Irving i "Party" na rzecz niewidomych – rusza akcja edukacyjno-charytatywna

Party - Życie gwiazd!, kubki
Rusza akcja edukacyjno- charytatywna na rzecz osób niewidomych i słabowidzących, której inicjatorem jest producent herbat Irving wraz z dwutygodnikiem "Party. Życie gwiazd!"
/ 22.10.2009 14:22
Party - Życie gwiazd!, kubki
W ramach charytatywnej części projektu na łamach magazynu Party przeprowadzona zostanie specjalna akcja SMS, w której zadaniem Czytelników będzie możliwość wygrania limitowanej serii kubków zaprojektowanych przez polskich celebrytów.

Dochód z akcji SMS Irving i Party przeznaczą na wsparcie dla osób niewidzących podopiecznych Fundacji Przyjaciółka, takich jak Andżelika, niewidząca dziewczynki która  marzy o sprzęcie komputerowym ze specjalnym oprogramowaniem dla niewidomych.

W ramach edukacyjnej części kampanii wyprodukowany zostanie także specjalny kalendarz „dwujęzyczny”, z którego będą mogły korzystać również osoby niewidome dzięki specjalnej nakładce z oznaczeniami w Braille’u. 





Akcja jest kontynuacją programu odpowiedzialności społecznej, który realizuje marka Irving, a który dotyczy edukacji i popularyzacji idei znakowania opakowań produktów spożywczy w języku brajla. 

Herbaty Irving to pierwsze na polskim rynku produkty spożywcze posiadające oznakowania brajlowskie. 



Akcję wsparły takie gwiazdy, jak: Dorota Gardias-Skóra, Aleksandra Kwaśniewska, Katarzyna Skrzynecka.
Swój projekt kubka przygotowała także redaktor naczelna dwutygodnika „Party. Życie gwiazd!” – Aneta Wikariak. W ramach akcji Gwiazdy zaprojektowały 4 wzory kubków, każdy z nich wyprodukowano w liczbie 10 sztuk. Akcja SMS ogłoszona zostanie na łamach dwutygodnika Party 19 października, a jej wyniki ogłoszone zostaną 12 grudnia br. 



Więcej o akcji będzie można dowiedzieć się 15 października w programie Dzień Dobry TVN, na stronie polki.pl, w dwutygodniku Viva!, Przyjaciółka, Mamo to ja. 





Zawalcz o wyjątkowy kubek zaprojektowany przez polskie gwiazdy i redaktor naczelną "Party"!

Jeśli chcesz wygrać kubek i pomóc niewidomym podopiecznym Fundacji Przyjaciółka, to wyślij SMS o treści podanej przy wybranym przez Ciebie kubku pod numer 73012

Twoje zadanie: obniż w jak najkrotszym czasie cenę kubka do 0 zł!

Koszt SMS-a: 3zł netto / 3,66 zł brutto. Regulamin dostępny w siedzibie wydawcy. Na SMS-y czekamy do 1 listopada 2009r.

Kalendarz z oznaczeniami Braill’a na rok 2010 


W drugim etapie kampanii przygotowany zostanie specjalny kalendarz na rok 2010 z nakładką Braill’a. Jego zadaniem jest zwrócenie uwagi na osoby niewidome i słabowidzące, uwrażliwienie na ich problemy. Kalendarz zostanie rozdystrybuowały do instytucji państwowych, administracji i szkół specjalistycznych.

Na stronie  www.irvingtea.com zorganizowany zostanie konkurs zdjęciowy pt. „Świat bez barier”. Autorzy najciekawszych zdjęć otrzymają kalendarze.

Liczbę niewidomych w Polsce szacuje się na 100 tysięcy, z czego ponad 73 tysiące zrzesza Polski Związek Niewidomych, na świecie jest ich ok. 37 milionów. Celem kampanii „Zobacz niewidomych” jest zwrócenie uwagi na osoby niewidome i słabowidzące, bariery, jakie muszą pokonywać w życiu codziennym. O tym jak trudno jest im funkcjonować może świadczyć fakt, że wśród przedmiotów codziennego użytku w Polsce jedynie leki, m.in. nieliczne bankomaty, windy, portfele mają opisy alfabetem Braill’a. Wśród wszystkich produktów żywnościowych jedynie jedna marka - herbat Irving ma takie oznaczenia na opakowaniach. Charakterystyczne „kropeczki” Braill’aułatwiają znalezienie, zarówno na sklepowej półce jak i w domowej szafce, odpowiedniego rodzaju i smaku herbaty. Mają także działanie edukacyjne - zwrócenie uwagi osób widzących na bariery napotykane przez ludzi niewidomych.
Tagi: Irving, Party

Redakcja poleca

REKLAMA