Kobieta po treningu fot. Adobe Stock

Chcesz mieć wąską talię? Mamy dla ciebie 5 skutecznych trików na talię osy!

Chcesz mieć szczupłą talię? Zdradzamy 5 sposobów, aby osiągnąć ją w bardzo krótkim czasie! Gwarantujemy, że efekty pojawią się w ekstremalnie krótkim czasie! Zamiast odkładać wszystko na później, zacznij korzystać z trików na wąską talię już dziś!
Agata Bernaciak / 11.07.2018 16:13
Kobieta po treningu fot. Adobe Stock

Poznaj najskuteczniejsze triki na wąską talię!

1. Trzymaj się prosto

Wciągnij brzuch, wyprostuj plecy, ściągnij łopatki, rozluźnij biodra, a talia od razu ładniej się zaznaczy. Dodatkowo będziesz się wydawała szczuplejsza i wyższa. Lekkie przygarbienie i wypchnięty brzuch to twoja naturalna postawa? Załóż buty na obcasach! Ich zaletą jest również to, że optycznie wyszczuplają i wydłużają nogi. Wciąganie brzucha to także proste ćwiczenie, które ćwiczy jego mięśnie.

2. Zakręć hula hop

Zapewne doskonale znane ci jest z dzieciństwa. Kręcenie hula hop jest znakomitym ćwiczeniem wysmuklającym talię. Ważne jest to, że możesz ćwiczyć w wolnych chwilach, w domowym zaciszu, na przykład oglądając film. Stań w lekkim rozkroku i kręć biodrami w lewą stronę tak, aby kółko obracało się wokół talii. Postaraj się wytrwać przez 5-10 min. Ćwiczenie powtórz, kręcąc biodrami w drugą stronę. Możesz wybrać klasyczne hula-hop lub takie, które jest wyposażone w specjalne kulki masujące.

3. Prawidłowe brzuszki

Krótka seria brzuszków to twój codzienny rytuał, a mimo to nie widzisz efektów wyszczuplenia? Tak naprawdę brzuszki to dość trudne ćwiczenie i mało kto wykonuje je poprawnie. Poza tym zazwyczaj siły wystarcza nam na zrobienie tylko kilkunastu powtórzeń. Dlatego, jeśli nie dajesz rady (bo dopiero po kilkudziesięciu powtórzeniach mięśnie stają się bardziej jędrne i elastyczne), zamień je na inne - na przykład na skręty boczne. I ćwicz codziennie!

Jak spalić tkankę tłuszczową z brzucha? Trening video krok po kroku!

4. Rozkołysz biodra

W modelowaniu talii sprawdzą się tańce latynoamerykańskie, wymagające intensywnych ruchów biodrami. Jeśli chcesz dodatkowo zgubić kilka kilogramów, warto połączyć je z zajęciami fitness albo wybrać się na zumbę. To trening, który łączy elementy tańca, m.in. hip-hopu, samby, salsy, mambo i Bollywood Dance z aerobikiem i treningiem siłowym. Plusem takich tanecznych zajęć jest to, że poprawiasz gibkość i elastyczność ciała. Po zajęciach poruszasz się z gracją. Kołysanie biodrami sprawi, że będziesz bardziej uwodzicielska i poczujesz się bardziej sexy.

5. Ćwicz energicznie

…skręty boczne. Usiądź na krześle bez oparcia lub na skraju łóżka. Wyprostuj plecy. Ugnij ręce w łokciach, a w dłonie chwyć kij, np. od mopa. Umieść go z tyłu na linii ramion. Energicznie skręcaj tułów raz w jedną, raz w drugą stronę. Ćwiczenie wykonuj w szybkim tempie, zachowując przy tym płynność ruchów. Zacznij od wykonania 50-60 powtórzeń ćwiczenia. Podczas wykonywania skrętów pobudzasz do pracy mięśnie, z których zbudowana jest talia.

Dowiedz się więcej:
6 mitów na temat trenowania brzucha
Jakie ćwiczenie pomoże w walce z boczkami? Zobacz!