Hit! 5 najlepszych porad, jak szybko schudnąć po ciąży!

Zastanawiasz się, jak wrócić do formy sprzed ciąży? Oto porady Sylwii Wiesenberg - trenerki i mamy dwójki dzieci!

fot. Fotolia
Za kilka tygodni wracasz do pracy po urlopie macierzyńskim, a twoja sylwetka niczym nie przypomina tej sprzed ciąży? Nie panikuj! Zacznij regularnie ćwiczyć i zmodyfikuj dietę, a pierwsze efekty zobaczysz już po dwóch tygodniach!

1. Na ćwiczenia przeznacz ten czas, kiedy twoje dziecko robi sobie popołudniową drzemkę

Każdy trening pozwalający szybko schudnąć po ciąży powinien się składać z ćwiczeń kardio, które spalają tkankę tłuszczową i ćwiczeń siłowych (ujędrniają ciało). W pierwszym tygodniu wystarczy 30 minut ćwiczeń aerobowych, możesz je wykonywać w domu (ćwiczenia z płyty DVD, jazda na rowerze stacjonarnym). Zwiększaj co tydzień ten czas o pięć minut, żeby dojść do godziny.

2. Do wykonania prostych ćwiczeń siłowych wykorzystaj ciężar ciała

Rób po 3 serie, 20 powtórzeń. 4 przysiady, 4 pompki (ręce oparte o ścianę), 4 brzuszki, 4 razy ćwicz biceps przy użyciu dwukilogramowych ciężarków (zginaj i prostuj rękę) - zakreślaj wyprostowanymi rękami kółka w powietrzu. To wystarczy, by szybko schudnąć po ciąży!

3. Ruszaj się jak najwięcej

Spokojny spacer z wózkiem nie pomoże ci zgubić zbędnych kilogramów, ale dzięki niemu spalisz więcej kalorii niż na przykład siedząc przed telewizorem.

4. Zadbaj o czas dla siebie

Nie musisz (a nawet nie powinnaś!) być zawsze i wszędzie ze swoim dzieckiem. Pozwól wyręczyć się innym (facetowi, babci). Jeśli nie masz takiej możliwości, zatrudnij opiekunkę do dziecka. W tym czasie możesz pobiegać po parku ze swoją ulubioną listą hitów w mp3.

5. Jedz więcej...

... białka (chudych ryb, białego mięsa, białka jaj) i błonnika (warzyw, pełnoziarnistego makaronu i brązowego ryżu). Te składniki dodatkowo podkręcą twój metabolizm.

Dowiedz się więcej:


napisane na podstawie tekstu opublikowanego w magazynie Uroda
SKOMENTUJ (21)
Hit! Trening drabina na spalanie tłuszczu krok po kroku
KOMENTARZE (21)
Pati/miesiąc temu
Ja zaczęłam trenować około pół roku po ciąży ale nie trenowałam systematycznie. Kluczem do sukcesu były regularne treningi na siłowni w Saturn Fitness a żeby szybciej osiągnąć wymarzone efekty to wzięłam kilka sesji z prywatnym trenerem.
wiola/rok temu
Cześć ;) ja urodziłam prawie rok temu , w trakcie ciąży bardzo przytyłam , miałąm trochę problemów w ciąży i bardzo szybko przestałam pracować , siedziałam w domu i jadłam . Po porodzie bardzo szybko przestałam karmić , więc zaczęłam stosować diety , głodówki , ale efekty były znikome . A najgorsze było to że cały czas miałąm ogromny apetyt ;/ nie mogłam sobie z tym poradzić . Polecono mi Therm Line Fast . zaczęłam zażywać regularnie , po jakimś tygodniu stosowania zauważyłam , że mam mniejszy apetyt , nie podjadam , zaczęłam chodzić z Małym na szybkie spacery i po 5 tyg. spadłam 3 kg. ;);) polecam
Nastka/rok temu
Ja już w czaeie ciąży zmieniłam swoje nawyki żywieniowe, zaczęłam jeść częściej a mniej, unikałam słodyczy i węglowodanów, piłam dużo wody, po porodzie karmiłam piersią do 7miesiąca, przez ten czas niestety nie ćwiczyłam, z braku czasu po prostu, teraz chodzę na ćwiczenia z maluchem, nie karmię, więc wspomagam się też tabletkami 2 be slim i jak dotąd jestem szczuplejsza niż przed ciążą.
POKAŻ KOMENTARZE (21)