POLECAMY

Masz już dość nieskutecznych diet odchudzających? Zobacz, jak stracić 4 kg w 7 dni! (jadłospis)

Ta dieta odchudzająca to alternatywa dla popularnej, ale szkodliwej diety kopenhaskiej. Dzięki niej schudniesz bez efektu jojo!
Agata Bernaciak / 3 miesiące temu
Masz już dość nieskutecznych diet odchudzających? Zobacz, jak stracić 4 kg w 7 dni! (jadłospis) fot. Adobe Stock

Dlaczego warto zastosować naszą dietę odchudzającą?

Nasz jadłospis diety odchudzającej to zdrowa alternatywa dla popularnej diety kopenhaskiej. Dieta kopenhaska pozwala schudnąć, jednak bardzo spowalnia metabolizm i powoduje efekt jo-jo. Nasza kuracja ma tę unikalną zaletę, że dzięki specjalnie skonstruowanym jadłospisom przyspiesza przemianę materii. Co więcej, można ją przedłużać nawet do 3–4 tygodni. Posiłki dostarczają ok. 1200 kcal.

Wady diety kopenhaskiej

1.Monotonny jadłospis

Niemal na okrągło jesz jajka, mięso i pijesz czarną kawę.

2. Niewygoda

Trzeba pamiętać, by zjeść ciepły posiłek między 12.00 a 14.00, a kolację koniecznie przed 18.00.

3. Obciążenie organizmu

W ciągu doby dostarczasz zaledwie 900 kcal. W dodatku możesz się nabawić niedoborów witamin i składników mineralnych.

4. Obiecuje szybkie chudnięcie, ale...

...po zakończeniu szybko następuje efekt jo-jo.

Zalety nowej Super Diety odchudzającej

1. Urozmaicony jadłospis

Stosując dietę, nie musisz sobie praktycznie niczego odmawiać. W twoim menu nie brakuje więc niezbędnych składników pokarmowych.

2. Skuteczność bez głodowania

Przygotowujesz pięć posiłków dziennie (trzy główne i dwie przekąski). Przerwy pomiędzy nimi nie są dłuższe niż 2–3 godziny. To zaś zapobiega napadom wilczego głodu.

3. Przyspieszenie metabolizmu

Jesz mniej, a częściej. Dzięki temu regularnie pobudzasz organizm do pracy, co przyspiesza metabolizm.

4. Trwałe efekty

Chudniesz powoli – ok. 0,5–1 kilograma na tydzień. Ale za to nie grozi ci powrót do poprzedniej wagi. Uwaga! Gdy zaczynasz ją stosować, możesz schudnąć 3–4 kilogramy.

5. Pozytywne nawyki żywieniowe

Dietę możesz stosować po zakończeniu odchudzania, powoli zwiększając jej kaloryczność.

Jadłospis Super Diety odchudzającej

Dzień 1

  • Śniadanie: 2 kromki chleba razowego, 2 plasterki chudej wędliny drobiowej, pomidor z kilkoma listkami bazylii
  • Obiad: dorsz pieczony w folii (200 g) z łyżeczką masła i rozgniecionym ząbkiem czosnku, 3 małe pieczone ziemniaki, surówka z marchwi i kiełków: 3 małe starte na tarce marchewki skropione sokiem z cytryny z 2–3 łyżkami jogurtu, posypane garścią kiełków soi
  • Kolacja: sałata z warzywami i szynką

Dzień 2

  • Śniadanie: pół grahamki lub kromka pieczywa razowego, plaster sera żółtego, średni zielony ogórek, średnia pomarańcza
  • Obiad: omlet z brokułami i pomidorami: pół ugotowanego brokułu i średni pomidor uduś na łyżce oliwy. Dwa białka ubij na sztywno, połącz delikatnie z rozbitymi żółtkami i szczypiorkiem. Gotową masą zalej duszone warzywa. Smaż z obu stron na złoty kolor
  • Kolacja: 2 cienkie kromki chleba razowego, sałatka hawajska

Dzień 3

  • Śniadanie: grahamka, tuńczyk w sosie własnym (170 g) z sokiem z cytryny i natką, pomidor
  • Obiad: pierś kurczaka w curry (przepis obok) l 2 łyżki przygotowanej kaszy kuskus, surówka z marchewki z małą pomarańczą, łyżeczką rodzynek z sosem z 1/4 szklanki soku pomarańczowego, łyżeczki oliwy i miodu
  • Kolacja: sałatka z 4 liści sałaty, pomidora, zielonego ogórka, 2 plasterków żółtego sera, 2 łyżek orzechów włoskich polana łyżeczką oliwy i octu balsamicznego

Dzień 4

  • Śniadanie: bułka z dynią, 2 plastry sera żółtego, 3–4 rzodkiewki pokrojone w plastry i posypane natką pietruszki i pieprzem
  • Obiad: łosoś z jabłkami: 200 g świeżego lub mrożonego łososia posmarowanego musztardą dijon, pieczonego w folii aluminiowej z jabłkiem pokrojonym w plasterki, 2 małe ugotowane ziemniaki, szklanka ugotowanej fasolki szparagowej
  • Kolacja: sałatka z kurczaka z żurawiną

Dzień 5

  • Śniadanie: 2 kromki chleba razowego, jajko na miękko, pół czerwonej papryki
  • Obiad: schab z owocami, 3 łyżki ugotowanej kaszy gryczanej, surówka z marchewki i połowy selera z 2 łyżkami jogurtu naturalnego, łyżką rodzynek oraz łyżką natki
  • Kolacja: pieczony banan: duży obrany ze skórki banan polany masą z 2 łyżek miodu wielokwiatowego i 2–3 łyżek otrąb owsianych, pieczony 10–15 minut

Dzień 6

  • Śniadanie: kromka chleba razowego, plaster chudej wędliny, np. polędwicy drobiowej, średni zielony ogórek, szklanka świeżo wyciśniętego soku owocowego
  • Obiad: zapiekanka z ziemniaków i pomidorów
  • Kolacja: sałatka warzywna z kabanosami: 3 liście sałaty lodowej, pół papryki czerwonej, średni ogórek kwaszony, kabanos drobiowy, spryskane sokiem z cytryny i łyżeczką oliwy, posypane świeżą natką lub koperkiem

Dzień 7

  • Śniadanie: pół bułki pełnoziarnistej ze słonecznikiem, 2–3 plasterki sera pleśniowego typu camembert, średni zielony ogórek posypany pieprzem i natką pietruszki, szklanka soku pomidorowego
  • Obiad: polędwica ze śliwką, 2 łyżki ugotowanego ryżu, surówka z kiełkami, pomidorem i zielonymi oliwkami
  • Kolacja: 2 tosty pełnoziarniste zrumienione, posmarowane pastą z 2 średnich pomidorów, 2 łyżek bułki tartej i 2 łyżeczek łagodnej musztardy z 2 plasterkami wędliny drobiowej
Artykuł został napisany na podstawie tekstu zamieszczonego w miesięczniku Vita

To także może cię zaciekawić:
Jak schudnąć bez diety? Mamy na to 11 sprawdzonych sposobów
Opanuj głód na diecie odchudzającej? Tylko sprawdzone sposoby! 
Jak schudnąć 10 kg? 10 kroków, dzięki którym schudniesz raz na zawsze!

SKOMENTUJ
KOMENTARZE (110)
/3 miesiące temu
Ja stosowałam Dietę Dukana.6 lat temu schudłam na niej 25 kg w 3 miesiące.Od zakończenia tej diety przez 6 lat przybyło mi tylko 8 kg które zrzuciłam w miesiąc ( teraz przed urlopem) Dla mnie jest to jedyna szybka i skuteczna dieta którą wypróbowałam na sobie i mogę polecić.Nie miałam żadnych skutków ubocznych mimo iż w internecie naczytałam się jaka to jest nie zdrowa.Bardzo ważną rzeczą jest to żeby wypijać 1,5 litra płynów dziennie żeby nerki dobrze funkcjonowały.
/3 miesiące temu
Zabieram się za odchudzanie! dzięki
/8 miesięcy temu
Aby schudnąć, niewątpliwie niezbędna jest dobrze ułożona i zbilansowana dieta oraz mądrze dobrany wysiłek fizyczny. W obydwu przypadkach chętnie pomogę:) pogotowiedieta.pl Zapraszam:)
POKAŻ KOMENTARZE (107)