Oto najlepsze ćwiczenia na uda i pośladki! Wszystko w zaledwie 10 minut dziennie

Wystarczy 10 minut ćwiczeń, by ujędrnić mięśnie ud i pośladków. Połącz trening z dietą, a wkrótce z dumą założysz szorty! Gwarantujemy, że pierwsze efekty zauważysz już po zaledwie 3 tygodniach. Nie ma czasu do stracenia! To tylko 10 minut dziennie!
Oto najlepsze ćwiczenia na uda i pośladki! Wszystko w zaledwie 10 minut dziennie fot. Fotolia

Jeśli twoje uda i pośladki obrosły tłuszczykiem i pokryły się pomarańczową skórką, nie wpadaj w panikę. Oto 4 ćwiczenia na uda i pośladki, które pomogą szybko zlikwidować problem! Ujędrnią mięśnie, uniosą pupę i poprawią krążenie w nogach! Cały trening zajmuje tylko 10 minut.

Jak wykonywać ćwiczenia na uda i pośladki?

Trenuj co 2. dzień. Każdy trening zacznij od 3-minutowej rozgrzewki (podskoki, przysiady). Wszystkie ćwiczenia powtórz 20 razy – to jest jedna seria. W pierwszym tygodniu zrób 2 serie, a w następnych po 3 serie ćwiczeń.

Ćwiczenie na uda i pośladki nr 1

Połóż się na plecach, ręce ułóż wzdłuż ciała. Ugnij nogi i oprzyj prawą stopę płasko na podłodze. Lewą połóż na prawym kolanie. Unieś biodra, aż tułów i udo utworzą linię prostą. W górze napnij mocno prawy pośladek. Wytrzymaj chwilę i opuść. Zrób całą serię najpierw jedną, potem drugą nogą.

Ćwiczenie na uda i pośladki nr 2

Uklęknij i oprzyj przedramiona na podłodze. Napnij mocno pośladek i unieś ugiętą lewą nogę, celując stopą w sufit. Wytrzymaj chwilę i opuść. Zrób całą serię najpierw jedną, potem drugą nogą. Staraj się nie poruszać tułowiem – pracują tylko nogi.

Ćwiczenie na uda i pośladki nr 3

Stań w szerokim rozkroku, palce stóp skieruj na boki. Dłonie złącz na wysokości klatki piersiowej. Zrób przysiad, opuszczając biodra najniżej jak możesz. Na zmianę unoś lewą i prawą piętę, opierając się tylko na palcach. Jeśli ciężko ci zachować równowagę, połóż dłonie na kolanach, ale nie opieraj się na nich zbyt mocno. Zrób po 20 powtórzeń każdą nogą.

15 produktów zakwaszających organizm

Ćwiczenie na pupę i uda nr 4

Połóż się na brzuchu i podłóż dłonie pod czoło. Ugnij nogi, rozstaw kolana na boki i złącz pięty. Unieś nieco głowę, napnij pośladki i podciągnij pięty najwyżej jak możesz. Wytrzymaj chwilę i opuść. Powtórz jeszcze 19 razy.

Dowiedz się więcej:
Top 5 ćwiczeń na zgrabne kolana
Skąd się bierze cellulit na pupie i jak się go pozbyć?
3 najlepsze ćwiczenia na jędrną pupę! Dzięki nim podniesiesz pośladki i pozbędziesz się cellulitu

SKOMENTUJ
KOMENTARZE (9)
/wczoraj
Jakiś czas temu chciałam zrzucić kilka zbędnych kilogramów. Koleżanka ze Szwajcarii poleciła mi naprawdę dobre tabletki na odchudzanie Nature Essence. Problem polegał na tym, że nie były one dostępne w Polsce i musiała mi je przysyłać. Po ok trzech miesiącach przyjmowania tego specyfiku oraz rozpoczęciu chodzenia na 2 razy w tygodniu na basen, schudłam 13kg, bez morderczych ćwiczeń i głodówki. Producent nie obiecuje gruszek na wierzbie, że zrzucisz 15kg w 7 dni, ani nic podobnego. Byłam nawet tym zdziwiona, że program trwa aż 90 dni, ale naprawdę zadziała. Po terapii osiągnęłam swoją wymarzoną wagę i nadal ją utrzymuję. Same tabletki pewnie, nie dały by aż takiego efektu, ale w połączeniu z basenem efekt bardzo zadowalający. Jeśli chcesz tego spróbować sprawdź na stronie natureessence.ch
/3 miesiące temu
Mi taki trening zajmuje ponad pół godziny. Nie wyobrażam sobie jak zmieścić się w tych 10 minutach
/8 miesięcy temu
Chcesz zmiany o której zawsze marzyłeś? Nie wiesz jak zacząć? Sięgnij po najprostsze rozwiązanie w Internecie ! igortreneronline.pl I odchudzanie staje się proste jak nigdy dotąd!
POKAŻ KOMENTARZE (6)