Hit! Trening siłowy na odchudzanie

Te ćwiczenia pozwolą ci ujędrnić ciało, wzmocnić i ukształtować mięśnie. Zobacz, jak je wykonać krok po kroku.
Agata Bernaciak / 10.03.2014 07:36

Zacznij odchudzanie od treningu na siłowni!

Zdaniem wielu siłownia nie jest miejscem dla tych, którzy chcą schudnąć, a jedynie dla tych, którzy chcą wyrzeźbić swoją sylwetkę. Otóż nic bardziej mylnego! Podpowiadamy, z których maszyn znajdujących się w tym miejscu powinnaś skorzystać, jeśli borykasz się z nadmiarem tkanki tłuszczowej.

Jeśli trening będziesz powtarzać co najmniej 3 razy w tygodniu i dodatkowo do każdego wyjścia na siłownię włączysz ok. 40 minut spędzonych na aerobach, efekt szczupłej sylwetki masz jak w banku!

Poznaj zasady przeprowadzania innych typów treningów:


napisane na podstawie tekstu z magazynu Uroda
SKOMENTUJ
KOMENTARZE (6)
/19.12.2016 10:38
na odchudzanie polecam walki wręcz, super sprawa ja chodzę do Akademii Walki, kondycję mam lepszą i nikt mi nie podskoczy ;)
/24.03.2014 11:18
weronika przestań robić komuś promocje bo czuć ściemę na odległość z tego co wypisujesz
/11.03.2014 14:46
Pierwsza rzecz jaka rzuca się w oczy to to, że babka ma lukę między lędźwiami a matą, a to baaaaardzo źle.
POKAŻ KOMENTARZE (3)