Ćwiczenia na wewnętrzną stronę ud - wypróbuj je koniecznie!

Masz zgrabne nogi, ale uda nie są takie jędrne, jak byś tego chciała i trzęsą się jak galareta? Zobacz, jak zadbać o tę część ciała.
Ćwiczenia na wewnętrzną stronę ud - wypróbuj je koniecznie! fot. Adobe Stock

Z tą partią ciała problem polega na tym, że podczas codziennych zajęć i przy podstawowych aktywnościach fizycznych rzadko intensywnie angażujemy wewnętrzne strony uda. Nawet jeśli masz szczupłe nogi, to mogą one wyglądać nieatrakcyjnie, bo są za mało umięśnione i ukształtowane. Oto zestaw trzech ćwiczeń, które pomogą ci zadbać o uda, a w szczególności o ich wewnętrzną stronę. Ich wykonanie zajmie ci kilka minut!

Ćwiczenie nr 1

Ćwiczenia na wewnętrzną stronę ud

Oprócz wewnętrznych stron ud dodatkowo ćwiczysz mięśnie pośladków.

1. Stajesz prawym bokiem do stopnia, kłody czy niewielkiej przeszkody, w odległości ok. pół metra.

2. Z rozmachem wchodzisz prawą na stopień utrzymując ciało w pozycji prostej i naciskając na całą stopę. Następnie unosisz lewe kolano na wysokość klatki piersiowej.

3. Powtarzasz to samo 15 razy a potem na drugą nogę.

Ćwiczenie nr 2

Ćwiczenia na wewnętrzną stronę ud

Daje ci także korzyści w rejonie tylnych stron ud, mięśni czworogłowych oraz całego tułowia.

1. Trzymając oburącz hantle wyciągasz przed siebie ramiona.

2. Napinasz mięśnie tułowia i wykonujesz duży wykrok lewą nogą do boku nie zmieniając równoległego ułożenia stóp.

3. Z prostym plecami pochylasz się w biodrach do przodu i obniżasz ciężarki do twojej lewej stopy.

4. Wybijasz się z lewej stopy i wracasz do pozycji wyjściowej.

5. Powtarzasz dziesięć razy, a potem zmieniasz stronę.

Ćwiczenie nr 3

Ćwiczenia na wewnętrzną stronę ud

Kształtuje dodatkowo zgrabną pupę.

1. Kładziesz się na lewym boku na macie. Nogi wyprostowane, jedna na drugiej; lewa ręka podpiera głowę, prawa pomaga utrzymać równowagę podpierając się o podłogę przed tobą, na wysokości talii.

2. Napinasz mięśnie brzucha i pośladków i unosisz prawą nogę prostą do góry powolnym ruchem. Zatrzymujesz w powietrzu na kilka sekund i opuszczasz.

3. Powtarzasz dwadzieścia razy na każdą stronę.

Więcej ćwiczeń na zgrabne nogi:Jakie ćwiczenia są najlepsze na pośladki, uda i łydki?3 najlepsze ćwiczenia na zgrabne uda, które odchudzą je w mgnieniu oka!Efekty zobaczycie w błyskawicznym tempie! 10 najlepszych ćwiczeń na smukłe nogi

SKOMENTUJ
KOMENTARZE (0)