Big Star nowa kampania wiosna/lato 2012

Wizerunek Big Stara oscyluje wokół swobody, indywidualizmu, energii i poczucia komfortu. Założeniem kolekcji wiosna lato 2012 jest podkreślenie własnego Ja. Produkty nie dominują lecz dopełniają sylwetkę pozwalając wyeksponować i podkreślić własną, niepowtarzalną osobowość.
/ 06.03.2012 13:01

Wizerunek Big Stara oscyluje wokół swobody, indywidualizmu, energii i poczucia komfortu. Założeniem kolekcji wiosna lato 2012 jest podkreślenie własnego Ja. Produkty nie dominują lecz dopełniają sylwetkę pozwalając wyeksponować i podkreślić własną, niepowtarzalną osobowość. Pozytywne emocje wokół marki w naturalny sposób uchwycił Simon Procter, angielski fotograf pracujący na co dzień dla największych magazynów mody i marek. Marka Big Star w sezonie wiosna lato 2012 afirmuje prostotę i bezpretensjonalność oraz bycie sobą w każdej sytuacji. Ubranie jest istotne, lecz najważniejsze jest to jak się w nim czujemy. Wolność słowa, myśli i wyrazu, które ukształtowały wiosenno-letnią kolekcję Big Star powodują, iż jest dedykowana młodym ludziom, którzy pragną sami podejmować decyzje i nie akceptują narzucanych im rozwiązań. Posiadają jasno sprecyzowaną wizję drogi, którą chcą podążać i konsekwentnie ją realizują. Motywem przewodnim wiosenno-letniej kolekcji jest wygodny i ponadczasowy dżins, który od zawsze był symbolem wyzwolenia z konwenansów, manifestem wolności i komfortu, niezależnie od panującej mody i trendów. Kampania Big Star Spring Summer 2012 to mocny komunikat: Just be Yourself. Wyraziste osobowości, energia i naturalna spontaniczność w jeansowych stylizacjach uwiarygodniają to, co marka Big Star chce przekazać.

Big Star