Jak uzyskać pomoc z opieki społecznej?

Pomoc z opieki społecznej - jak uzyskać
fot. Fotolia

Świadczenia rodzinne


Jeśli wychowujesz dzieci, a w twojej rodzinie dochód na osobę nie przekracza 504 zł netto (583 zł, gdy dziecko jest niepełnosprawne), masz prawo do zasiłku rodzinnego i związanych z nim dodatków.

Gdzie składasz wniosek?


W gminnym ośrodku pomocy społecznej.

Co dołączasz do wniosku?

  • wniosek o ustalenie prawa do zasiłku i dodatków (otrzymasz go w gminie lub znajdziesz w internecie na stronie www.zus.pl),
  • kopię dowodu tożsamości,
  • kopię skróconego odpisu aktu urodzenia dziecka,
  • zaświadczenie o uczęszczaniu dziecka w wieku powyżej 18 lat do szkoły lub szkoły wyższej,
  • ewentualnie orzeczenie o niepełnosprawności lub umiarkowanym (znacznym) jej stopniu,
  • zaświadczenie z urzędu skarbowego o wysokości dochodu za rok poprzedni, w tym wypadku 2005 r.,
  • oświadczenie o dochodach nieopodatkowanych, np. stypendiach,
  • ewentualnie zaświadczenie z gminy o wielkości gospodarstwa (dochód uprawniający do zasiłku z 1 ha to maksimum 135,50 zł).

Dodatek mieszkaniowy


Możesz się o niego ubiegać, jeżeli jesteś w trudnej sytuacji finansowej. Dodatek jest przyznawany na 6 miesięcy i wypłacany zarządcy budynku lub spółdzielni mieszkaniowej (nigdy do ręki). To świadczenie możesz uzyskać, jeżeli średni miesięczny dochód na osobę w twojej rodzinie w okresie 3 miesięcy poprzedzających złożenie wniosku o dodatek nie przekracza:
  • 175 proc. najniższej emerytury, tj. 1045,55 zł, gdy jesteś osobą samotną;
  • 125 proc. najniższej emerytury, tj. 746,82 zł, w gospodarstwie wieloosobowym.
Ponadto musisz mieć tytuł do lokalu (np. umowę najmu), a twoje mieszkanie nie może przekraczać określonej powierzchni (np. dla 1 osoby – 35 mkw., dla 3-osobowej rodziny – 45 mkw.).

Gdzie składasz wniosek o dodatek mieszkaniowy?


W wydziale zasobów lokalowych urzędu gminy lub w ośrodku pomocy społecznej. Musi być on potwierdzony przez zarządcę budynku (np. administrację domu).

Alicjja Hass/Edipresse Polska S.A.
Oceń artykuł 76 głosów
Wyślij znajomym Wyślij znajomym
Drukuj Drukuj
Wypowiedz się!
Nick:
Opinia:
Opinie
baba2014.08.29 18:40
wlasmie dostalam decyzje o umiarkowanym stopniu niepelnosprawnosci mam 61 lat od wielu lat opiekuje sie chorym mezem musialam zrezygnowac z biurapracy maz ma rente w wysokosci 10200 zl i dotego zasilek pielegnacyjny153 zl opieka odmuwila mi renty ze wzgledu na rente meza cz noge sie starac o jakas pomoc i o jaka
baba2014.08.29 18:40
wlasmie dostalam decyzje o umiarkowanym stopniu niepelnosprawnosci mam 61 lat od wielu lat opiekuje sie chorym mezem musialam zrezygnowac z biurapracy maz ma rente w wysokosci 10200 zl i dotego zasilek pielegnacyjny153 zl opieka odmuwila mi renty ze wzgledu na rente meza cz noge sie starac o jakas pomoc i o jaka
juda2014.08.18 13:33
mam 2 pytania czy jak sama wychowujecorke czy opieka powinnami pomuc mamy tylko alimenty z funduszu i partner ktory mi pomaga troszke finansowo czy opieka powinna mi pomuc
niunia2014.08.09 20:10
mam pytanie maz jest sparalizowany dostal rente na leki wydaje cala jego rente czy moge sie starac o pomoc z opsu
wse2014.08.08 20:00
czy można do dofinansowania dla dzieci na ubiór dołączyć faktury z tz "ciucholandu?"
Anulka2014.07.30 14:17
Witam. Jestem osobą bezrobotna mam na utrzymaniu 3 dzieci z czym na 2 mam alimenty w kw 750 i swiadczenie rodzinne na dzieci plus zasiłek jako wielodzietna rodzina. trzecie dziecko mam z drugiego związku gdzie niestety nie powiodło sie nam :(. Musze dodać że nie posiadam mieszkania :( tymczasowo nadal zamieszkuje z ojcem trzeciego dziecka. chciałabym starać sie o jaki kolwiek mały kącik dla nas Jak myślicie czy mam szanse na pomoc z opieki? urzedu miasta? prosze o pomoc
pracowni socjalny2014.07.14 14:35
nie ma opieki społecznej!!! Obecnie jest pomoc społeczna!!! nauczcie się w końcu używać odpowiedniego słownictwa
gomez2014.07.14 01:42
Opinia zawiera niedozwolone wyrazy!!!
nata2014.06.16 10:15
Witam mam tesciowa ktora jest na utrzymaniu córki poniewaz ta nie moze pracowac ze wzgledu na choroby ... corka ma swoje dziecko i mieszka z tesciowa w jednym domu . tesciowa zlozyla wniosek o pomoc z mopsu a ci zaproponowali jej 20 zl smiech na sali ale coz... mam takie pytanie czy mops ma prawo liczyc dochod tejze corki ona ma zarobek ok 2000 zl ale ma komornika po odciagnieci zosteje im 1200 zl a gdzie przedszkole a gdzie leki dla tesciowej... smutne jest to ze mops tak traktuje ludzi ktorzy naprawde [otrzebuja pomocy poradzcie co moge zrobic bo ja tez nie moge jej pomoc finansowo:(
nata2014.06.16 10:15
Witam mam tesciowa ktora jest na utrzymaniu córki poniewaz ta nie moze pracowac ze wzgledu na choroby ... corka ma swoje dziecko i mieszka z tesciowa w jednym domu . tesciowa zlozyla wniosek o pomoc z mopsu a ci zaproponowali jej 20 zl smiech na sali ale coz... mam takie pytanie czy mops ma prawo liczyc dochod tejze corki ona ma zarobek ok 2000 zl ale ma komornika po odciagnieci zosteje im 1200 zl a gdzie przedszkole a gdzie leki dla tesciowej... smutne jest to ze mops tak traktuje ludzi ktorzy naprawde [otrzebuja pomocy poradzcie co moge zrobic bo ja tez nie moge jej pomoc finansowo:(
mloda2014.05.29 18:58
Mam 16 lat i nie dlugo zostane mama. Z wizyta u lekarza spoznilam sie do 10 tyg. P Czy opieka pomoze mi w kwesti finansowej?
mloda2014.05.29 18:53
Mam 16 lat i nie dlugo zostane mama. Z wizyta u lekarza spoznilam sie do 10 tyg. P Czy opieka pomoze mi w kwesti finansowej?
mloda2014.05.29 18:53
Mam 16 lat i nie dlugo zostane mama. Z wizyta u lekarza spoznilam sie do 10 tyg. P Czy opieka pomoze mi w kwesti finansowej?
mili2014.05.16 12:02
Powie ci zebys pewnie znalazla cos na wynajem albo do rodzinny poszla. A to wasze wspolne mieszkanie ?bedzie sie awanturowal to wezwij policje pozniej zloz papiery do sadu o alimenty i podzial mieszkani oraz majatku
ecia2014.05.15 13:29
co mam zrobic gdy chałopak mnie wyrzuca z dzieckiem z domu opieka da mi dach nad głową???
mili2014.05.15 12:32
Mam dwojke dzieci jestem samotna matka i mam razem dochodu 938 zl. Mieszkam u ojca w mieszkaniu on oplaca czynsz. I oni doliczaja do mojego dochodu pomoc od ojca w kwoci 300 zl. Opieka mi daje 63 zl miesiecznie. A ich wytlumaczenie ze ojciec oplaca swoje mieszkanie bo ja tam mieszkam oplacam wszystko oprocz jego mieszkania a oni mi daja 63 zl gdzie jest sprawiedliwosc?
mili2014.05.15 12:31
Mam dwojke dzieci jestem samotna matka i mam razem dochodu 938 zl. Mieszkam u ojca w mieszkaniu on oplaca czynsz. I oni doliczaja do mojego dochodu pomoc od ojca w kwoci 300 zl. Opieka mi daje 63 zl miesiecznie. A ich wytlumaczenie ze ojciec oplaca swoje mieszkanie bo ja tam mieszkam oplacam wszystko oprocz jego mieszkania a oni mi daja 63 zl gdzie jest sprawiedliwosc?
mili2014.05.15 12:31
Mam dwojke dzieci jestem samotna matka i mam razem dochodu 938 zl. Mieszkam u ojca w mieszkaniu on oplaca czynsz. I oni doliczaja do mojego dochodu pomoc od ojca w kwoci 300 zl. Opieka mi daje 63 zl miesiecznie. A ich wytlumaczenie ze ojciec oplaca swoje mieszkanie bo ja tam mieszkam oplacam wszystko oprocz jego mieszkania a oni mi daja 63 zl gdzie jest sprawiedliwosc?
aga2014.04.23 14:28
tak sobie
gosc2014.03.01 04:13
jak slysze ze kobieta daa sobie zrobc piecioro dzieci i teraz niema meza i nie ma za co zyc to szlak mnie trafia poco dalas sobie zrobic te piecioro dzieci ?.to samo inne biedne kobiety dadza sobie zrobic dziecko zeby potem brac alimenty i nic nie robic to poprostu chore.a potem ojciec niedobry oj kobiety nauczylyscie sie byc perfidne jak nic,
kasiula2014.02.22 21:17
ja tez sie zgadzam z opiniami obecnie mops lub ops we wsiach pomaga tylko takim ludziom ktorzy potrezbuja na alkohol a nie na zywnosc dla dzieci lub dla siebie i podobno mops jest dla ludzi a nie ludzie dla pan z mopsu
grzegorz 2014.02.11 17:43
jestem wolny z dziecmi szukam pomocy
gosia2014.02.06 19:38
mam takie pytanie,jestem w trudnej sytuacji,mąż nie pracuje jest na zasiłku dla bezrobotnych teraz na dodatek złamał sobie lewą rękę i na dodatek w najgorszym miejscu,ja nie pracuje bo zajmuje się synem niepełnosprawnym i na niego dostaje 290 zł z opieki. spłacamy rowniez kredyt,czlowiek udal by sie po pomoc do opieki ale najgorszy jest ten wywiad srodowiskowy i te pytania z ich strony
laura2014.02.03 14:23
mam pytanie jesli jestem osoba po wypadku komunikacyjnym z 1 grupa inwalidztwa pomoc dostaje z ops w wysokosci 200 zl w zeszlym roku wyszlam za maz za algierczyka czy ops moze zadac zwrot pieniedzy od miesiaca zmiany mojego statusu ? nadmieniam ze meza jeszcze nie ma w polsce
kasia2014.01.29 09:39
mam pytanie jak dostaje na syna alimenty rodzinne świadczenia pielęgnacyjne i pielęgnacyjny czy mogę napisać do MOPR
Adamos 2014.01.27 21:26
z małpą
Adamos 2014.01.27 21:26
whitewidow29wp.pl
Adamos 2014.01.27 21:25
to mój mail proszę pisać w sprawie opieki społecznej może są jakieś pomysł y na ten temat strajk czy cokolwiek ?
MLODA2014.01.15 00:09
DLA KOGO I PO CO SA TE OSRODKI POMOCY SPOLECZNEJ JAK I TAK OSOBA KTORE POTRZEBUJA POMOCY NIE POMAGAJA! LEPIEJ ZEBY TEGO WOGOLE NIE BYLO I LUDZIE PRZYNAJMIEJ BY MIELI MNIEJ NERWOW. PANIE Z OPIEK SA DO LUDZI NIE MILE ORAZ WULGARNE TAK JEST NA DZIALOWSKIEGO 9.
mloda2014.01.15 00:02
co to za pomoc w tych opiekach społecznych!OSOBA NAPRAWDE BIEDNYM ZABIERAJA,A PIJAKA DAJA. NA POMOC OPIEKI WCALE LICZYC NIE MOZNA W TYCH CZASACH SAMI OKRADAJA JESZCZE TE OSOBY BIEDNE !NAJ BARDZIEJ OBOJETNY OSRODEK ZNAJDUJE SI NA ULICY GRABOWO 2ORAZ DZIALOWSKIEGO9. NIECH KTOS SIE W KACU TYM ZAJMIE. POMAGAJA TYLKO SWOIM ZNAJOMYM A INNYCH LUDZI TRAKTOJA JAK SMIECI.
przemog28r2014.01.10 11:25
witam mam pytanie czy jesli pujde do mopsu prosic o zasilek okresowy to czy mops wlicza alimenty ktore dostaje na dziecko jako dochod prosze o pomoc
iza2014.01.10 11:24
Tak państwo pomaga ludziom w Polsce. Chroni matki z dziećmi wspoaga rodziny chce żeby rodziło się więcej dzieci a za co te dzieci wychowywać jak dadzą 77zł albo wcale nie dadzą bo ojciec dzieci ma ich gdzieś i żyj z 3dzieci bez rodzinnego i alimentów i nikt ci nie pomoże. Zamiast matką pomagać to pijaką kase dają bo przecież chorzy są niech do roboty idą a porządnym ludziom nic nie dadzą . niech ci z rządu swoje pensje zmniejszą wyjazdy obiadki poczęstunki i wtedy dla ludzi więcej bd. Ten kraj chroni tylko bandytów i alkoholików inni się nie liczą
EWA2014.01.07 23:26
=WSTYD I HAŃBA, DRAMAT = W NASZYM KRAJU, LUDZIE NIE MAJĄ PRACY, ZDROWIA, PIENIĘDZY i nikt im nie chce pomóc. TO CO ONI MAJĄ ZROBIĆ, PO CO ŻYĆ - JAK ŻYĆ....I ZADAJĄ SOBIE PYTANIA...CZY WARTO ŻYĆ. ?
gosc2013.12.28 06:17
to jest poprostu dramat to co oni roboia z ludzmi 316 zl to jakis koszmar ja mam z mezem 1000 zl oplaty to 1000 gdzie reszta jestem bardzo chora bez prawa do renty emerytury mimo ze mam 58 lat i 17 lat pracy mam zdychac z gloduopieka nie pomoze niech poslowie zyja za 1000 zl miresiecznie chory kraj chory system..
problem 2013.11.19 19:21
witam ... mam mały problem mam 19 lat mieszkam w Bornem Sulinowie chodzę do liceum moja mama od jakiegoś czasu ciężko choruje i nie mamy za co żyć ponieważ moja mama co miesiąc musi wydawać na leki ok 300 do 400 zł , a całych dochodów mamy jakieś 1100 zł razem z tego same opłaty za mieszkanie socjalne i inne media wydajemy ok 700 zł miesięcznie . Gdy napisałam o zasiłek celowy do naszej opieki społecznej aby mi przyznali pieniądze na opłacenie czesnego w szkole w wysokości 50 zł i na dojazd do miasta niedaleko bornego to jest ok 50 zł , odpisali odmownie napisali że moja mama pobiera rentę w wysokości ok 700zł i ja mam alimenty w kwocie ok 400 zł .... Moja mama bardzo często musi wyjeżdżać na różne badania i operacje . Na samo życie zostaje nam praktycznie nic ja nigdzie nie mogę dorobić gdyż w zeszłym roku pomagałam sąsiadowi w ogrodzie za co zapłacił mi 50 zł o tym doniosło się do mops i mojej mamie odmówili zapomogi na lekarstwa ... w tym momencie od 2 miesięcy nic nie dostajemy z mops i nie wiem co robić może państwo mi coś pomogą bo ja już nie mam siły :(
czarnaanka2013.11.06 14:04
Witam a ja mam taki problem z mopsem mam 7let.corke samotnie ja wychowuje z ojcem dziecko ma bardzo dobre kontakty widuja sie codziennie(ojciec dziecka nie palci alimentow ) ja pracuje na 3/4 etatu i otrzymalam z mopsu darmowe obiady dla corki ale pani z mopsu nic mi nie powiedziala ze przeprowadzi wywiad u mojego bylego partnera w domu i teraz mam problem ze moj byly parter ma do mnie pretensje ze ja nasylam na niego opieke spoleczna a on i tak bardzo duzo nam pomaga co mam zrobic
19czarna832013.09.27 13:04
staram sie o zasilek okresowy w opiece spolecznej nie mam zadnych dochodow i dlaczego wliczaja alimenty dziecka w to prosze o odpowiedz
Potrzebuje Pomocy2013.09.22 11:23
Mam 38 lat. Mój mąż nie żyje od 7 lat. Mam dwoje dzieci syna lat 11 oraz córkę lat 16. Syna odebrała mi teściowa 4 lata temu, córka obecnie też jest u niej i czekamy na rozprawę po której już nie odzyskam dzieci. Mieszkam u mojego faceta z przymusu ponieważ jestem bezdomna. Chodziłam do opieki starałam się o mieszkanie by mieszkać razem z dziećmi. Ale od 2 lat nie mam żadnej odpowiedzi. Co jeszcze mogę zrobić by otrzymać mieszkanie od opieki ? Wspomnę jeszcze, że na chwilę obecną nie stać mnie na samodzielne wynajęcie mieszkanie i jego utrzymywanie ponieważ jestem osoba bezrobotną mam tylko 400zł renty na miesiąc. Proszę o pomoc i wszelkie rady ;) Z góry dziękuje.
hej2013.09.18 13:32
g.g. jak jestes w ciazy to moze przyslugiwać ci np. calkowity koszt zakupu witamin, leków w aptece, to co kupisz to powiedz zeby ci wystawili w aptece fakture na twoje nazwisko i zloz to do mopsu z wnioskiem i oddaja ci 100% na konto i nie przejmuj sie tym ze beda mowic ze nie ma czegos takiego, bo zawsze tak mowia, klamia w zywe oczy, paragony zbieraj z zakupow lub lepiej faktury to ci wyplaca za zywnosc, leki, odziez, wszystko, jak mieszkasz sama to za wode, prad, gaz rachunki do mopsu sie zglos glownego, oddzialowego i wszedzie pisz wnioski nawet jak mowia ze nic to nie da! W urzedzie miasta mozesz starac sie o dodatkowe pieniadze na mieszkanie jezeli mieszkasz sama w zaleznosci ile masz m2 i ile zarabiasz tam maja kryteria to sie dowiedz, a po urodzeniu dziecka staraj sie o becikowe + dodatek z tytulu urodzenia dziecka 1000 zl w mopsie glownym zasilek rodzinny na ciebie i dziecko. na węgiel w mopsie oddzialowym, na dozywianie "pomoc panstwa w zakresie dozywiania" w mopsie oddzialowym i kupony na zywnosc
Aga2013.09.13 17:19
Mam 4 dzieci i zawsz znajdowali powod zeby odmowic lub dadza grosze
Aga2013.09.13 17:17
Opieka i tak zrobi po swojemu
aneta2013.09.09 21:00
Witam, chodzę do szkoły ponadgimnazjalnej, jestem w klasie maturalnej. Mieszkam z matką i siostrą. Moja matka nie daje mi żadnych pieniędzy, jedzenie, ubrania, książki itp. muszę kupowac sama, ciężko jest mi podjąc jakąś pracę, ponieważ cały swój czas obecnie poświęcam nauce. Jedzenie oraz inne rzeczy kupuje mi mój chłopak, który już pracuje, ale głupio jest mi ciągle liczyc na pomoc od niego. Z ojcem nie mam żadnego kontaktu. Czy mam prawo zgłosic się do opieki społecznej o pomoc. Dodam, że mam 19lat. I bardzo zależy mi na skończeniu szkoły i zdaniu matury, dzięki temu będę mogła iśc na studia i mam nadzieję podjąc jakąś pracę. Pozdrawiam.
aneta2013.09.09 20:58
Witam, chodzę do szkoły ponadgimnazjalnej, jestem w klasie maturalnej. Mieszkam z matką i siostrą. Moja matka nie daje mi żadnych pieniędzy, jedzenie, ubrania, książki itp. muszę kupowac sama, ciężko jest mi podjąc jakąś pracę, ponieważ cały swój czas obecnie poświęcam nauce. Jedzenie oraz inne rzeczy kupuje mi mój chłopak, który już pracuje, ale głupio jest mi ciągle liczyc na pomoc od niego. Z ojcem nie mam żadnego kontaktu. Czy mam prawo zgłosic się do opieki społecznej o pomoc. Dodam, że mam 19lat. I bardzo zależy mi na skończeniu szkoły i zdaniu matury, dzięki temu będę mogła iśc na studia i mam nadzieję podjąc jakąś pracę. Pozdrawiam.
g.g2013.09.07 14:48
proszę o jak najszybszą radę
g.g2013.09.07 14:46
zostałam sama, jestem w ciąży i nie mam ani grosza, wspominając, że niedługo na świat przyjdzie dziecko. Za co mam kupić wyprawkę i reszte rzeczy potrzebnych.czy należy mi się coś z opieki społecznej?
patka2013.09.06 11:10
pisałam 2 miesiącze temu o zapomoge ,,powiedzieli ze nie dostane bo nie mają pieniędzy ale nie dostałam pisma odmownego , mam 2 dzieci a mój chłopak pracuje na gminie na 40 godzin w miesiącu i ma za to płacone 328zł, i rodzinne 154zł,a nam to nie starcza bo jeszcze są oplaty za prad i wode
gość2013.08.20 12:37
nigdy nie potrzebowałam iść do mopsu po pomoc zdażyło mi się to raz w życiu inie pomogli to odczego one tam są za co biorą pensje skoro powinie sie komuś noga nie można liczyć na nikogo
Gosc 2013.08.08 12:06
No wlasnie oni w tych urzedach sie czepiaja do dochodow z zagranicy a niby z jakiej okazji tylko jak ja chcialam isc na zasilek po powrocie z zagranicy gdzie pracowalam legalnie to stwierdzili ze mi sie nie nalezy bo w polsce nie pracowalam , ale jak oni maja dac nam jakies pieniadze np,z tytulu urodzenia dziecka to wtedy te dochody im sa potrzebne . CHORE TO JEST!!!!!!
z Wielkopolski2013.08.05 01:37
Mam 5 dzieci,męza alkoholika,jedynego zywiciela rodziny,przez Jego nałogi zachorwalam na depresje,nie miałam pomocy znikąd bo przychodzące panie z MOPSU mimo ze wiedziały o stanie mojego zdrowia ,nawet nie zaproponowały pomocy w postaci kogoś do opieki nad dziecmi,chocby na kilka godzin tygodniowo,Było mi bardzo cięzko,nie dosyć ze sytuacja finansowa niewesoła ,to siła woli musiałam zmuszac sie do tego żeby jakos funkcjonować,zeby mi nie odebrano dzieci,a od własnej matki usłyszałam ze powinnam wziąc się w garść i ze ludzie z depresja chodza do pracy...Owszem czasem i może chodzą a często odbierają zycie sobie i swoim dzieciom...O tym nikt nie pomyslał.Znieczulica,obojętnosc,brak pomocy,nieżyczliwosc z wszystkich stron,tego Im wszystkim nigdy nie zapomnę.
biedna ale dobra2013.08.05 01:32
pomagaja bezdomnym i pijakom a ludzie cięzko pracujący utrzymujący swoje rodziny nie moga liczyc nawet na darmowe obiady dla dzieci bo przeciez mają swoje mieszkanie czy dom tyle ze tynkiem dzieci sie nie wykarmi a nie zawsze starcza nawet na opłaty...nie wszystkie biedne rodziny to patologia i naciągacze,porażka jest to ze predzej pomoc otrzyma pijak czy bezdomny niz porządni ludzie ktorym nie starcza na zycie
koszalinianka2013.07.24 22:46
Przeczytałam kilka wypowiedzi i przyznaje racje tym ludziom że ten cholerny mops to tylko jest dla alkocholików bo dla rodzin które potrzebują naprawde pomocy to zawsze stważają broblemy aby im pomuc,znam to bo ja i mój mąż też jesteśmy osobami chorymni i niepełnosprawnymi i takie kłody żucają pod nogi że aż się odechciewa tam chodzić i żebrać o jałmużne,ale dla tych pijaow to oni mają pieniądze.
Leszek2013.07.24 21:45
Jestem ojcem nieslubnego dziecka.. rozstaliśmy się z byłą w listopadzie tamtego roku. Pracuje za granicą i juz pół roku nie widzialem mojego 2 letniego synka bo byłem za granicą. teraz gdy chce go zabrac do siebie na noc, a mieszkam ze swoją Mamą to matka dziecka utrudnia mi kontakt z nim. Chce mi tylko dac małego na pare godzin a mieszkamy od siebie spory kawał drogi wiec nawet z dzieckiem u siebie w domu nie mógłbym spedzic czasu wolnego tylko ten czas który sobie zazyczyła musiałbym spedzic w trasie i zaraz z powrotem go odwozic do domu. Dodam tylko ze co miesiąc wysyłam jej na dziecko 150 euro nawet i nie raz wiecej. prosze o pomoc. Co mam w takim przypadku robic.. Straszy mnie ze nie mam wstepu do niej do domu bo nasle na mnie swoich znajomych. chce zobaczyc swoje dziecko i nie wiem gdzie sie udac żeby uzyskac jakąs pomoc. Co w takiej sytuacji mam robić?
BartekOstaszewski2013.07.20 22:40
Ciezko jest znalezc polki.pl w googlach na niektore slowa kluczowe, przydaloby sie pozycjonowanie, polecam podpiac sie podpiac system wymiany linkow, im wiecej masz podstron tym wiecej punktow otrzymasz. Punkty mozesz przeznaczyc na linki do twojej strony czyli masz seo za darmo. Wystarczy poszukac w google - seo stronka z seo poradami - tu jest wszystko opisane, napewno ci sie przyda, ruch na stronie powinien wzrosnac nawet kilka razy pozdro
pelagia2013.07.18 12:23
mam rente717zl jestem inwalida z calkowita nizdolnoscia mam66lat maz odszedl odemnie izaciagnal kredyt w wysokosci24tys zl na mnie. on a 71lat czy jeżeli on nie będzie splacal to wejda mina moja emeryture.
pelagia2013.07.18 12:19
mam rente717zl jestem inwalida z calkowita nizdolnoscia mam66lat maz odszedl odemnie izaciagnal kredyt w wysokosci24tys zl na mnie. on a 71lat czy jeżeli on nie będzie splacal to wejda mina moja emeryture.
222013.07.11 13:05
Witam. Mam pytanie poniewaz byla dzis pani u mnie na wywiadzie i przeprowadzala wywiad z rodzicqmi, mama ma 700zl renty tata 2000zl. Ja prowadze oddzielne gospodarstwo domowe moj dochod to 153zl zasilek pielegnacyjny.wczesniej(jestem po chorobie nowotworowej) mialam rente ale mi zabrali. No i Pani z GOPSU powiedziala ze rodzice musza mi placic alimenty a jak nie to oni skladaja wniosek do sadu o to by przyznali mi alim3nta od rodzicow, ja niechce alimentow od rodzicow poniewaz sa schorowani bardzo i ledwie im starcza na wszystko,leki drogie, lekarze... ja mam orzeczenie o niepelnosprawnosci umiarkowany. Czy nie przysluguje mi zasilek ? Rodzice musza mi placic?
Gość2013.07.04 20:53
Do roboty nieroby
milka 55 lat2013.07.01 12:29
ja w tym burdelu jako osoba chora bezrobotna i maz tesz bezrobotny dostalismy pomoc na doplate do czynszu i na leki 280 zl miesiecznie dac tym nierobom z platformy tyle wyplaty co nam pomocy w tedy paly im nie stana i niepujda do nocnych klubow swinie zlodziejie zero ambicji teraz decyzjie z opieki wysylam do praw czlowieka
aneczka2013.06.23 15:16
mam pytanie mam 4 dzieci alimenty i mieszkam w starym domku mam dach do wymiany lecz brak środków mam szanse na dofinansowanie z mopsu?
Gość2013.05.27 10:28
Mam pytanie . Czy jeśli mam 16 lat i jestem w ciąży mogę starać się o pieniądze z opieki społecznej jestem w 7 miesiącu ciaży .
Gość2013.05.27 10:23
Mam pytanie . Czy jeśli mam 16 lat i jestem w ciąży mogę starać się o pieniądze z opieki społecznej jestem w 7 miesiącu ciaży .
Gość2013.05.23 19:51
mam pyanie ile razy mozna wywiad z opieki przeprowadzac w roku bo ja mialam w tym roku w marcu i teraz w maju......czy to mozliwe i o co tu chodzi?a nie bylo mnie w domu.
Gość2013.05.09 01:10
haha na dzieci nie ma na jedzenie nie ma na mieszkanie nie ma ALE NA INTERNET JEST PS. TO PRAWDA
Gość2013.05.09 00:32
xD gnije z waszej atencji
Gość2013.05.09 00:31
"hej mam 22 lata i nie chce mi sie pracować. gdzie mam iść i kogo kopnąć żeby mi dano pieniądze za darmo?" PRZEZ TAKICH JAK TY TEN KRAJ TAK WYGLĄDA WŁAŚNIE!! SKOŃCZYSZ NA ZMYWAKU TY LEWAKU!!!!!!!
Gość2013.05.09 00:27
hej mam 22 lata i nie chce mi sie pracować. gdzie mam iść i kogo kopnąć żeby mi dano pieniądze za darmo?
Gość2013.05.03 10:35
Jeśli chcesz dostać pomoc z opieki to musisz mówić że prowadzisz oddzielne gospodarstwo domowe , że rodzice nie są w stanie dalej ci pomagać i wymagają żebyś sie dokładała do rachunków na samotnie gospodarującą jest zasiłek okresowy i zasiłek na zakup posiłków lub żywności i zawsze możesz się starać o przyznanie zasiłku celowego na zapłatę części rachunku za prąd , gaz, mieszkanie, i mogą to być leki lub na ubrania jak nie możesz korzystać z ciuchów używanych
Gość2013.05.03 10:29
stały to nie ale zasiłek dla samotnej matki co miesiąc ja na jedno dziecko dostaje 170zł i co roku składam papiery
Gość2013.04.08 13:08
wzitam jesrem samotnie wychowujacą matką trójki dzieci dostawalam alimenty z funduszu ,ale od roku czasu mąż niezyje noi niedostaje zadnych pieniedzy renty takze mi odmowiono. chcialam się dowiedziec czy jest to prawda ,że z opiki mogę dostawac staly zasilek na dzieci prosze o odpowiedz
Gość2013.04.07 18:20
Mam26lat,jestem osobą samotną,mieszkam u rodziców,nie mam żadnych dochodów,czy należy mi się zasiłek z opieki społecznej.
Gość2013.04.07 10:59
Mam wrażenie, że Opieka społeczna ułatwia rozkwit patologii społecznej. Znam rodzinę wielodzietną, która żyje jedynie z takiej pomocy. Oboje rodziców nie zamierza pracować, nie pracuje, pojawia sie co rusz kolejne dziecko, obecnie w drodze 8. Awantury i alkohol na porządku dziennym. Dzieci kradną w sklepach, wyzywają sąsiadów, a do drzwi tych ludzi kolejka urzędników z pomocą. Pozdrawiam też Trójmiasto
Gość2013.04.07 09:30
Witam,od 15 lat jestem samotną matką. Mam 54 lata i kilkakrotnie borykałam sie z bezrobociem. W okresach bez pracy, dorabiałam ankietami. Ojciec mojego syna, a mój były maż uchyla się od płacenia. Po rozwodzie wychowywałam, ( bez pomocy ojca, bo nie czuje się w obowiązku) i kształciłam jeszcze dwie córki, obecnie dorosłe i samodzielne. Po wielu latach finansowego spustoszenia mojego życia, postanowiłam wystąpić do funduszu o alimenty- 500 zł, przyznane w 1999 roku i nie podnoszone. W październiku zeszłego roku, już zdesperowana odkupiłam mały sklepik ( raty i pomoc rodziny). Dostałam już wezwanie do MOPS-u, z wyjaśnieniami, czy aby nie zarabiam za dużo i syn może te alimenty dostawać. Piszę bo pracuję zawodowo od 21 roku zycia. Obok mnie mieszka 33 letnia kobieta z dwóją dzieci. Zyła do niedawna w tzw. konkubinacie, konkubent odszedł niedawno. W miejsce pana pojawiła się siostra też samotna matka ze swoimi dziećmi. Obie wystąpiły do MPOS-u o alimenty od ojców, po wszelki możliwe dodatki, od żywnościowych po ubranka i pieniądze, oczywiście. I jest balanga. Obie panie nigdy nie pracowały.Obie zdrowe i silne , bo nieprzespanych nocach sądząc. Nie mają aktów małżeństwa, więc wszelkie profity oczywiście otrzymują. Panów przewija się przez ten dom multum, alkohole i papierosy to zakup pierwszej potrzeby oczywiście. Nocne hałasy i brak obiadów dla dzieci norma. Wszyscy w jednym pokoju, z tymi dochodzącymi i dziećmi oczywista. Na 4 dzieci alimenty to już coś. Jeden z ojców wpada czasami, ale żeby chronić jego interesu znika, no żeby komornik nie znalazł i kasa płynęła. Mnie się od nich obrywa, albo coś ukradną, albo nie śpimy, straszą wybiciem okien jak się odezwę. Tak to jest. A moje dziecko, uznane za wybitnie uzdolnione, jest karane bo matka stara sie zarobić, wykształcić , ubrać i zdrowo nakarmić. Ot zycie, nie na prowincji, centrum Gdańska
Gość2013.04.02 11:06
hej mam 17 lat i mam małe dziecko i niewiem czy moge pisać do opieki bo dalej się ucze i ledwo mi starcza na życie bo musze kupować produkty bo poszłam do szkoły na kucharza i jak myslić należy mi się coś
Gość2013.03.25 18:50
jestem na pielęgnacyjnym a zadnych pieniendzy nie otrzymuje?choc sie dowiedziałem za pobieram pielengnacyjne a mam konto w banku a pieniendzy nie widze juz od 3 lat
Gość2013.03.15 23:07
Brak slow na te mops-y...
Gość2013.03.15 23:06
Brak slow na te mops-y...
Gość2013.03.15 23:06
Brak slow na te mops-y...
Gość2013.03.15 08:01
Witam chciałam złożyć wniosek do opieki o pomoc ponieważ mąż w marcu juz nie pracował i teraz nie wiem czy aby złożyć wniosek na marzec potrzebuje zaświadczenie z lutego z pracy czy z Pup za marzec
Gość2013.03.05 11:47
Joanna. Witam. Zajmuję się chorą matką. Jestem bez pracy. Staram się o zasiłek opiekuńczy. Matka jest osobą starszą i schorowaną po wielu operacjach. Wymaga stałej opieki. Nie wychodzi z domu. Jest w stanie zająć się sama sobą w domu i to wszystko. Pojechałam z nią na komisję . Zadawali jej pytania, mnie o nic , nikt nie pytał. Dali jej "standardowo" stopień umiarkowany, który nic matce i mnie nie daje. Muszę być do dyspozycji mamy 24h na dobę. Ręce mi opadają, co mam zrobić. Proszę o poradę.
Gość2013.02.26 15:45
Witam kieruje to do tych,którzy twierdza,ze alkoholizm to niechoroc.sama jestem po terapi,i niemacie pojecia o czym mówicie
Gość2013.02.26 15:45
Witam kieruje to do tych,którzy twierdza,ze alkoholizm to niechoroc.sama jestem po terapi,i niemacie pojecia o czym mówicie
Gość2013.02.19 10:45
szanowni panstwo jestem osobom niepelnosprawnom renty mam 426zl pielegnacyjnych co teraz mam 153zl nieliczac dodatko za kawalerkie ktorom wynajmuje..Mops w koszalinie daje mi na lyki 100zl po 20zl co miesiac na konto zrezygnowalem z tego bo za 20zl niekupie lekarstw.Nazywnosc odmuwiono mi pomocy twierdzom isz mam zadorzy dochud..Niewiem co bende jadl w marcu 2013r,niemam znikond pomocy ,Mops w koszalinie daje faktycznie pomoc arkocholikom niz osobom niepelnosprawnym ,jestem chory na astme i inne schorzenia,niewiem co mam robic...Dzis bylem w mops w koszalinie na monte casino 2, widzalem jak podkasom osoby pijaki i inni stali ,oni maja wiecej niz jak osobom sie nalezy pomoc..Jak sie stanie tragedia to dopiero mops zacznie ragowac..Botak nic sie nierobia stego..malo co wychodze zdomu choroje..Fszyjscy ludzie powini uczciwi strajkowac w calej polsce to bysie moze cojsc zmienilo pszeciwko mops..Koncze te pare slow bo niewiem co robic gdzie jedzenie brac ..pozdrawiam fszystkich.Boguslaw,jesli ktojsc by chcial porozmawiac zapraszam na gg-45639543
Gość2013.02.19 10:42
szanowni panstwo jestem osobom niepelnosprawnom renty mam 426zl pielegnacyjnych co teraz mam 153zl nieliczac dodatko za kawalerkie ktorom wynajmuje..Mops w koszalinie daje mi na lyki 100zl po 20zl co miesiac na konto zrezygnowalem z tego bo za 20zl niekupie lekarstw.Nazywnosc odmuwiono mi pomocy twierdzom isz mam zadorzy dochud..Niewiem co bende jadl w marcu 2013r,niemam znikond pomocy ,Mops w koszalinie daje faktycznie pomoc arkocholikom niz osobom niepelnosprawnym ,jestem chory na astme i inne schorzenia,niewiem co mam robic...Dzis bylem w mops w koszalinie na monte casino 2, widzalem jak podkasom osoby pijaki i inni stali ,oni maja wiecej niz jak osobom sie nalezy pomoc..Jak sie stanie tragedia to dopiero mops zacznie ragowac..Botak nic sie nierobia stego..malo co wychodze zdomu choroje..Fszyjscy ludzie powini uczciwi strajkowac w calej polsce to bysie moze cojsc zmienilo pszeciwko mops..Koncze te pare slow bo niewiem co robic gdzie jedzenie brac ..pozdrawiam fszystkich.Boguslaw,jesli ktojsc by chcial porozmawiac zapraszam na gg-45639543
Gość2013.02.13 15:39
brak sprawiedliwości!!...mój mąż wrócił z zagranicy w listopadzie teraz mamy luty, dochód za ostatnie 3 miesiące wynosi 0 żyjemy z pieniędzy które zarobił mąż.Byliśmy w gminie o przyznanie dodatku do mieszkania a pani powiedziała ze musimy przedstawic jakis dochód za 3 miesiące ostatnie...Przeciez nie mieliśmy zadnego dochodu za te 3 miesiące....Czymoże nam odmówic przyznania dodatku???
Gość2013.02.07 00:08
gdzie tu jest sprawiedliwosc
Gość2013.02.07 00:07
akoholikow niech lecza a nie kase im daja na alkochol a matka samotnym nie pomagaja
Gość2013.02.07 00:04
akoholikow niech lecza a nie kase im daja na alkochol a matka samotnym nie pomagaja
Gość2013.02.06 22:07
jestesmy rodziną 3 osobową bez pracy i otrzymalismy jednorazowo 100zł
Gość2013.02.04 20:39
nie mam pracy pieniedzy i niemam gdzie mieszkac? niemam juz nikogo gdzie moge isc jest jakis osrodek pomocy ktury mi pomoze ???
Gość2013.02.04 16:29
taka jest prawda ze pijakom którzy chlaja pod sklepem opieka da bo oni sa chorzy słuchajcie ja rozumiem ze sa osoby chore które nie radza sobie w zyciu ale nigdy sie nie zgodze ze alkohol to choroba widze u siebie jak pijaki maja rente z opieki a jak tylko opieka odjezdza oni odrazu sa pod sklepem jezeli ktos ma problem z alkoholem to sa od tego szpitale odwykowe a opieka powinna pomagad ludziom gdzie sytuacje sa trudne wiem po sobie bo wychowujemy troje małych dzieci gdzie ja nie pracuje a maz dorywczo i jak sie idzie do opieki to powiedza ze wyłudza sie pieniądze a czasem brakuje chleba wiec im powiedzialam ze ja nie potrezbuje ich pieniedzy niech dadza mi jedzenia to mi muwia ze takiej pomocy nasza opieka nie posiadza i gdzie tu pomoc ludzka....w polsce niema normalnych ludzi urzędów.....pozdrawiam.
Gość2013.02.04 16:28
taka jest prawda ze pijakom którzy chlaja pod sklepem opieka da bo oni sa chorzy słuchajcie ja rozumiem ze sa osoby chore które nie radza sobie w zyciu ale nigdy sie nie zgodze ze alkohol to choroba widze u siebie jak pijaki maja rente z opieki a jak tylko opieka odjezdza oni odrazu sa pod sklepem jezeli ktos ma problem z alkoholem to sa od tego szpitale odwykowe a opieka powinna pomagad ludziom gdzie sytuacje sa trudne wiem po sobie bo wychowujemy troje małych dzieci gdzie ja nie pracuje a maz dorywczo i jak sie idzie do opieki to powiedza ze wyłudza sie pieniądze a czasem brakuje chleba wiec im powiedzialam ze ja nie potrezbuje ich pieniedzy niech dadza mi jedzenia to mi muwia ze takiej pomocy nasza opieka nie posiadza i gdzie tu pomoc ludzka....w polsce niema normalnych ludzi urzędów.....pozdrawiam.
Gość2013.01.11 20:25
taka jest polska i rząd oni by wszystko zabrali tak za 30 lat to polaków będzie garstka bo nic niema na naszych dzieci i przyszłe matki teraz młodzi nie myślą o dzieciach bo nikogo niestać niema rodzinego tak iak zagranicom jak matkama dziecko zagranicom to niemuśi pracować bo jąstać wychować wszystko dąży do tego jak było w Greci pozdrawiam waz
Gość2013.01.10 11:29
Witam, dziś byłam w opiece złożyć wniosek o pomoc, korzystam z pomocy ponieważ mam dwoje małych dzieci i wychowuję je sama, to co dziś przeżyłam to naprawdę nie życzę nikomu. Kiedy powiedziałam opiekunce że zostałam zdjęta z ewidencji bo zapomniałam o terminie ta powiedziała że nie wiadomo czy otrzymam pomoc, byłam w szoku zdarzyło mi się to pierwszy raz a od razu zostałam oskarżona że to już drugi raz że przecież co ja mam do roboty tylko dzieci i dom, że uchylam się od pracy. Poczułam się jak jakiś śmieć, popłakałam się i chciało mi się z stamtąd wyjść. Zawsze mówiłam mojej opiekunce że do pracy pójdę jak odchowam dzieci to przecież nic złego ale okazuje się że najlepiej iść do pracy a dzieci są nieważne, jak rozmawiam z opiekunką to czuję się jak najgorsza osoba która chce naciągnąć opiekę na kasę. Znam tyle osób co pracują na czarno, ludzie którzy mają pieniądze i dostają. Bardzo mnie to boli, bo ja nie ukrywam żadnych dochodów, nic nie przepijam i nie palę każdy pieniądz inwestuję w dzieci i dom żeby miały dobre warunki. A co się okazuje że opieka jest dla alkoholików, brudasów i cwaniaków co umieją kręcić. A co najważniejsze, to nie daj Boże żeby opiekunka zobaczyła coś nowego kupionego do domu, to dopiero w oczy szczypie...myślałam że normalni ludzie też mogą korzystać z opieki okazuje się że ci uczciwi zawsze mają pod górkę, szkoda.
Gość2013.01.04 13:09
Witam. Ja wychowuje dwoje małych dzieci jedno moje ma 1,5 roku drugie ma 2 latka i jest to dziecko siostry mojego partnera(która jest chora) Nie mogę podjąc pracy w takiej sytuacji a jestem zarejestrowana w PUP ale chcą mnie zdiąc ze wzledu na to iż nie jestem gotowa podjać pracy.MOPS z kolei twierdzi ,ze jestem zdrowa i mogę isc do pracy i dzieci dac do żłobka co jest nierealne ze wzledu na ograniczony dostep do złobka(u nas na miejsce czeka się ok.dwóch lat).PYTANIE moje brzmi gdzie uzyskac ubezpieczenie dla mnie i dla swoich starszych dzieci z pierwszego związku? Prosze POMÓŻCIE!!!!!!!!
Gość2012.12.26 22:39
Musze dolaczyc pare slow bo krew mnie zalewa jak slysze ze opieka spoleczna pomaga tylko alkoholikom . A czy zdawacie sobie sprawe ze to choroba i kiedy nie ma sie prawdziwej pomocnej reki to taki alkoholik zapija cale swoje zycie. Gdyby normalny czlowiek zaprzyjaznil sie z takim to widzial by dopiero ilu z nich ma wielkie serca . Znalam takiego rospil sie a na sam koniec dostal zatrucia alkoholowego i zmarl . A wiecie dlaczego z milosci do swojej zony tak poprostu z miolsci. On nie skrzywdzil muchy ,ona zrobila mu znamie na cale zycie na twarzy i zrzocila go ze schodow i krew mu z glowy tryskala ona napuszaczala swojego kochanka zeby go pobil i lamal mu zebra . Wykorzystala go bo, mial duze serce pelne milosci zalamal sie i nie mial sesu bez niej w zyciu . Nie piszcie ludzie bzdur jak nie wiecie, nie wszystkich mozna wzocic do jednego worka i krew mnie zalewa jak cos takiego czytam . Wielkie inteligenciki gdybyscie nagle zostali bezdomni ,to zaden inny inteligencik nie zaprosil by was do domu ale taki wlasnie alkoholik podzieliby sie z wami ostatnia kromka chleba .
Gość2012.12.26 19:31
mam 40 lat 20 lat niepracuje bo jestem naznaczony horobom,umyslowom,jak dalej zyc ,brakuje mi zawodu i zajecia wyobrazam sobie rozne postacie , z ktorymi rozmawiam jak zyc ,kazdy , ma jakies cele do ktorych dazy.
Gość2012.12.26 19:31
mam 40 lat 20 lat niepracuje bo jestem naznaczony horobom,umyslowom,jak dalej zyc ,brakuje mi zawodu i zajecia wyobrazam sobie rozne postacie , z ktorymi rozmawiam jak zyc ,kazdy , ma jakies cele do ktorych dazy.
Gość2012.12.26 19:31
mam 40 lat 20 lat niepracuje bo jestem naznaczony horobom,umyslowom,jak dalej zyc ,brakuje mi zawodu i zajecia wyobrazam sobie rozne postacie , z ktorymi rozmawiam jak zyc ,kazdy , ma jakies cele do ktorych dazy.
Gość2012.12.26 19:30
mam 40 lat 20 lat niepracuje bo jestem naznaczony horobom,umyslowom,jak dalej zyc ,brakuje mi zawodu i zajecia wyobrazam sobie rozne postacie , z ktorymi rozmawiam jak zyc ,kazdy , ma jakies cele do ktorych dazy.
Gość2012.12.26 19:30
mam 40 lat 20 lat niepracuje bo jestem naznaczony horobom,umyslowom,jak dalej zyc ,brakuje mi zawodu i zajecia wyobrazam sobie rozne postacie , z ktorymi rozmawiam jak zyc ,kazdy , ma jakies cele do ktorych dazy.
Gość2012.12.26 19:29
mam 40 lat 20 lat niepracuje bo jestem naznaczony horobom,umyslowom,jak dalej zyc ,brakuje mi zawodu i zajecia wyobrazam sobie rozne postacie , z ktorymi rozmawiam jak zyc ,kazdy , ma jakies cele do ktorych dazy.
Gość2012.12.13 13:34
Maż stracił prace 2 miesiące temu mamy troje dzieci wynajmujemy mieszkanie zwróciliśmy sie o pomoc do opieki perszy raz bo brakowało na jedzenie nie mówiąc o 1200zł czynszu który sie zbliżał ,przyznali nam 300zł jednorazowo i to wszystko a ile było przy tym pytań z prywatnego życia a gość z góry jest sam i dostał 600 od rana chodzi nawalony czy to normalne!
Gość2012.12.12 16:13
Opieką społeczną to bezpieka pomagają tylko alkocholikom a nie normalńym
Gość2012.12.07 22:59
daja tym co nie trzeba co maja 6 dzieci i stać ich na komputer plazme samochud i inne rzeczy a opieka takich darmoziadów uttrzymuje ale jak ktoś naprawde potrzebuje pomocy to dadza ochłapy zreszta jak mozna przeżyć za 316zł miesiac czasu tym co tam pracuja dac 316zł na miesiac i zobaczymy czy przeżyja
Gość2012.12.02 22:53
Ja i mąż nie pracujemy czy należy nam się jakiś zasiłek i ile powinno go być gdy nie mamy dochodów
Gość2012.11.21 10:41
mam 19 lat i jestem mężatką. Mam rocznego synka. Maż zarabia 1500 zł. Po odliczeniu prądu gazu wody i TV zostaje nam tylko 500 zł na cały miesiąc. Nasze dziecko często choruje. w ostatnim czasie leżał 11 dni w szpitalu (gorączka 40,3stopnia ) . Nie jestem zarejestrowana w urzędzie pracy. Czy muszę się zarejestrować aby dostać jednorazową zapomogę? a PS: Zgadzam się z tym ze nikt nie ma nas utrzymywać tylko mogą nam pomóc ale po holere wszystko drożeje a dochód ten sam i jeszcze te ich popiep....podatki, śmiechu warte....Mój tata pracuje w piekarni już 33 lata iii....1111zł a w naszym kochanym sejmie ich pierwsza wypłata po miesiącu ok.10.000 i chcą jeszcze więcej...za co?? za siedzenie na tyłkach i uprzykszanie nam życia ...i gdzie tu sprawiedliwość. Moja siostra która mieszka w anglii nie musi pracować bo rodzinne ma takie duże ....i wyprawka dla dziecka i leki do 1 roku życia darmowe.!!! Szkoda słów!!!!!
Gość2012.11.20 18:22
Jestem poirytowana ,ze pomoc jest tylko wtedy ,gdy dochod jest tak niski to jest wegetacja.ale wieze w to ze wtedy 'mobilizacja jest duza i ta bieda trwa krotko kazdy rodzic zrobi wszystko zeby dziecko mialo lepszy start w dorosle zycie denerwuja mnie kobiety ktore maja kilkoro dzieci i tylko chca brac i to jak najwiecej nie wiedzialy ile dziecko kosztuje jaki los zgotowaly swoim dzieciom biede i nedze
Gość2012.11.15 23:23
misia dla mnie to jest glupie to ze mimo to ze spodziewacie sie dzicka ty zadasz od gops jakiej kolwiek pomocy a nie gnasz faceta do pracy oczywiscie nalezy ci sie ale oni daja dlaa ludzi bez wyjscia a wy macie wyjscie niech on idzie do pracy jakby kazdemu tak dawli to panstwu by zabrklo pieniedzy
Gość2012.11.15 23:17
kochana dlatego tyle czekasz poniewaz oni maja miesiac na rozpatrzenie wniosku i miesiac na przyznanie wiem z wlasnego doswiadczenia
Gość2012.11.15 23:14
tak musisz byc zarejstrowany w urzedzie pracy poniewaz skladajac wniosek o prrzyznanie jakiegokolwiek zasilku musisz im w mops dostarczac co miesiac zaswiadczenie o tym ze jestes bezrobotny oni musza miec dowod na to takze ze nie pobierasz w urp zadnych zasilkow
Gość2012.11.15 23:08
jesli jestes osoba bezrobotna a nie masz dzieci to rownie dobrze mozesz isc do pracy
Gość2012.11.15 23:06
nalezy ci sie zasilek ja tez bylam w ciazy nie pracowalam przed ciaza nigdzie . poszlam do gops i przyznali mi jednorazowa zapomoge na utrzymanie samej siebie
Gość2012.11.15 23:03
mam alimenty od miesiaca i nie wiem jaki zsilek teraz mi przysluguje
Gość2012.10.29 14:09
czy jak sie zarejestruje w urzedzie pracy moja mama bedzie dostawac na mnie rodzinne?
Gość2012.10.19 11:50
GOODAY, Oferujemy odpowiednie rozwiązanie do swojego finansowego needs.We wyróżniają od innych kredytodawców, ponieważ wierzymy w obsłudze klienta, i my z tobą aż do uzyskania pożądanych wyników want.In ogólnego oferujemy kredyty mieszkaniowe, kredyty samochodowe, kredyty hotel, commecial pożyczek, kredytów na działalność gospodarczą, itp., na mniejsze zainteresowanie rateof 3%. Skontaktuj się z nami poprzez e-mail: andersonloanfinance@live.com Wypełnić tę wniosków kredytowych poniższy formularz 1. Pełne nazwy: ......................... 2. Full Kontakt Adres: ............... 3. Kraj zamieszkania: ............... 4. Telefon / Komórka: ................... 5. Wiek i płeć: ........................ 6. Zawód: ......................... 7. Roczny dochód: ...................... 8. Kwota potrzebna jako pożyczki: .............. 9. Czas trwania kredytu: ...................... 10. Cel kredytu: ................... andersonloanfinance@live.com
Gość2012.10.19 11:42
GOODAY, Oferujemy odpowiednie rozwiązanie do swojego finansowego needs.We wyróżniają od innych kredytodawców, ponieważ wierzymy w obsłudze klienta, i my z tobą aż do uzyskania pożądanych wyników want.In ogólnego oferujemy kredyty mieszkaniowe, kredyty samochodowe, kredyty hotel, commecial pożyczek, kredytów na działalność gospodarczą, itp., na mniejsze zainteresowanie rateof 3%. Skontaktuj się z nami poprzez e-mail: andersonloanfinance@live.com Wypełnić tę wniosków kredytowych poniższy formularz 1. Pełne nazwy: ......................... 2. Full Kontakt Adres: ............... 3. Kraj zamieszkania: ............... 4. Telefon / Komórka: ................... 5. Wiek i płeć: ........................ 6. Zawód: ......................... 7. Roczny dochód: ...................... 8. Kwota potrzebna jako pożyczki: .............. 9. Czas trwania kredytu: ...................... 10. Cel kredytu: ................... andersonloanfinance@live.com
Gość2012.10.19 11:42
GOODAY, Oferujemy odpowiednie rozwiązanie do swojego finansowego needs.We wyróżniają od innych kredytodawców, ponieważ wierzymy w obsłudze klienta, i my z tobą aż do uzyskania pożądanych wyników want.In ogólnego oferujemy kredyty mieszkaniowe, kredyty samochodowe, kredyty hotel, commecial pożyczek, kredytów na działalność gospodarczą, itp., na mniejsze zainteresowanie rateof 3%. Skontaktuj się z nami poprzez e-mail: andersonloanfinance@live.com Wypełnić tę wniosków kredytowych poniższy formularz 1. Pełne nazwy: ......................... 2. Full Kontakt Adres: ............... 3. Kraj zamieszkania: ............... 4. Telefon / Komórka: ................... 5. Wiek i płeć: ........................ 6. Zawód: ......................... 7. Roczny dochód: ...................... 8. Kwota potrzebna jako pożyczki: .............. 9. Czas trwania kredytu: ...................... 10. Cel kredytu: ................... andersonloanfinance@live.com
Gość2012.10.19 09:19
Zastanawiam się, co za idioci piszą takie rzeczy i kto zatrudnia takich ludzi jako pożal się Boże "dziennikarzy". NIE MA W POLSCE czegoś takiego jak "opieka społeczna". Sprawy opisane wyżej załatwia się w Miejskim Ośrodku POMOCY społecznej. "Opieka" mówią własnie ci bezdomni, bezrobotni, którzy nie mają pojęcia co i jak załatwić, ale jeśli ktoś bierze się za pisanie artykułu na ten temat i nazywa pomoc społeczną "opieką", to naprawdę powinien zmienić zajęcie, bo nie ma zielonego pojęcia o czym pisze. Później ci bezrobotni właśnie oczekują nie że dostaną pomoc (czyli tylko dodatek do tego, co powinni sobie sami załatwiać), ale właśnie opiekę, czyli że MOPS będzie za nich robił wszystko.
Gość2012.10.11 15:23
witam zarabiam 500zł mam syna 9 letniego wychowuje go sama prąd z gazem na przemian czy należy mi się cos od mopsu mąż nie płaci alimentów pół roku pomuszcie mi
Gość2012.10.01 11:04
jestem w ciazy i nie pracuje czy nalezy mi sie zasilek z m.o.p.r.
Gość2012.08.21 22:48
kiedy czytam te wszystkie komentarze nie chce wierzyc ze tak sie dzieje w Polsce w moim kraju..od kilku lat jestem w niemczech bo tez bieda mnie pogonila..ale tu jest inaczej tu zdrowi ludzie ze wzgledu na wielodzietne rodziny dostaja zasilki lub chca wiecej dzieci by te dodatki otrzymywac,sa one na prawde wysokie stac ich na wszystko nawet na to by nic nie robic..i nikt tego nie widzi,pieniadze sie znajduja,państwo jest przygotowane...a tu jesli za duzo dzieci to zabiora bo sie nie nadajesz,bo nie masz pieniedzy i oddaja do rodzin zastepczych,gdzie sa one molestowane itp.troche juz widzialam i szkoda ze u nas nikt nie dba o to by bylo lepiej... kpiny ze strony państwa...
Gość2012.08.13 17:37
m ola tesciowa ma cukszyce ima1300zl ma77 lat
Gość2012.08.13 17:31
czy tesciowa musi miec wyrobiono grupe iczy synowej sie nalezry byc opiekunem
Gość2012.08.09 10:53
Proszę o radę ; Witam mój problem a dokładniej to mojej przyszłej teściowej polega na tym iż : Ośrodek Pomocy Społecznej nie jest w stanie podobno jej zapewnić pomocy finansowej w postać renty socjalnej czy chociażby zasiłku stałego mimo to iż teściowa otrzymała grupę inwalidzka . jakiś czas temu otrzymywała taka pomoc ale ze względu na to iż wprowadził się do niej syn z synowa i 3 dzieci który pracuje a jego dochody nie przekraczają 3 tyś złotych renta ta została jej zabrana chcę tu nadmienić iż teściowa ma 65lat jest chora na astmę jest po zabiegu usunięcia jaskry. teściowa nie otrzymuje również zasiłku pielegnacyjnego . czy prawnie jest to możliwe by schorowana w podeszłym wieku osoba nie otrzymywała żadnej pomocy z opieki .P.S nawet żywność jej się nie należy z MOPS .
Gość2012.05.22 16:30
jesteem osoba na bezpobociu zez zasilku nie mam zadnych dochodow nie mam za co zyc a co dopiero rachunki oplacas
Gość2012.05.08 16:57
jaką kwote wliczy mi opieka jak mąż dostaje rente 879,28 a po odliczeniu składek na ręke dostaje756,28.którą kwote będą wliczać?
Gość2012.05.08 16:56
jaką kwote wliczy mi opieka jak mąż dostaje rente 879,28 a po odliczeniu składek na ręke dostaje756,28.którą kwote będą wliczać?
2011.02.19 19:21
1 błąd artykułu to nie pomoc z opieki społecznej lecz pomocy społecznej. OPS pomaga ludziom(kwalifikującym się na pomoc)a nie opiekuje się ludźmi!!! po drugie...do kogo macie pretensje o to,że macie np. 2 dzieci-trzeba się było zastanowić czy was będzie stać na utrzymanie rodziny! OPS POMAGA LUDZIOM A NIE ICH UTRZYMUJE!
nietoperek2012.01.18 22:28
mozna jm ublizac bo to nie ludzie do zwiezeta .pracownicy opieki spolecznej. siedza i nic nie robia .zbema dziady
MAXiu 2012.03.06 20:53
W ubiegłym roku zwróciłem się do OPS w Bobrowicach z prośbą o opłacenie leków dla mojej babci (otrzymuje zapomogę stałą 477 zł brakowało na leki ), oczywiście prośba została uwzględniona na rok 2011 . Opieka społeczna opłacała leki za babcie . Teraz wyszło inaczej otrzymała zasiłek celowy 800 zł w dwóch ratach po 400 zł pierwszy w marcu drugi w październiku ( jak orzekła tamtejsza pracownica ,,, NIE BĘDZIEMY OPŁACAĆ LEKÓW ZA BABCIE BO TO JEST NACIĄGANIE ... otrzyma zasiłek celowy . Co mnie nurtuje : czy faktyczna kwota wystarczy , nie wiem jakiego użyły przelicznika . W ubiegłym roku było OK . Teraz to nawet jest za późno pisać pismo do Kolegium odwoławczego bo minęło już 14 dni . W aptece pozostał dług do opłacenia w wysokości około 40 zł ( BABCIA POBRAŁA LEKI PRZED WYSTAWIENIEM NOWEJ DECYZJI I DLATEGO POZOSTAŁ DŁUG A PIENIĄDZE NA NIE BĘDĄ W MARCU )
pola2012.02.21 21:45
mam kolege ktory zostal wyrzucony z domu dziecka i nie ma sie gdzie podziac . mozna powiedziec ze stal sie bezdomnym . nie ma zadnego stalego dochodu a ni mieszkania . chciala bym Mu pomoc w jakis sposob zeby sie nie zmarnowal chlopak . ma dopiero 19 lat i nie moge tak tego zostawic . jesli ktos wie jak mozna Mu pomoc to piszcie .
nietoperek2012.01.18 22:24
a redakcia znimi wspuł pracuje , z tymi chamami
Basia2011.12.29 10:07
Witam.Jestem chora na cukrzyce od 2001r.Posiadam lekki stopien niepelnosprawnosci wydany na stale.Od pewnego czasu moj stan zdrowia bardzo sie pogorszyl i doszly problemy z nogami,poprostu nie dam rady chodzic.Zlozylam wniosek o przyznanie umiarkowanego st.niep. ktory zostal odrzucony bo pogorszenie stanu zdrowia to nastepstwa cukrzycy.Jestem osoba bezrobotna bo obecny stan zdrowia nie pozwala mi na podjecie jakiejkolwiek pracy a pomocy z nikad.Moze ktos wie co zrobic w tej sytuacji bo mnie juz brakuje sil na to zycie.
Myszka2011.04.08 08:31
Mam 5 dzieci i calkowita niezdolnosc do pracy dlaczego opieka spoleczna wliczyla mnie do zas.stalego alimenty 1030 zl jak to sa piniadze dzieci pozatym niemam zadnego dochodu ani pomocy z ops,bo powiedzieli ze mam zaduzy dochod rodz.649,i zas.staly 71,17,dla pijakow pomoc jest od 240 wzwyz czy tak jest wszedzie nawet tacy biora po 400 zl co niczego im nie brakuje gospodara doplaty renty.
garrymoore2011.11.27 02:49
hi to all polki.plers this is my first post and thought i would say a big hello to yous - regards speak again soon g moore
jadzka2011.11.25 14:46
jak to jest że na mieszkanie nie należy mi się dodatek bo mam 52 metry jestem sama a renty 590zł a czynsz wynosi 382 zł plus światło i gaz a gdzie leki jestem inwalidką
Kamila2011.11.23 20:00
Witam! mam na Imie Kamila mam męza i 2 letnią córeczke. obecnie tylko mąz pracuje bo ja nie moge znalesc pracy mieszkamy na stancji ktora ogrzewana jest gazem ,woda wszystko na gaz masakra jakas. mąz zarabia 1200zł a za stancje płacimy 500 no i te nieszczesne rachunki mimo oszczedzania sa bardzo wysokie 400zl czasami 450. czy myslicie ze jezeli bym zwrociła sie do pomocy społecznej pomogliby nam??
Suchy2011.11.22 11:59
Mam pytanie czy jesli niejestem zarejestrowany w urzedzie pracy MOPS moze mi odmowic swiadczen?<w sierpiu bedac u rodziny niezglosilem sie na spotkanie z doradzca wiec mnie wypisani>
2011.11.08 11:05
nikogo nie obchodzia rodziny wielodzietne wrecz traktuja nas jak tredowatych. kryteria dochodowe to dopiero szal . jestem samotna matka i wychowuje 3 dzieci na osobe mam 400 zl do pracy dojezdzam 50km ale kogo to obchodzi ze po odliczeniu paliwa rachunkow i biletow dzieciom do szkoly nie zostaje mi nic nawet na bochenek chleba.
iza2011.11.03 09:57
Witajcie, jestem bezrobotną- prawnie wdową- 2 dzieci, mieszkam z partnerem i mam z nim córkę. Zdaniem ops nie należy mi się rodzinne, gdyż mój partner posiada pole. Przecież to bezprawie. Nie jesteśmy małżeństwem, w dużym mieście nikt nie miałby nic do tego, uważam, że łamią prawo, podpowiedzcie, gdzie jeszcze mogę się zwrócić, czy złożyć skargę?
WIKOLEK2011.10.12 22:34
Pisałam do opieki 1września. Nadal czekam za decyzja,bo oni mają czas.jestem w trudnej sytuacji,mąż pracuje na czarno,a ja siedzę w domu z 2małych dzieci.
Myszka2011.09.16 20:36
Jestem wdowa,wychowuje 5 nieletnich dzieci,w tym 3 dzieci chodzi do szkoly nasz dochod to 1117 zl i oplaty swiatlo gaz z butli.Masz zmarl tego roku w czerwcu nie byl ubezpieczony dzieci zostaly bez renty rodzinnej ja mam orzeczenie o stopniu niepelnosprawnosci -niezdolna do pracy,w tym samym dniu co zmarl masz prosilam opieke o zapomoge jednorazowa odmowiono mi,na pochowek meza odmowiono mi pieniedzy,mieszkanie nadaje sie do rozbiurki czekam 7 l,powiedzieli mieszkan niema zasilku celowego dali mi 150 zl przy tym dochodzie najmlodsze 2 latka blizniaki nie mam na leki laryngologiczne,okulistyczne,i neurologiczne.Jaka pomoc mnie sie nalezy z ops-u z Klimontowa,dodatek mieszkaniowy decyzja odmowna,samotne decyzja odmowna i jeszcze za zywnosc unijna trzeba placic po 1 zl od osoby to jest pomoc nigdzie z tego co wiem sie nie placi nie bylo manny sera zultego kawy mleka w proszku cukru dzemu masla kaszy gryczanej kto w klimontowie wymyslil zeby placic to jak jest 10 osob to 10 zl gdzie te pieniadze jda!Zasilek okresowy mnie sie nie nalezy odwoluje sie i nic skargi zazalenia to taki pijak od nas bierze 520 ma stopien znaczny i zarobi u ludzi i przepije u sasiada.Prosze o podpowiedz co mi sie nalezy miedzy Bogiem a prawda!.Z gory dziekuje.Swietokrzyskie.
Myszka2011.09.16 20:33
Jestem wdowa,wychowuje 5 nieletnich dzieci,w tym 3 dzieci chodzi do szkoly nasz dochod to 1117 zl i oplaty swiatlo gaz z butli.Masz zmarl tego roku w czerwcu nie byl ubezpieczony dzieci zostaly bez renty rodzinnej ja mam orzeczenie o stopniu niepelnosprawnosci -niezdolna do pracy,w tym samym dniu co zmarl masz prosilam opieke o zapomoge jednorazowa odmowiono mi,na pochowek meza odmowiono mi pieniedzy,mieszkanie nadaje sie do rozbiurki czekam 7 l,powiedzieli mieszkan niema zasilku celowego dali mi 150 zl przy tym dochodzie najmlodsze 2 latka blizniaki nie mam na leki laryngologiczne,okulistyczne,i neurologiczne.Jaka pomoc mnie sie nalezy z ops-u z Klimontowa,dodatek mieszkaniowy decyzja odmowna,samotne decyzja odmowna i jeszcze za zywnosc unijna trzeba placic po 1 zl od osoby to jest pomoc nigdzie z tego co wiem sie nie placi nie bylo manny sera zultego kawy mleka w proszku cukru dzemu masla kaszy gryczanej kto w klimontowie wymyslil zeby placic to jak jest 10 osob to 10 zl gdzie te pieniadze jda!Zasilek okresowy mnie sie nie nalezy odwoluje sie i nic skargi zazalenia to taki pijak od nas bierze 520 ma stopien znaczny i zarobi u ludzi i przepije u sasiada.Prosze o podpowiedz co mi sie nalezy miedzy Bogiem a prawda!.Z gory dziekuje.Swietokrzyskie.
chemik2011.09.04 17:31
mam problem z opiekom w deszcznie w lubuskim pisałem podanie o do finasowanie na leki które mnie wynoszą 952 zł i prosiłem o pomoc bo renty socjalnej mam 389 zł i jestem żonaty i mam też chore dziecko i nie mam pomocy potrzebuje pomocy może ktoś by mi po moze pozdrawiam
Aga2011.09.02 17:18
dlaczego opieka społeczna w Andrychowie przy składaniu wniosku o dofinansowanie mieszkania zalicza jako dochód składki ubezpieczenia płacone przez RUP za bezrobotnych zarestrowanych bez prawa do zasiłku wydaje mi sie że to jest nieprawidłowe człowiek bezrobotny bez dochodu a składki ubespieczenia społecznego nie trafiają do jego rąk może mi kto odpowie?
Ona2011.08.10 09:56
Witam, chciałąbym coś skierować do jaśniePani/Pana "Socjal w PL jest za wysoki !"Otóż może Pani/Pan by sie zastanowił czy tak łatwo jest o pracę wszędzie, ja też jestem studentką do tego sierotą wcześniej pracowałam jak tylko się dało i gdzie tylko się dało, pracy teraz nie ma CV składam gdzie tylko się da, (po znajomości przyjmują) i co mi Pan/Pani doradzi Pani mądralińsko bądź Panie mądraliński??? i co mam zrobić/nie kożystać z opieki na ostatnim roku studiów aby je jakoś dokończyć ??? a może mi Pan Pani pomoże znaleźć paracę na terenie o wysokim bez robociu?albo może zapłaci za mnie studia i na życie da? a na dzienne nie było by mnie nawet stać. Więc Pani mądralińsko bądź panie mądraliński zastanów sie co piszesz, nie wszędzie jest praca i nie wszyscy mają tak dobrze jak Ty.
kaska2011.08.03 12:04
bardzo prosze o pomoc gdzie mam sie zwrócic jestem samotna matka utrzymuje sie z alimentów 250zl i rodzinnego na dziecko 91zl, mieszkam u rodziców jestem bezrobotna bez prawa do zasiłku tak jak moja matka do tej pory pomagal ojciec który pracuje za granica ale od pewnego czasu nie przyjezdza nie pomaga. dziecko idzie od wrzesnia do przedszkola nie ma za co kupic ksiazek ubran zeby eygladał jak nadziecko przystało. czy moge starac sie o jakas zapomoge napomne ze przy kazdym jakim kolwiek wniosku o pomoc brane sa pod uwage dochody mojego ojca ktory pracuje legalnie za granica i malo nie zarabia co zrobic zeby to ominac zeby nie było brane to pod uwage pomóżcie jestem w kropce a dziecku nie wytłumacze ze nie ma chlebka w domu
Myszka2011.07.15 23:12
Mam 5 dzieci opieka spoleczna robi wszystko by zabrac mi dzieci.Pomoc niechca od marca tamtego roku ,jestem wdowa calkowita niezdolnosc do pracy dochod na 6 osob 1050 odmowili mi pochowku meza jak rowniesz zapomogi jednorazowej 7.06 br. Jak maz zmarl,odmowili mi mieszkania komunalnego na kture czekam 7 l pisalam skargi zazalenia do sko kielce z zemsty wniesla opieka w klimontowie sprawe do sadu o zabranie dzieci zwrocila sie rowniez o zbadanie mojch dzieci o badania na ktorych wyniki wyszly bardzo dobrze pomoc niechca a przyjezdzaja i w gary zagladaja,jak rowniez do lodowki opalu tesz dla mnie niema decyzja odmowna z powodu braku srodkow wezwalam tamtego roku dziennikarza odnosnie mieszkania w marcu nic sie nie zmienilo puzniej w pazdzierniku dalej wszystko stoi w miejscu mieszkania sa w klimontowie ale niechca nam dac czekaja az ta rudera zawali sie na glowe teraz sa wakacje kolonie dla moich dzieci niema na 6 osob dostalam decyzje zas.celowego 100 zl swoiatla 260 mam tylko lodowke pralke i telewizor,na sierpien i wrzesien po 90 a 2 razy w miesiacu gaz z butli na pranie mycje gotowanie przyjezdzaja ale wiedza ze trzeba pomagac biednym a nie bogatym i pijasom zostali opisani przez dziennikarza wiedzialy wszystkie media nawet o prace sie staralam w grupie interwencyjnej przyszlo pismo akurat przy dziennikarzu niema przyjec do pracy z powodu braku miejsc z weglem opieka tamtego roku mnie oszukala ale dla pijakow wegiel byl i lezal rozrzucony po rowie dla klimontowa rowniez a dla mnie decyzje odmowne jak mozna wyzyc io zrobic oplaty kupic ksiazki przybory szkolne z 1050 zl czy rodzina 6 osobowa wyzyje a nawrocka z brylonko beda mi w gary zagladac i do lodowki jakim prawem co mi dali pomogli maja problemy nawrocka z rodzicami niech sie wyzywa na nich a nie na mnie jeszcze w dniu smierci meza do dnia dzisiejszego druga brylonka ma 2 synow niepelnosprawnych na rentach ktore uczyly sie w szkolach specjalnych i renty maja i pracuja niech zajmie sie nimi 3 kierownik kwapinska 16 psow poco tyle z tesciami cale zycje problemy choc tu bez zastrezen maja racje ze jej nie trawia jaka ta opieka msciwa jakie oszusty zywnosc jak jest to trzeba placic to jest pomoc 21 rzeczy ma byc a tu polowy niebylo wszedzie jest co miesiac wydawana a tutaj tylko kawka ciasteczko i bujane fotele i podczas pracy Nawrocka Brylonka chasaja po rynku po ciucholandach maja pensje i dodatki za prace czy spacery po rynku w klimontowie kazdy narzeka na ops Klimontow dlaczego ten nienarzeka co dostaje pijak od nas odmrozil rece ma swiadczenia pielegnacyjne i pracuje i dwoch braci z gospodara w domu jeden na zasilku chorobowym z crusu wyjechal do niemiec na ogorki tu wywiadu niebylo na oko jeszcze sami w opiece zalatwiali mu dokumenty barbara lasota nie zajmuje sie dzieckiem 18 miesiecznym kase dostaje nic nie brakuje jezdzi na jmprezki backowice sulislawice melina od 16 lat w domu tam na wywiad nikt nie pojedzie co z maluchem sie dzieje Ciah tesz nic nie brakuje po 400 celowki bierze tescje z rentami w domu a do barbary i teresy lasoty przychodza rozni panowie i w roznym wieku obracaja sie matka z corka w roznym towarzystwie bo im to odpowiadalo i odpowiada tak pily i sie bily az corka od 6 l lezy na psychiatryku a jak ja przywioza to matka ma na corke rente pielegnacyjne to dziecko jest nie dopilnowane chodzi jak bez panski pies matka jest z domu dziecka niedbalstwo kasa sie pijakom liczy a nie corka czy wnoczka tam niech zobacza zaczym stanie sie nieszczescje to patologia nie nachodzic spokojnych niewinnych nie pijacych ludzi.Mysle ze sie ktos z wyzszych wladz tymi rodzinami zajnteresuje.
Myszka2011.07.15 23:10
Mam 5 dzieci opieka spoleczna robi wszystko by zabrac mi dzieci.Pomoc niechca od marca tamtego roku ,jestem wdowa calkowita niezdolnosc do pracy dochod na 6 osob 1050 odmowili mi pochowku meza jak rowniesz zapomogi jednorazowej 7.06 br. Jak maz zmarl,odmowili mi mieszkania komunalnego na kture czekam 7 l pisalam skargi zazalenia do sko kielce z zemsty wniesla opieka w klimontowie sprawe do sadu o zabranie dzieci zwrocila sie rowniez o zbadanie mojch dzieci o badania na ktorych wyniki wyszly bardzo dobrze pomoc niechca a przyjezdzaja i w gary zagladaja,jak rowniez do lodowki opalu tesz dla mnie niema decyzja odmowna z powodu braku srodkow wezwalam tamtego roku dziennikarza odnosnie mieszkania w marcu nic sie nie zmienilo puzniej w pazdzierniku dalej wszystko stoi w miejscu mieszkania sa w klimontowie ale niechca nam dac czekaja az ta rudera zawali sie na glowe teraz sa wakacje kolonie dla moich dzieci niema na 6 osob dostalam decyzje zas.celowego 100 zl swoiatla 260 mam tylko lodowke pralke i telewizor,na sierpien i wrzesien po 90 a 2 razy w miesiacu gaz z butli na pranie mycje gotowanie przyjezdzaja ale wiedza ze trzeba pomagac biednym a nie bogatym i pijasom zostali opisani przez dziennikarza wiedzialy wszystkie media nawet o prace sie staralam w grupie interwencyjnej przyszlo pismo akurat przy dziennikarzu niema przyjec do pracy z powodu braku miejsc z weglem opieka tamtego roku mnie oszukala ale dla pijakow wegiel byl i lezal rozrzucony po rowie dla klimontowa rowniez a dla mnie decyzje odmowne jak mozna wyzyc io zrobic oplaty kupic ksiazki przybory szkolne z 1050 zl czy rodzina 6 osobowa wyzyje a nawrocka z brylonko beda mi w gary zagladac i do lodowki jakim prawem co mi dali pomogli maja problemy nawrocka z rodzicami niech sie wyzywa na nich a nie na mnie jeszcze w dniu smierci meza do dnia dzisiejszego druga brylonka ma 2 synow niepelnosprawnych na rentach ktore uczyly sie w szkolach specjalnych i renty maja i pracuja niech zajmie sie nimi 3 kierownik kwapinska 16 psow poco tyle z tesciami cale zycje problemy choc tu bez zastrezen maja racje ze jej nie trawia jaka ta opieka msciwa jakie oszusty zywnosc jak jest to trzeba placic to jest pomoc 21 rzeczy ma byc a tu polowy niebylo wszedzie jest co miesiac wydawana a tutaj tylko kawka ciasteczko i bujane fotele i podczas pracy Nawrocka Brylonka chasaja po rynku po ciucholandach maja pensje i dodatki za prace czy spacery po rynku w klimontowie kazdy narzeka na ops Klimontow dlaczego ten nienarzeka co dostaje pijak od nas odmrozil rece ma swiadczenia pielegnacyjne i pracuje i dwoch braci z gospodara w domu jeden na zasilku chorobowym z crusu wyjechal do niemiec na ogorki tu wywiadu niebylo na oko jeszcze sami w opiece zalatwiali mu dokumenty barbara lasota nie zajmuje sie dzieckiem 18 miesiecznym kase dostaje nic nie brakuje jezdzi na jmprezki backowice sulislawice melina od 16 lat w domu tam na wywiad nikt nie pojedzie co z maluchem sie dzieje Ciah tesz nic nie brakuje po 400 celowki bierze tescje z rentami w domu a do barbary i teresy lasoty przychodza rozni panowie i w roznym wieku obracaja sie matka z corka w roznym towarzystwie bo im to odpowiadalo i odpowiada tak pily i sie bily az corka od 6 l lezy na psychiatryku a jak ja przywioza to matka ma na corke rente pielegnacyjne to dziecko jest nie dopilnowane chodzi jak bez panski pies matka jest z domu dziecka niedbalstwo kasa sie pijakom liczy a nie corka czy wnoczka tam niech zobacza zaczym stanie sie nieszczescje to patologia nie nachodzic spokojnych niewinnych nie pijacych ludzi.Mysle ze sie ktos z wyzszych wladz tymi rodzinami zajnteresuje.
komandos2011.06.30 21:24
miałem wypadek byłem nie ubiesoieczony opieka z łabuń niechce pomóc za wszystko mam płacic jestem bezrobotny i skąd kasa na szpital
Myszka2011.06.30 20:22
Jestem od miesiaca mloda wdowa mam 5 dzieci syn ze skaza bialkowa i samotna matka z calkowita niezdolnoscja do pracy zostalam z rodzinnym 649 zl i zasilek staly 71 opieka niechce mi pomuc msci sie na mnie bo wezwalam dziennikarza zostala opisana kierownik i wojt bo nie chca dac mnie mieszkania a na wynajem mnie niestac prosze ludzi dobrej woli o pomoc z gory dziekuje niemam na ksiazki na wyprawke szkolna ale opieke to nie jnteresuje tylko spacery po rynku w klimontowie,dlatego zwracam sie z prosba o pilna pomoc,podaje numer kontaktowy.513145185
Myszka2011.06.30 20:20
Jestem od miesiaca mloda wdowa mam 5 dzieci syn ze skaza bialkowa i samotna matka z calkowita niezdolnoscja do pracy zostalam z rodzinnym 649 zl i zasilek staly 71 opieka niechce mi pomuc msci sie na mnie bo wezwalam dziennikarza zostala opisana kierownik i wojt bo nie chca dac mnie mieszkania a na wynajem mnie niestac prosze ludzi dobrej woli o pomoc z gory dziekuje niemam na ksiazki na wyprawke szkolna ale opieke to nie jnteresuje tylko spacery po rynku w klimontowie,dlatego zwracam sie z prosba o pilna pomoc,podaje numer kontaktowy.513145185
Myszka2011.05.26 23:03
Tragedia ~w ops-ie w swietokrzyskim pomoc dla pijakow bez problemu dla swoich i bogatych a co z rodzinami biednymi,wielodzietnymi,niepelnosprawnymi co sie dzieje sprawdzac oszustow bo placza ze kielce jm malo pieniedzy daja nabraly kredytow niech splacaja panstwo Kielce wysylaja pieniadze a oni wojta kredyt placa sprawdzac oszustow!
Myszka2011.05.26 23:00
Tragedia ~w ops-ie w swietokrzyskim pomoc dla pijakow bez problemu dla swoich i bogatych a co z rodzinami biednymi,wielodzietnymi,niepelnosprawnymi co sie dzieje sprawdzac oszustow bo placza ze kielce jm malo pieniedzy daja nabraly kredytow niech splacaja panstwo Kielce wysylaja pieniadze a oni wojta kredyt placa sprawdzac oszustow!
Myszka2011.04.29 22:34
Mam 2 dzieci jestem z mezem bezrobotna bez prawa do zasilku,corki w wieku 6 i 2 l,OPS~zawsze twierdzi ze niemaja pieniazkow @a skad sie biora pieniazki dla pijakow,jesli dla dzieci pomocy niema,czy unas w ops tak narzekaja czy wszedzie tak jest unas szefowa mowi bardzo jej nieznosze niema pieniedzy to poco ops zlikfidowac i nikt nie bedzie narzekal,a pracownice socjalni niech jda ulice zamiatac a nie oklamywac biednych bezbronnych niewinnych klijentow,pijasom zamiast pieniedzy niech dadza talon do sklepu tam gdzie gorzaly i papierochow niema..
Miki2011.04.28 16:27
Dlaczego ops,pomaga unas bogatym co maja gosodary,oddaja mleko,maja doplaty po 3 auta maz pracuje dostala 400 zl zona,alkocholik pujdzie po pomoc dostanie zasilku co miesiac po 240 zl bo pije i odmrozil sobie rece to dla pijasow jest kasa i wegiel na zime ja mialam 2 decyzje odmowne bralam prowidenta zeby nie umarznac a mam calkowita niezdolnosc do pracy mam 5 dzieci 1030 alimentow 649 rodzinnego i do zas.stalego mam wliczone za dochud alimenty dzieci za dzieci pieniadze wykupuje leki za kture odpowiedzialny jest dluznik a nie ops, z tego sie utrzymuje z dziecmi bo nic mnie sie nie nalezy bo mam alimenty szefowa G.K.tak to jest jak wojt niema skonczonej podstawowki 6 klas dzieci w gimnazjum maja wyzsze wyksztalcnie,teraz ani wojta ani zastepcy i robia co chca.
Damian2011.04.14 07:30
Jestem bez grosz przy duszy,nie mam pracy,na jaką pomoc mogę liczyć?POMÓŻCIE KOCHANI.Czekam od kogoś na Emaila.
Myszka2011.04.12 13:55
Mam 5 dzieci,2 dzieci chodzi do szkoly,syn od wrzesnia do zerowki,blizniaki 17 miesiecy,mam calkowita niezdolnosc do pracy zas.staly pobieram 71,17,bo osrodek pomocy spolecznej wliczyl mi za dochud alimenty na dzieci 1030,i rodzinne 649 na rodzine 6 osobowa syn od wrzesnia do zerowki czy dostane wyprawke dla dziecka ha nie posiadam oplaty mam swiatlo gaz abonament do spaty prowidenta kyury bralam na wegiel bo opieka dala mi decyzje odmowna nie mam dodatku do mieszkania,nie nalezy mi sie zasilek celowy ktury dochud jest 520 netto na osobe ani zas.okresowy czy jednorazowy dla pijakow sa pieniadze ja zasilek staly powinnam brac maksymalnie 444 zl,a nie 71,17@pijak od nas przemrozil rece dostawal comiesiac po 240 zl teraz ma pielegnacyjne tam sie dochud niewlicza zdazy wziasc kase i pierwszy sklep zalicza,oszukano mnie na zas.jednorazowym becikowe na blizniaki wzielam ale jest jednorazowa zapomoga to jak pytalam powiedzieli ze niema sami oszusci zlodzieje dla pijasow i bogatych i wiem kto dostaje i po jle odnas matka z dzieckiem rodzice gospodara renta ona o niczym niemysli o oplatach o weglu ona bierze po 300 zl
Myszka2011.04.12 13:51
Mam 5 dzieci,2 dzieci chodzi do szkoly,syn od wrzesnia do zerowki,blizniaki 17 miesiecy,mam calkowita niezdolnosc do pracy zas.staly pobieram 71,17,bo osrodek pomocy spolecznej wliczyl mi za dochud alimenty na dzieci 1030,i rodzinne 649 na rodzine 6 osobowa syn od wrzesnia do zerowki czy dostane wyprawke dla dziecka ha nie posiadam oplaty mam swiatlo gaz abonament do spaty prowidenta kyury bralam na wegiel bo opieka dala mi decyzje odmowna nie mam dodatku do mieszkania,nie nalezy mi sie zasilek celowy ktury dochud jest 520 netto na osobe ani zas.okresowy czy jednorazowy dla pijakow sa pieniadze ja zasilek staly powinnam brac maksymalnie 444 zl,a nie 71,17@pijak od nas przemrozil rece dostawal comiesiac po 240 zl teraz ma pielegnacyjne tam sie dochud niewlicza zdazy wziasc kase i pierwszy sklep zalicza,oszukano mnie na zas.jednorazowym becikowe na blizniaki wzielam ale jest jednorazowa zapomoga to jak pytalam powiedzieli ze niema sami oszusci zlodzieje dla pijasow i bogatych i wiem kto dostaje i po jle odnas matka z dzieckiem rodzice gospodara renta ona o niczym niemysli o oplatach o weglu ona bierze po 300 zl
2011.04.12 13:48
Mam 5 dzieci,2 dzieci chodzi do szkoly,syn od wrzesnia do zerowki,blizniaki 17 miesiecy,mam calkowita niezdolnosc do pracy zas.staly pobieram 71,17,bo osrodek pomocy spolecznej wliczyl mi za dochud alimenty na dzieci 1030,i rodzinne 649 na rodzine 6 osobowa syn od wrzesnia do zerowki czy dostane wyprawke dla dziecka ha nie posiadam oplaty mam swiatlo gaz abonament do spaty prowidenta kyury bralam na wegiel bo opieka dala mi decyzje odmowna nie mam dodatku do mieszkania,nie nalezy mi sie zasilek celowy ktury dochud jest 520 netto na osobe ani zas.okresowy czy jednorazowy dla pijakow sa pieniadze ja zasilek staly powinnam brac maksymalnie 444 zl,a nie 71,17@pijak od nas przemrozil rece dostawal comiesiac po 240 zl teraz ma pielegnacyjne tam sie dochud niewlicza zdazy wziasc kase i pierwszy sklep zalicza,oszukano mnie na zas.jednorazowym becikowe na blizniaki wzielam ale jest jednorazowa zapomoga to jak pytalam powiedzieli ze niema sami oszusci zlodzieje dla pijasow i bogatych i wiem kto dostaje i po jle odnas matka z dzieckiem rodzice gospodara renta ona o niczym niemysli o oplatach o weglu ona bierze po 300 zl
2011.04.04 21:27
moąe ktos mi powie jak 5 osobowa rodzina może w dzisiejszych czasach przeżyć za 1000zł na miesiąc czyli 250zł na tydzień
2011.03.31 15:31
CO MAM ZROBIC JAK NIE MAM SRODKÓW DO ŻYCIA
podatnik2010.06.08 18:36
Pracuję i także muszę się utrzymać, płacąc za studia i wynajem mieszkania i kiedy słyszę, i widzę jak roszczeniowa jest postawa ludzi to wszystko się we mnie trzęsie. Co by było gdyby tak każdy z NAS korzystał z Ośrodków Pomocy Rodzinie? Czy to państwo ma zawsze utrzymywać? Pomoc a utrzymywanie kogoś, przez jak tu u niektórych wyczytałam 6 lat, jest patologią, totalną niezaradnością życiową. Ja mimo że pracuje także muszę oszczędzać i pilnować swojego budżetu bo nie mogę sobie pozwolić na luksus, ale wiem jedno, masz dwie ręce zdrowe to pracuj, a nie wyciągasz ręce, bo inni całe życie ciężko pracują na te jak wy mówicie groszeeee!
aga2009.04.23 16:23
mam dwojke dzieci trzeciego sie spodziewam utrzymujemy sie z wyplat meza a i tak odmowili mi pomocy to jest obled
misia2009.10.02 12:54
to jest smieszne jestem w ciąży nie pracuje mój chłopak jest na bezrobotnym do prawa do zasiłku ma go 412zł a mi na cały miesiac opieka przyznała 130zł na utrzymanie i jak tu wyzyc to jest poprostu smieszne a ci co hleja od rana do nocy dostaja zasiłki po 400-800zł miesiecznie na utrzymanie i jaka w tym sprawiedliwosc poprostu skandal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ela2010.02.16 14:41
Niestety opieka jest nie dla kazdego. Znajomy mieszka sam jest alkocholikiem,pije na umor,i dodatkowo dostaje z opieki jeszcze miesiecznie ok 300zl,gdy dochod jego wynosi 444zl.U mnie dochod jest o wiele nizszy i niestety spotkalam sie z odmowa dostania pomocy z opieki. Wiec komu pieniadze??? Tylko dla alkocholikow??
monika12xdd2011.01.28 11:07
wraz z mezem jestesmy bezrobotni bez prawa do zasilku mam dodatek mieszkaniowy 210 zl,do czynszu doplacam 60 zl mam dwoje dzieci i rodzinne 186 zl,jest nas 4 i zrudlo dochodu zasilek rodzinny,w tamtym roku jak korzystalam z opieki mialam przyznane 530 zl,ponownie teraz ubiegam sie o pomoc w dalszym ciagu jestesmy bezrobotni mam tylko zasilek rodzinny a teraz przyznali mi pomoc 200 zl,czemu teraz taki maly zasilek dostalam w tym roku jezeli nic od starego roku sie nie zmienilo w dochodach
bado222 2011.01.02 00:20
zlodieje jakch malo nam nic nie wolno jest wolnosc slowa czy nie
neo2010.12.13 12:51
pracuje i mieszkam w Holandii - tutaj panstwo oprocz rodzinnego w wysokosci kilkuset euro, moze rowniez mi jako obcokrajowcowi : dopłacic do wynajmu mieszkania dla słabiej zarabiajacych, (ponizej 1500euro), dopłacic do nauki języka dla dzieci emigrantów. etc..Wiec niech studentka ktora napisała o PS w Polsce kilka postow wyzej porowna pomoc państwa tu i w PL.....
2010.12.13 11:41
pozwalniac albo pozmieniac tych ktorzy chodza bardzo dlugo na jednej ulicy .opieka w kosmos wy;;;
Kami2010.10.26 10:35
Byłam dziś w opiece z mężem , również spodziewamy się dziecka i oboje jesteśmy na bezrobociu . Powiedziano mi że przysługuję dla mnie 50 zł ponieważ wszystkie pieniądze poszły powodzianom . A dowiadywałam się u prawnika to mówił ze trzeba ich cisnąć ile da się tylko ludzi potrafią oszukiwać a tym co mają pieniądze to dają ile należy się
Ela2010.06.11 13:49
Sama wychowuje czworo dzieci, dwoje uczy się jeszcze w szkole podstawowej i gimnazjum, starsze 18 i 20 lat nie moga dostac pracy jak i ja. Nasz dochód to nie cale 800 zl. w kwietniu zamienilam dom na mniejsze mieszkanie, zmusiły mnie do tego rosnące długi, odlaczono mi prąd i wode, nie miałam na zaplacenie gazu. Z doplaty zapłaciłam część dlugow. Opieka odmowiła mi pomocy jako ze w mojej rodzinie nie występuje ubustwo, bo przeciez dostałam dopłate do zamiany.Nigdy nie poprosilam opieki o pomoc w moich problemach z zaplaceniem rachunkow, nie dostalam tez z opieki zadnych zasiłkow bo jeszcze do ubieglego roku miałam rodzinne i alimęty na starsze dzieci , tak więc mój dochod krztałtowal sie w granicach minimum socjalnego. Niestety nie ma u nas prawdziwej pomocy dla samotnej matki, pozwoli jej sie popaść na granice dna a jak jakoś sama sie postara by z tego wyjść to nie potrzeba jej pomocy, pewnie trraz mam zamienic to mieszkanie na jakąś szope abym mogla posplacac następne rachunki na ktore nie mam. No a z kolei po co mi woda czy prą, dni teraz dluższ, jasniej, a jak ciemno to spac, umyc sie mozna w jakimś strumyku, a po co mi lodówka? przecierz tak mi nie starcza na jedzieni, a więc niech mi państwo na czele z opieka nie chszani o pomocy samotnej matce, bo maja to gdzies i tylko na papierze to ladnie wygląda
2010.06.02 15:52
JESTEM SAMOTNĄ MATKĄ TRÓJKI MAŁYCH DZIECI. MÓJ DOCHÓD MIESIĘCZNY TO ZAS RODZINNY W KWOCIE 307 ZŁ NA MIESIĄC. NIE MOGĘ PRACOWAĆ BO MOJE DZIECI NIE MAJĄ PRAWA DO PRZEDSZKOLA BO FIGURUJĄ JAKO BEZDOMNE TAK JAK JA. NIE JEM PRAKTYCZNIE WOGÓLE JUŻ BO MNIE NIE STAĆ NA JEDZENIE. TO CO MAM DAJĘ DZIECIOM. DOCHODY BYŁEGO MĘŻA-KATA WLICZAJĄ SIĘ W MOJE DOCHODY W OPIECE SPOŁECZNEJ. DOSTAŁAM 100 ZŁ NA ŻYWNOŚĆ OD NICH!!! ALIMENTÓW NIE DOSTAJĘ A FUNDUSZ ALIMENTACYJNY MI SIĘ NIE NALEŻY. NIE MAM Z CZEGO ŻYĆ! PRZEPISY NIE POMAGAJĄ OSOBĄ TAKIM JAK JA. ALE PIJACY TO Z OPIEKI SPOŁ DOSTAJĄ KASĘ BEZ PROBLEMU I MÓWIĄ O TYM OTWARCIE A POTEM SIĘ ICH WIDZI JAK PIJĄ POD SKLEPEM ALBO PO KRZAKACH! TO JEST POLSKA! POLSKIE PRAWO I POLSKA POMOC DLA LUDZI BIEDNYCH WNET MNIE ZMUSI DO WYJŚCIA NA ULICĘ I ZARABIANIA CIAŁEM.
Jolanta 2010.05.06 11:19
Złozylam wniosek o pomoc zywnosciowa odmuwiono mi bo przekraczam dochod ,ktury po odliczeniu miesięcznych rachunkow na osobe 391,72 złote wynośi .pozatym uslyszałam ze syn musi oddac mi całą swoją pesje ktura wliczono do dochodu ,ostatni raz kozystałm z pomocy 2004 roku ,mąz jest po leczeniu alkocholowym i nie moze znalez pracy na stałe pracuje dorywczo,Syn został oszukany i komornik zabiera mu 719,16zloty ale opieka nie bierze tego pod uwagę liczy sietylko dochud ,ale trzeba płacic inne opłaty ina żywnosć zostaje 391,72 na osobe ,Czy syna dochody muszą byc dopisywane ,czy wogule musi mi oddawac pesje .CZy ja nie mam prawa do zasiłku zewzgledu na inwalidzctwo wielo letnie i pogarszające sie ,prosze o odpowiedz
mlody2010.03.03 13:22
hmm ciekaw jestem czy mi dadza jakas pomoc.Lekarz nie chce mi podpisac zgody do pracy zasilku pielegnacyjnego nie dadza bo wiem nie ten wiec cokolwiek mi dadza?
piotr2010.03.02 19:31
to są żarty z ludzi mam troje dzieći korzystam z opieki od 6 lat pracownik soćialny tzn. był umnie tylko raz w 1 roku oczym tu mowa teraz to chcą zrobić to jest wielkie nieporozumienie powini ich wszystkich bez urazy wyrzućić i niech oni spróbują dostać pomoc od opieki a wogóle cała opieka tylko i wyłącznie bardzo dobrze wypada w telewizj co ona nie robi jak śię stanie jakieś nieszczęśćie a wogóle to bym ich wszystkich na zbity łeb wyżućił a teraz niby tacy ludzie mieliby decydować odziećiach najpierw trzeba onich pamiętać
Marzena2010.02.28 16:08
Mam czworo dzieci uczących się,bezrobotnego męża bez prawa do zasiłku.Mieszkam z mamą która ma rentę chorobową i bratem który jest również bez pracy i zasiłku.Niestety nasza opieka nie spieszy mi z pomocą. Robi wszystko żeby jak najpózniej przyjechac na wywiad.To jest po prostu chore,dają zasiłki osobą które mają gospodarstwa rolne, pijakom i swoim znajomym. Nie korzystałam z opieki dwa lata bo jakoś sobie radziłam a teraz kiedy nie mam już wyjścia i zwróciłam się o pomoc robią wszystko żeby jej nie udzielic.Byłoby dobrze żeby zajęły się tym odpowiednie organy i szczególowo sprawdziła komu ta pomoc jest udzielana.
sonii2010.02.04 21:15
ja nie moge patrzec na niby zasady pomocy społecznej. . .mój sasiad jest wdowcem i mieszka sa,ma 600zł renty ale za te pieniadze płac rachunki wykupujel ekarstwa bo ma astme a opieka odmówiła mi pomocy. . .
ela2010.02.03 12:51
opieka pomaga bez zadnych problemów pijakom...ja z powodu bezrobocia zwróciłam się o pomoc poraz kolejny(czyli 2miesiąc),otrzymałam od pani na wywiadzie informację,że jeżeli stać mnie na wynajem mieszkania to stać mnie na jego opłacenie,a jeżeli nie to mam sie przeprowadzić do matki...jestem sama z córką,która chodzi do szkoły i zmiana szkoły teraz to niezbyt mądre....
2010.01.01 04:12
sama wychowuje dwójke dzieci i jestem ciekawa kto wymyslił ten smieszny dochód na osobe i czy naprawde u nas w polsce na pomoc moze liczyc arkoholig i kłamca zyjacy w komkubinacie bo ja spowodu wysokich alimentównie mam zadnej pomocy a mam dzieckoszkolne a drugie niepełnosprawne
gosia2009.11.18 14:49
witam co za nonsens otrzymuje z opieki zasilek staly ktory mam przyznany do kwietnia.Mieszkam z synem synowa i wnusia jak mialam sama gospodarstwo domowe otrzymywalam 444zl jak syn stracil prace i oboje sa bezrobotni bez prawa do zasilku zglosilam opiece ze mamy wspolne gospodarstwo domowe i dotacje do mieszkania wiec automatycznie zmiejszono mi zasilek staly do kwoty 260zl a napisalam na odziez i srodki czystosci na 4osoby otrzymalam zasilek celowy90zl co mam z tym zrobic?mam zalegle rachunki za energie niemamy gazu zmusza mnie opieka do klamstwa bym pisala ze sama prowadze gospodarstwo domowe ale za dotacje i tak mi zabiora z zasilku co to za staly zasilek jak piszac o pomoc do nich oni jescze zabieraja ROZPACZ
misia2009.10.02 12:55
to jest smieszne jestem w ciąży nie pracuje mój chłopak jest na bezrobotnym do prawa do zasiłku ma go 412zł a mi na cały miesiac opieka przyznała 130zł na utrzymanie i jak tu wyzyc to jest poprostu smieszne a ci co hleja od rana do nocy dostaja zasiłki po 400-800zł miesiecznie na utrzymanie i jaka w tym sprawiedliwosc poprostu skandal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
misia2009.10.02 12:54
to jest smieszne jestem w ciąży nie pracuje mój chłopak jest na bezrobotnym do prawa do zasiłku ma go 412zł a mi na cały miesiac opieka przyznała 130zł na utrzymanie i jak tu wyzyc to jest poprostu smieszne a ci co hleja od rana do nocy dostaja zasiłki po 400-800zł miesiecznie na utrzymanie i jaka w tym sprawiedliwosc poprostu skandal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
misia2009.10.02 12:53
to jest smieszne jestem w ciąży nie pracuje mój chłopak jest na bezrobotnym do prawa do zasiłku ma go 412zł a mi na cały miesiac opieka przyznała 130zł na utrzymanie i jak tu wyzyc to jest poprostu smieszne a ci co hleja od rana do nocy dostaja zasiłki po 400-800zł miesiecznie na utrzymanie i jaka w tym sprawiedliwosc poprostu skandal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
magda2009.09.06 21:20
mam koleżanke która sama wychowuje córeczke rodzina jej pomaga ale nie zadużo bo sami nie mają. koleżanka dostaje pomoc z opieki ale toa kwota jest bardzo śmieszna 170zł jako samotna matka plus 45zł rodzinnego i to ma wystarczać na cały miesiac to jest niemożlie nieda sie z tego wyżyć
aga2009.08.12 17:19
zgadzam się z opiniami,ze matka ,która sama wychowuje dzieci ma ciężko.nie ma miejsc w przedszkolach wiec jak tu podjąć prace.to jest koszmar!
aga2009.04.23 16:22
mam dwojke dzieci trzeciego sie spodziewam utrzymujemy sie z wyplat meza a i tak odmowili mi pomocy to jest obled
aga2009.04.23 16:20
mam dwojke dzieci trzeciego sie spodziewam utrzymujemy sie z wyplat meza a i tak odmowili mi pomocy to jest obled
LIPCOR2009.03.11 11:26
zwruciłem sie do opieki o pomoc lecz odmówili że mi przekracza DWA ZŁ I 50 GROSZY
LIPCOR2009.03.11 11:26
zwruciłem sie do opieki o pomoc lecz odmówili że mi przekracza DWA ZŁ I 50 GROSZY
mistic2009.03.04 09:14
To wszystko i jest nie w porządku ja będąc osobą bezrobotną , zamężną i wciąż uczącą sie do czerwca nie mogę podjąć pracy. Mieszkamy z mężem na stancji za którą płacimy 700zl plus rachunki (taniej nigdzie nie znaleźliśmy) a mąż zarabia 1500zl netto czyli na zycie zostaje nam 400 zl miesiecznie ( w tym codzinne bilety meza do pracy). Jak pojde do opiekipo pomoc to stwierdza ze mąz za duzo zarabia bo wychodzi ponad 500zl na osobe ale ile sie placi za mieszkania to powinno byc odliczne,a na kredyt na mieszkanie nas tym bardziej nie stac zeby przez 20 lat placic po 1200 plus czynsz plus oplaty i dotego zycie. A według państwa mamy za duzo, maamy sie wyprowadzic pod most i wtedy bedzie akurat, bo pomoc nalezy sie tylko tym ktorzy maja mieszkania socjalne.
nenka19842009.02.02 15:16
Zgadam sie z pania Ania.Ja mam podobny problem.Jestem samotna matka wychowujaca dwojke dzieci i rowniez mam problemy z MOPR.Nie pracuje gdyz wychowuje dzieci,a na opiekunke nie stac mnie.Pani z MOPR oznajmila,ze nie powinnam korzystac z takiej oto pomocy,gdyz powinnam poszukac se pracy...spytalam czy zostanie mi z dziecmi(bez jakichkolwiek wynagrodzen)maz moj zostawil mnie z dwojka dzieci,pracuje za granica i zyje se w najlepsze.Przysadzonych alimentow rowniez nie placi.Do tego jeszcze niewiadomo czy przysluguja mi swiadczenia rodzinne gdzy moze ojciec dzieci pobiera tam rodzinne.Gdzie tu jest sprawiedliwosc??Nie dosc,ze nie placi na wlasne dzieci to jeszcze mu za to placa.Tak wlsanie to wyglada!!!!Polskie prawo.
elster2008.12.03 11:40
Nie ma OPIEKI społecznej!!! jest POMOC społeczna. Dlatego nie ma ośrodków OPIEKI społecznej tylko są ośrodku POMOCY społecznej, również jest ustawa o POMOCY społecznej a nie o OPIECE społecznej. Jest wyraźna różnica znaczeniowa między tymi dwoma słowami.
ania2008.09.02 17:22
mam dwuletnia corke i lekki stopien niepelnosprawnosci moze ktos wie czy to prawda ze musze byc zarejestrowana w urzedzie pracy jako bezrobotna aby korzystac z pomocy opieki spolecznej
żaboraba2008.07.15 13:23
nie prawda .ja staram sie o to by zapłacono mi z OPS-u za przedszkole.mam dwujke dzieci .w wieku przedszkolnym i trujke starszych.sama wychowuję dzieci .zyję z alimentów i zasiłku rodzinnego.ciagle cos ch ca nowe wyjaśnienia.nastepne potwierdzenie że szukam pracy itd.oni nie pomagaja oni utrudniają ta nazwa nie ma nic wspulnego z tym co robia .
Kamila2007.01.08 14:28
Od października,aby otrzymać zasiłek okresowy dochód nie może być większy niż 351zł na osobę w rodzinie, a do zasiłku celowego 521zł na osobę
Kamila2007.01.08 14:27
Od października,aby otrzymać zasiłek okresowy dochód nie może być większy niż 351zł na osobę w rodzinie, a do zasiłku celowego 521zł na osobę
Megi2006.09.26 10:24
dzięki za artykuł, bo ja zaraz będę studiowac pracę socjalną