Podróżnicze inspiracje: zimowy urlop w górach

Zimowy urlop to nie tylko szaleństwo na nartach! Podpowiadamy jak przeżyć wspaniały urlop,

Gorące tropiki blisko Polski...w Niemczech

Tropików nie trzeba szukać daleko poza Polską, znajdziemy je całkiem blisko, bo...w Niemczech! To świetna propozycja dla tych, którzy lubią ciepło, wodę, wellness i egzotyczne widoki. Nasi sąsiedzi około 60 km od Berlina (w Brandenburgii) stworzyli sobie prawdziwy raj: z dżunglą, wioską tropikalną, laguną, bagnem, piaszczystą plażą pełną palm kokosowych , a nawet...Morzem Południowym. Cały rok panuje tu 26 stopni. Tropical Islands w Kraunick to imponujący kompleks basenów: w kształcie laguny, z jaskiniami, bulgoczącymi siedziskami, wodospadami. Całość przykryta jest kopułą wielkości ośmiu stadionów do piłki nożnej. Na miejscu bogata oferta spa i wellness: sauny, łaźnie parowe, masaże, zmysłowe zabiegi Ajurwedy. Urlopowiczka Julia poleca na HolidayCheck.pl nocleg w tutejszym hotelu Tropical Island Ferienhaus: „Wspaniałe wakacje i doskonały kurort dla rodzin”. Wstęp do parku rozrywki ok. 25 euro.
SKOMENTUJ
KOMENTARZE (6)
/07.03.2016 12:50
@Gabi32 My byliśmy w zeszłym roku w lutym w Villi Martin. Całkiem przyjemne miejsce. Pokoje nie są duże, ale wystarczające, a co najważniejsze - czyste. Bardzo się ucieszyliśmy, że można indywidualnie umówić się na pory posiłków, bo całe dnie na stoku spędzaliśmy, a wieczorem pojawiał się spory głodek :)
/01.02.2016 15:34
mnie się strasznie w tym roku w Jeleśni spodobało. Malownicze miasteczko. Można było i się zrelaksować na długich spacerach ale też poszaleć na nartach na pobliskich stokach. znalexliśmy tanie i przytulne noclegi w villi martin. sympatyczna para to prowadzi :) Ktoś jeszcze Jeleśnie odwiedzał?
/16.11.2015 12:08
My z narzeczonym zimowe miesiące spędzamy aktywnie i nawet, gdybym chciała, to nie mam szans na "oponkę", bo luby zawsze ciągnie mnie na jakieś wyjazdy, na których tylko sport, sport i sport :) W zeszłym roku byliśmy w Beskidzie Żywieckim (Villa Martin) no i muszę Wam powiedzieć, że dawno się tak świetnie nie bawiłam. Mimo tej sportowej atmosfery panującej wokół, w pensjonacie było megaromantycznie. Chłopak postanowił wykorzystać klimat i.... wróciłam z pierścionkiem :) Serdecznie polecam to miejsce, ale nie tylko ze względu na ogromny sentyment.