Zawodowo - specjalista w zakresie terapii dzieci z wadą słuchu,
amatorsko - znawca dobrych manier

Ukończyła studia z zakresu pedagogiki opiekuńczej i pracy socjalnej na Akademii Świętokrzyskiej. Obecnie kontynuuje naukę na studiach podyplomowych: surdopedagogika i zintegrowana edukacja wczesnoszkolna i przedszkolna z terapią pedagogiczną.

Ukończyła kursy: języka migowego i pedagogiki marii montessori, terapii trudności w uczeniu się matematyki.

Jest pedagogiem w poradni dla dzieci z wadą słuchu, specjalizuje się w pracy z dziećmi z wadą słuchu.

Zanim nauczymy się czytać…
Zanim nauczymy się czytać…16 lat temu
Jedną z kluczowych umiejętności, jakie dziecko powinno nabyć, jeśli nie w przedszkolu i nie w klasie zerowej, ta na pewno w pierwszych klasach szkoły podstawowej, jest czytanie. Czytaj więcej
Podstawa programowa dla kogo stara dla kogo nowa
Podstawa programowa dla kogo stara dla kogo nowa16 lat temu
30 stycznia 2009 roku weszło w życie rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 23 grudnia 2008 r. w sprawie podstawy programowej wychowania przedszkolnego oraz kształcenia ogólnego w poszczególnych typach szkół. Dlaczego, poza nauczycielami i dyrektorami palcówek edukacyjnych, powinni się z nim zapoznać także uczniowie? Czytaj więcej
Obniżenie wieku obowiązku szkolnego
Obniżenie wieku obowiązku szkolnego16 lat temu
Kiedy dziecko można posłać do zerówki, kiedy do szkoły, a kiedy trzeba to zrobić – Ministerstwo obniża wiek obowiązku szkolnego. Czy tym samym przyspieszy proces nabywania nowej wiedzy przez dzieci? Czytaj więcej
Jak pomóc dziecku z dysleksją
Jak pomóc dziecku z dysleksją16 lat temu
Jeśli Twoje dziecko brzydko pisze, myli litery, przekręca wyrazy podczas czytania, to może oznaczać, że jest dyslektykiem. Jak pomóc mu w takiej sytuacji, gdzie zwrócić się o pomoc? Czytaj więcej
Korzyści z zajęć pozalekcyjnych
Korzyści z zajęć pozalekcyjnych16 lat temu
Dobre szkoły proponują ciekawe i różnorodne zajęcia pozalekcyjne. Kółka zainteresowań, zajęcia sportowe ale również teatrzyki szkolne czy grupy psychoedukacyjne. To wszystko pomaga we wszechstronnym rozwoju dzieci. Jednak, czy uczniowie mogą znaleźć czas na te zajęcia realizując zasadniczy "program" szkolny? Czytaj więcej
Jak uczeń z dysleksją zreformuje szkołę
Jak uczeń z dysleksją zreformuje szkołę16 lat temu
Dzieci z dysleksją rozwojową nie są nowym zjawiskiem w polskiej szkole, czy też w szkole w ogóle. Zawsze był jakiś Jaś lub Małgosia, którzy nie nadążali za innymi. Ich pismo było kulfoniaste, czytanie sprawiało trudność, bo litery jakoś tak dziwnie tańczyły na kartce i trudno było określić czy to „p”, czy może „d”. Czytaj więcej

Redakcja poleca

REKLAMA