Ćwiczenia na boczki – 5 cm mniej w talii już po 14 dniach

Jakie ćwiczenia na boczki i tzw. love handles najlepiej wykonywać? Mamy dla ciebie zestaw 6 prostych ćwiczeń, dzięki którym twój obwód brzucha zmniejszy się nawet o 5 cm!
Agata Bernaciak / 12.06.2018 15:07 / aktualizacja: 15.07.2019 21:20

Zawsze gdy wkładasz obcisłe dżinsy, to górą wylewają się "schabiki", a pod biustonoszem robią się mało estetyczne fałdki? Jeśli odpowiedź na to pytanie brzmi twierdząco, mamy coś dla ciebie! Zestaw skutecznych ćwiczeń na boczki!

Najlepsze ćwiczenia na boczki

Twój problem to nadmiar tkanki tłuszczowej w górnej części ciała. Boryka się z nim większość kobiet i dotyka głównie pań po 35. roku życia, które mają figurę typu jabłko. U nich każdy zbędny gram tłuszczu idzie w właśnie w partie ciała powyżej pośladków. 

Co z tym zrobić?

Na szczęście są skuteczne ćwiczenia na boczki i fałdki na brzuchu i plecach. Zaproponowany przez nas zestaw ćwiczeń działa dwutorowo. Po pierwsze pomagają spalić tkankę tłuszczową. Tutaj jednak musisz uzbroić się w cierpliwość, bo zajmie ci to trochę czasu – nawet 2–3 miesiące (ale jeżeli przejdziesz na dietę, to efekty zobaczysz znacznie szybciej).

Już po 2 tygodniach wzmocnisz tzw. mięśnie głębokie. Dzięki temu przestaniesz się garbić, a fałdki na brzuchu i plecach automatycznie się zmniejszą.

Rezultaty zaproponowanego przez nas planu treningowe są świetne! Kobiety, które go testowały, już po 14 dniach zauważyły znaczną różnicę. Straciły średnio 5 cm w talii i pod biustem. Dodatkowo zmniejszyły swoją wagę o ok. 1,5 kg.

Zobacz także:
Najskuteczniejsze ćwiczenia na umięśniony brzuch
Zestaw na brzuch: Minimum wysiłku - maksimum efektów.