Reklama

Polska marka Cropp wystartowała z akcją wizerunkową, której gwiazdą została gumowa kaczka w niegrzecznej, rebelianckiej wersji Bad Rubber Duck. Cała akcja promocyjna najnowszej kolekcji Cropp będzie wzbogacona serią eventów ambientowych w 6 największych miastach w naszym kraju, które na pewno wpadną wam w oko.

Reklama
Żółta, gumowa kaczka to dziś element popkulturowy, wręcz kultowy - często wykorzystywany m.in. w street arcie. Jest też jednym z motywów wiosenno-letniej kampanii Croppa, dlatego zdecydowaliśmy, że Bad Rubber Ducker będzie idealnym, zadziornym tematem przewodnim kampanii - mówi Arkadiusz Dudkowski z Cropp.

Dodatkowym elementem kampanii Cropp - Bad Rubber Duck będzie współpraca z 20 artystami - graficiarzami, ilustratorami, grafikami, character designerami, blogerami, typografami i tatuażystami - którzy dokonają własnej, niestandardowej interpretacji kaczek w stylu street art.

Reklama

Więcej o najnowszych kolekcjach z sieciówek:

Gisele Bundchen dla H&M

Daria Werbowy i letnia kampania Mango
Zobacz nowości Zara TRF na lato

Zajrzyjcie do galerii z najnowszymi zdjęciami Cropp:

Reklama
Reklama
Reklama