Logo musi budzić zainteresowanie. Raz zobaczone, powinno zapaść głęboko w pamięci lub spowodować chęć kupienia produktu. I chociaż wielu uważa, że logo to tylko ładna grafika, to jest w ogromnym błędzie. Przedstawiamy prawdziwe znaczenia kilu rozpoznawalnych marek. Pewnie mocno się zdziwicie.
Dla przykładu: wielu uważa, że logo McDonald's to graficzne frytki. Nic bardziej mylnego. Zobacz galerię zdjęć i przekonaj się, jakie znaczenie ukryte jest w logo BMW, Apple, Amazon, czy Gillette!
Naukowcy już wiedzą, ile dni w tygodniu powinniśmy poświęcać na pracę. Ta cyfra cię zaskoczy!
1
z
7
Logo Toblerone
To nie tylko zwykły napis i niewielka grafika z boku. Jeśli się dobrze przyjrzysz, to na obrazku góry zobaczysz niewielkiego niedźwiadka.
2
z
7
Logo Apple
Nadgryzione jabłko nie oznacza wcale jabłka biblijnego. Oznacza zaś bajt, czyli jednostkę komputerową. Bite po angielsku to przecież ugryźć.
3
z
7
Logo Gillette
Spójrz na literki "g" i "i". Widzisz ścięcie? To symbol ostrza.
4
z
7
Logo Carrefour
Widzisz strzałki w logo tej firmy? Nie ma się co dziwić, przecież Careefour z języka francuskiego to skrzyżowanie.
5
z
7
Logo Amazon
Spójrz na strzałki, które umieszczone są w kierunku od a do z. Nie jest to dzieło przypadku. Oznaczają tyle, że na Amazonie znajdziesz wszystko – od a do z. Uśmiechnięta strzałka ma symbolizować radość z korzystania z usług firmy.
6
z
7
Logo McDonald's
Żółte M w logo McDonald's to nie symbol frytek. Symbolizuje zaś łuki, które były elementem pierwszej otwartej restauracji braci McDonald.
7
z
7
Logo BMW
Biało-niebieski elementy w logo BMW mają swoją historię. Firma pierwotnie związana była z lotnictwem. Biało-niebieskie elementy nawiązują do nieba oraz skrzydeł samolotu.