularnie i dostałam okres po 2. tygodniach znowu a teraz minął już miesiąc i nadal nie dostałam okresu. Czy to może być spowodowane zbyt ostrym seksem czy to może być ciąża?


Wera
Myślę, że odpowiedź nasuwa się sama- skoro nie brała pani tabletek regularnie. Owszem istnieje duże prawdopodobieństwo, że jest pani w ciąży. Dlatego proponuję wykonać test ciążowy i udać się do ginekologa.

Pozdrawiam serdecznie
Celina Fręczko, położna


Katarzyna Bosacka opowiada o ciąży i zachciankach!
SKOMENTUJ
KOMENTARZE (2)
Gość We-Dwoje.pl/6 lat temu
Biorę tabletki nie regularnie ale kochamy sie z chłopakiem także przy antykoncepcji prezerwatyw były to chyba moje dni płodne gdyż kilka dni po miesiaczce. Czuje sie nie pewnie pojawila sie zgaga chęć wymiotów lecz nie wiem czy to nie moja psychika bo mineło dopiero 7dni od stosunku. Czy to możliwe że jestem w ciazy? Prosze o odpowiedz i w jakim czasie najlepiej wykonac test?
Gość We-Dwoje.pl/6 lat temu
ja również brałam nie regularnie tabletki a kochałam się z chłopakiem do końca od ponad tygodnia mam częste bóle podbrzusza i boli mnie krzyż czy to mogą być pierwsze objawy ciąży??