Preparat wspomaga także proces spalania tkanki tłuszczowej - zapobiega powstawaniu nadmiernych rezerw tłuszczowych, wzmacnia i poprawia strukturę skóry. Jego kolejną zaletą jest usprawnianie krążenia oraz przyspieszanie tempa usuwania zbędnych produktów przemiany materii. Skoncentrowany żel wyszczuplająco-modelujący Antycellulit to nowoczesny preparat, opracowany w laboratorium Beauty Essence, oparty na najnowszych odkryciach współczesnej kosmetologii. Unikatowa formuła żelu wzbogacona ekstraktem z Alg Laminaria pozwala na szybsze i łatwiejsze aplikowanie preparatu na skórę ciała z efektem głębokiego i długotrwałego nawilżenia skóry.
Innowacyjne składniki - Kolacell-Activ™, ekstrakt z Cantella Asiatica pobudzają syntezę kolagenu i regenerację komórek, dzięki czemu skutecznie likwidują efekt tzw. skórki pomarańczowej. Intensywnie działająca mieszanka kofeiny, L-karnityny i mentolu pobudza spalanie, działa drenująco oraz ogranicza odkładanie się tłuszczu w komórkach, dzięki czemu przyspiesza metabolizm, efektywnie zwalczając tkankę tłuszczową i modelując sylwetkę. Kolagen i elastyna maksymalnie ujędrniają, uelastyczniają i napinają skórę, sprawiając, że staje się ona niezwykle gładka. Wyciągi roślinne pomagają z kolei skórze w usuwaniu toksyn.
Rezultaty są widoczne już po 21 dniach kuracji. Redukcja „skórki pomarańczowej” sięga 56%. Skóra jest wyraźnie jędrniejsza, gładsza i nawilżona, a obwód ud oraz pasa zmniejsza się do 2,5 cm.
Żel jest odpowiedni dla każdego rodzaju skóry, również wrażliwej i skłonnej do alergii.
Pojemność: 200ml
Sugerowana cena detaliczna: 13,57 zł
Beauty Essence to nowa marka na polskim rynku. Jej producentem jest niemiecki koncern chemiczny Venol, który od 2 lat skutecznie działa w branży kosmetycznej na świecie, dlatego też postanowił zaistnieć na polskim rynku. Produkty tworzone są w wyspecjalizowanych laboratoriach, a prace nad nimi oparte na nowoczesnych technologiach. Wszystkie produkty firmy Beauty Essence są hypoalergiczne. Kosmetyki Beauty Essence skierowane są do kobiet dojrzałych, otwartych na zmiany, nowości rynkowe, poszukujących dobrej jakości produktów w rozsądnej cenie, oraz nastolatek dbających o swój wygląd, podążających za nowościami kosmetycznymi.