Rytualistka -  Kabalistka 

Ukraińska szeptunka zamieszkująca wschodnią część Polski. Właściciel firmy Okulta www.okulta.com.pl  dzieląca się szerszą wiedzą na portalu www.okulta.pl. Jej kabały wróżbiarskie oraz rytuały cieszą się poważaniem i skutecznością. Ekspert w dziedzinach Ścieżki Lewej Ręki.

Szkoła tarota: Lekcja VII - Interpretacja Dużych Atu: Sprawiedliwość i Pustelnik
Szkoła tarota: Lekcja VII - Interpretacja Dużych Atu: Sprawiedliwość i Pustelnik13 lat temu
Jakie są najważniejsze cechy kart Sprawiedliwość i Pustelnik? Co symbolizują? Jakie są relacje kart Sprawiedliwość i Pustelnik z innymi kartami? Czytaj więcej
Szkoła tarota: Lekcja VI - Interpretacja Dużych Atu: Kochankowie i Rydwan
Szkoła tarota: Lekcja VI - Interpretacja Dużych Atu: Kochankowie i Rydwan13 lat temu
Podstawowe cechy karty "Kochankowie" to: możliwość wolnego wyboru, namiętność, zjednanie przeciwieństwa, flirt, wzajemna fascynacja, wrażliwość artystyczna, zagłębianie się we własne uczucia, wybór partnera. Jako karta odwrócona: niemożliwość lub niezdolność do dokonania wyboru, uciekanie w świat marzeń również erotyczne nieprawdziwe życie w marzeniach. Czytaj więcej
Szkoła tarota: Lekcja III - Interpretacja Dużych Atu: Głupiec, Kuglarz
Szkoła tarota: Lekcja III - Interpretacja Dużych Atu: Głupiec, Kuglarz14 lat temu
We wróżbach stosuje się podobne zasady jak w zwykłej grze, ale samymi rozkładami zajmiemy się dopiero pod koniec kursu. Podczas dzisiejszej lekcji nauczymy się interpretować dwa pierwsze Atu, przy czym muszę dodać, że ich interpretacja zależna jest również od tego czy karta upadnie obrazkiem do góry czy też obrazek będzie odwrócony. Czytaj więcej
Szkoła tarota: Lekcja II - Jakie są podstawowe cechy obrazów Wielkich Arkanów?
Szkoła tarota: Lekcja II - Jakie są podstawowe cechy obrazów Wielkich Arkanów?14 lat temu
Głupiec, Cesarzowa, Kochankowie, Wisielec, Wieża Boga, Śmierć... Nie wiesz, co oznaczają obrazy Wielkich Arkanów? Sprawdź to już dziś. Poznaj tajemnicę kart tarota. Czytaj więcej
Szkoła tarota: Lekcja I - Co warto wiedzieć o kartach tarota?
Szkoła tarota: Lekcja I - Co warto wiedzieć o kartach tarota?14 lat temu
Talia tarota była z pewnością przodkiem naszych dzisiejszych kart do gry i podobnie jak one może służyć także do wróżenia. Ezoterycy jednak widzą w tarocie, zwłaszcza w jego dwudziestodwukartowym wielkim Atu, coś znacznie ważniejszego niż zwyczajny zestaw obrazków, przeznaczonych do rozrywki lub przepowiadania przyszłości. Co takiego? Czytaj więcej
Na czym polega wieszczbiarstwo, różdżkarstwo i wróżbiarstwo?
Na czym polega wieszczbiarstwo, różdżkarstwo i wróżbiarstwo?14 lat temu
Czy to człowiek przeczuwa jest pewniejsze od tego, co jest już potwierdzone przez specjalistów? Czy warto temu zaufać? Jakie korzenie ma wieszczbiarstwo, różdżkarstwo i wróżbiarstwo? Czytaj więcej
Czy można znaleźć ślady gnostycyzmu we współczesnym Kościele?
Czy można znaleźć ślady gnostycyzmu we współczesnym Kościele?14 lat temu
Pod koniec XIX wieku nastąpiło odrodzenie wierzeń i praktyk okultystycznych na skalę wręcz masową. Pośród kłębowiska spirytyzmu, orientalnej metafizyki, nowych kultów i starej łatwowierności postawa gnostyczna znowu doszła do głosu, dając, jak zwykle, podstawę i punkt wyjścia do badań nad magią, alchemią i filozofią religii. Czytaj więcej
Kim byli Katarzy?
Kim byli Katarzy?14 lat temu
Ruch katarów, najsłynniejszej chyba herezji średniowiecznej, ukazuje się jako gnostycyzm typu ascetycznego. Nazwa katar, oznaczająca „czysty", została po raz pierwszy użyta w roku 1030 w odniesieniu do społeczności Montefeltro we Włoszech, ale Kościół katarów zakorzenił się najgłębiej na południu Francji. Czytaj więcej
Kim są Manichejczycy?
Kim są Manichejczycy?14 lat temu
Mani (Manes, Manicheusz), twórca manicheizmu i sekty manichejczyków, urodził się ok. roku 216 w Babilonii, a swą misję duchową zaczął realizować pod koniec lat trzydziestych III wieku. Czytaj więcej
O czym mówi system Walentyna?
O czym mówi system Walentyna?14 lat temu
Czołowym przedstawicielem skrajnego ujmowania świata wg gnostycyzmu jest Walentyn. Urodził on się w Egipcie, a nauczał w Rzymie w latach 135—160 naszej ery. Czytaj więcej

Redakcja poleca

REKLAMA