POLECAMY

Hit! 5 najlepszych porad, jak szybko schudnąć po ciąży!

Zastanawiasz się, jak wrócić do formy sprzed ciąży? Oto porady Sylwii Wiesenberg - trenerki i mamy dwójki dzieci!

Hit! 5 najlepszych porad, jak szybko schudnąć po ciąży! fot. Fotolia
Za kilka tygodni wracasz do pracy po urlopie macierzyńskim, a twoja sylwetka niczym nie przypomina tej sprzed ciąży? Nie panikuj! Zacznij regularnie ćwiczyć i zmodyfikuj dietę, a pierwsze efekty zobaczysz już po dwóch tygodniach!

1. Na ćwiczenia przeznacz ten czas, kiedy twoje dziecko robi sobie popołudniową drzemkę

Każdy trening pozwalający szybko schudnąć po ciąży powinien się składać z ćwiczeń kardio, które spalają tkankę tłuszczową i ćwiczeń siłowych (ujędrniają ciało). W pierwszym tygodniu wystarczy 30 minut ćwiczeń aerobowych, możesz je wykonywać w domu (ćwiczenia z płyty DVD, jazda na rowerze stacjonarnym). Zwiększaj co tydzień ten czas o pięć minut, żeby dojść do godziny.

2. Do wykonania prostych ćwiczeń siłowych wykorzystaj ciężar ciała

Rób po 3 serie, 20 powtórzeń. 4 przysiady, 4 pompki (ręce oparte o ścianę), 4 brzuszki, 4 razy ćwicz biceps przy użyciu dwukilogramowych ciężarków (zginaj i prostuj rękę) - zakreślaj wyprostowanymi rękami kółka w powietrzu. To wystarczy, by szybko schudnąć po ciąży!

3. Ruszaj się jak najwięcej

Spokojny spacer z wózkiem nie pomoże ci zgubić zbędnych kilogramów, ale dzięki niemu spalisz więcej kalorii niż na przykład siedząc przed telewizorem.

4. Zadbaj o czas dla siebie

Nie musisz (a nawet nie powinnaś!) być zawsze i wszędzie ze swoim dzieckiem. Pozwól wyręczyć się innym (facetowi, babci). Jeśli nie masz takiej możliwości, zatrudnij opiekunkę do dziecka. W tym czasie możesz pobiegać po parku ze swoją ulubioną listą hitów w mp3.

5. Jedz więcej...

... białka (chudych ryb, białego mięsa, białka jaj) i błonnika (warzyw, pełnoziarnistego makaronu i brązowego ryżu). Te składniki dodatkowo podkręcą twój metabolizm.

Dowiedz się więcej:


napisane na podstawie tekstu opublikowanego w magazynie Uroda
SKOMENTUJ
KOMENTARZE (23)
/miesiąc temu
W ciąży mocno przytyłam i nie byłam w stanie schudnąć do wagi wyjściowej. Zaczęłam od diety jednak okazało się że to za mało. Poznana na placu zbaw mama poleciła mi nową metodę inteligentny trening 36 minut. krótki czas między karmieniami i mam blisko bo znalazłam klub fitnes w łomiankach na warszawskiej 55.
/rok temu
A u mnie największym kłopotem była wisząca skóra, jakoś mi ćwiczenia nie chciały pomóc, dlatego zdecydowałam się na zabieg u dra Piotra Osucha, bardzo się cieszę, że się zdecydowałam, bo teraz nie wstydzę się rozebrać przed mężem.
/rok temu
Ja zaczęłam trenować około pół roku po ciąży ale nie trenowałam systematycznie. Kluczem do sukcesu były regularne treningi na siłowni w Saturn Fitness a żeby szybciej osiągnąć wymarzone efekty to wzięłam kilka sesji z prywatnym trenerem.
POKAŻ KOMENTARZE (20)