POLECAMY

Plan treningowy, który bije rekordy popularności. 6 weidera po prostu musicie znać!

6 weidera to plan treningowy, który jest prosty i skuteczny. Zobaczcie, na czym dokładnie polega!

Karolina Kalinowska / 5 miesięcy temu
Plan treningowy, który bije rekordy popularności. 6 weidera po prostu musicie znać! fot. Fotolia

6 weidera to najskuteczniejszy zestaw ćwiczeń na mięśnie brzucha. Jest to kombinacja 6 ćwiczeń, które zostały tak opracowane, aby wzmocnić i wyrzeźbić wszystkie grupy mięśni brzucha. Dzięki niemu będziecie mogły cieszyć się wyrzeźbionym i płaskim brzuchem. Podstawą treningu aerobicznej 6 weidera jest systematyczność i dokładność. W naszym tekście znajdziecie informacje, jakie efekty daje 6 weidera, jakie opinie ma 6 weidera, ćwiczenia 6 weidera i plan 6 weidera.

Jakie efekty daje 6 weidera

6 weidera to zestaw 6 ćwiczeń, który wzmacnia mięśnie  i pomaga pozbyć się kilku centymetrów w pasie. Te profesjonalnie opracowane ćwiczenia znakomicie kształtują wszystkie mięśnie brzucha. Dzięki aerobicznej 6 weidera możecie jednocześnie spalić tłuszcz i budować mięśnie brzucha.

Twórcą tej metody jest Kanadyjczyk Josef E. Weider – założyciel międzynarodowej federacji IFBB oraz pomysłodawca zawodów kulturystycznych Mr. Olympia i Ms. Olimpia.

6 weidera na płaski i umięśniony brzuch

Ćwiczenia z aerobicznej 6 weidera

Aerobiczna 6 weidera to 6 ćwiczeń, które wykonuje się w seriach, stopniowo zwiększając ilość powtórzeń. Należy wykonywać je rzetelnie, dokładnie i bez przerw. Przed treningiem warto pamiętać o 15-20 minutowej rozgrzewce. Ćwiczenia powinny być wykonywane systematycznie i bez dłuższej przerwy na rozluźnienie mięśni brzucha. Najważniejszy jest moment, w którym napięcie mięśni osiąga maksimum – wtedy należy zatrzymać się w danej pozycji na kilka sekund.

Ćwiczenia 6 weidera wykonujcie powoli i dokładnie, w pełni angażując wszystkie partie mięśni brzucha. Warto skupić się na prawidłowym wykonywaniu ćwiczeń, ponieważ tylko w ten sposób możecie uzyskać jakiekolwiek rezultaty. Poniżej w tekście znajdziecie plan 6 weidera. Jeżeli to dla was za mało, to poszukajcie na YouTube, tam jest wiele filmików, które ułatwią wam prawidłowe wykonywanie treningu.

Jak wykonywać aerobiczną 6 weidera?

Plan 6 weidera

Harmonogram 6 weidera obejmuje 42 dni treningowe. W tym czasie wykonujecie 6 ćwiczeń. Każdego dnia ilość powtórzeń i liczba serii się zwiększa. Na początku jest 1 seria i 6 powtórzeń każdego ćwiczenia, a ostatniego dnia są, to aż 3 serie i 24 powtórzenia każdego ćwiczenia. Jak łatwo obliczyć ostatniego dnia musicie wykonać ok. 430 brzuszków. Nic dziwnego, że 6 weidera jest uważana za najskuteczniejszy plan treningowy na mięśnie brzucha.

Jeżeli chcecie zobaczyć, jakie efekty daje 6 weidera dzień po dniu, to poszukajcie zdjęć w internecie. Bez problemu znajdziecie dokumentacje, która pozwoli wam zobaczyć, jak zmienia się ciało w czasie ćwiczeń.

Plan treningowy 6 weidera. Zobaczcie, kiedy i ile ćwiczeń wykonywać

UWAGA! 6 weidera to bardzo popularny plan treningowy, ale wiele osób go rozpoczynających nie wie, że porywa się na głęboką wodę. I mimo wielu pochlebnych opinii istnieje kilka przeciwwskazań do wykonywania tych ćwiczeń. Powinny zrezygnować z nich osoby, które mają problemy z odcinkiem szyjnym lub lędźwiowym kręgosłupa.

Musicie również wiedzieć, że mięśnie brzucha najlepiej jest ćwiczyć co drugi dzień. Więc powinnyście zadać sobie pytanie, czy faktycznie warto je tak nadwyrężać?

6 błędów popełnianych w czasie 6 weidera

SKOMENTUJ
KOMENTARZE (2)
/5 miesięcy temu
A ja bez ćwiczeń schudłam już 6KG w ciągu miesiąca dzięki hipnozie na odchudzanie :) To działa :)
/5 miesięcy temu
najważniejsze jest aby dobrze rozłozyć wysiłek i kalorie tak aby najwięcej ćwiczyc wtedy kiedy palimy tłuszcz a nie cukier. W książce Odchudzanie z elementami fizjologii i biochemii jest to ładnie opisane. Wiem po sobie , ze jak się chce to można zrobić ładną formę.