Ćwiczenia na uda i pośladki - najlepszy zestaw fot. Fotolia

Najlepsze ćwiczenia na uda i pośladki! Wszystko w zaledwie 10 minut dziennie

Wystarczy 10 minut ćwiczeń, by ujędrnić mięśnie ud i pośladków. Połącz trening z dietą, a wkrótce z dumą założysz szorty! Gwarantujemy, że pierwsze efekty zauważysz już po zaledwie 3 tygodniach. Nie ma czasu do stracenia! To tylko 10 minut dziennie!
Agata Bernaciak / 01.07.2019 16:39
Ćwiczenia na uda i pośladki - najlepszy zestaw fot. Fotolia

Jeśli twoje uda i pośladki obrosły tłuszczykiem i pokryły się pomarańczową skórką, nie wpadaj w panikę. Oto 4 ćwiczenia na uda i pośladki, które pomogą szybko zlikwidować problem! Ujędrnią mięśnie, uniosą pupę i poprawią krążenie w nogach! Cały trening zajmuje tylko 10 minut.

Jak wykonywać ćwiczenia na uda i pośladki?

Trenuj co 2. dzień. Każdy trening zacznij od 3-minutowej rozgrzewki (podskoki, przysiady). Wszystkie ćwiczenia powtórz 20 razy – to jest jedna seria. W pierwszym tygodniu zrób 2 serie, a w następnych po 3 serie ćwiczeń.

Sportowy look w najlepszej cenie! Skorzystaj z rabatów na buty i odzież na stronie FOR PRO promocje

Ćwiczenie na uda i pośladki nr 1

Połóż się na plecach, ręce ułóż wzdłuż ciała. Ugnij nogi i oprzyj prawą stopę płasko na podłodze. Lewą połóż na prawym kolanie. Unieś biodra, aż tułów i udo utworzą linię prostą. W górze napnij mocno prawy pośladek. Wytrzymaj chwilę i opuść. Zrób całą serię najpierw jedną, potem drugą nogą.

Ćwiczenie na uda i pośladki nr 2

Uklęknij i oprzyj przedramiona na podłodze. Napnij mocno pośladek i unieś ugiętą lewą nogę, celując stopą w sufit. Wytrzymaj chwilę i opuść. Zrób całą serię najpierw jedną, potem drugą nogą. Staraj się nie poruszać tułowiem – pracują tylko nogi.

Ćwiczenie na uda i pośladki nr 3

Stań w szerokim rozkroku, palce stóp skieruj na boki. Dłonie złącz na wysokości klatki piersiowej. Zrób przysiad, opuszczając biodra najniżej jak możesz. Na zmianę unoś lewą i prawą piętę, opierając się tylko na palcach. Jeśli ciężko ci zachować równowagę, połóż dłonie na kolanach, ale nie opieraj się na nich zbyt mocno. Zrób po 20 powtórzeń każdą nogą.

15 produktów zakwaszających organizm

Ćwiczenie na pupę i uda nr 4

Połóż się na brzuchu i podłóż dłonie pod czoło. Ugnij nogi, rozstaw kolana na boki i złącz pięty. Unieś nieco głowę, napnij pośladki i podciągnij pięty najwyżej jak możesz. Wytrzymaj chwilę i opuść. Powtórz jeszcze 19 razy.

Dowiedz się więcej:
Top 5 ćwiczeń na zgrabne kolana
Skąd się bierze cellulit na pupie i jak się go pozbyć?
3 najlepsze ćwiczenia na jędrną pupę! Dzięki nim podniesiesz pośladki i pozbędziesz się cellulitu