Sycące sałatki - 5 składników, które sprawią, że nie będziesz głodna

Chcesz jeść zdrowo i niskokalorycznie? Sałatki są świetnym i szybkim rozwiązaniem. Problem w tym, że szybko robisz się po nich głodna. Jak temu zaradzić?
Barbara Dąbrowska / 15.01.2018 05:30

Jesteś zabiegana, bo  w ciągu dnia łączysz kilka ważnych ról życiowych? Jeśli wciąż masz wrażenie, że brakuje ci czasu na gotowanie, to z pewnością doceniasz sałatki. Gotowa mieszanka sałat, z pokrojonymi warzywami, dodatkami białkowymi, odrobiną ziół oraz oliwy z oliwek i gotowe!

„Niezdrowe” produkty, które jedzą dietetycy

Sycąca sałatka na diecie odchudzającej

Sałatki mają „sławę” posiłku idealnego na diecie odchudzającej. Niestety wiele kobiet po sałatce szybko odczuwa głód. Pokażemy ci, jakich składników użyć, by przedłużyć sytość po sałatce.

Pamiętaj jednak, że sałatka rzadko bywa pełnowartościowym posiłkiem i nie powinna zastępować obiadu. Strategia „oszczędzania kalorii” poprzez zjedzenie sałatki się nie sprawdza. Potem i tak nadrobisz przypadkowym batonikiem, czy parówką zjedzoną przed lodówką.

Sałatkę jadaj na lunch w pracy. Możesz ją przygotować nawet w biurowej kuchni, a podstawowe składniki kupisz w większości sklepów spożywczych. Sałatkę łatwo jest zabrać ze sobą w lunchboxie lub zwykłym, szklanym słoiku. To dobra propozycja na posiłek w ciągu dnia, który przeznaczasz na załatwianie spraw na mieście.

Zobacz, jakie składniki dodawać do sałatki, żebyś po godzinie od jej zjedzenia nie była głodna jak wilk.

Sportowy look w najlepszej cenie! Skorzystaj z rabatów na buty i odzież na stronie FOR PRO promocje

Mamy dla ciebie ciekawe informacje i praktyczne rozwiązania. Zobacz także:

Te produkty żywnościowe się „nie lubią”! Nie łącz ich ze sobą!
5 tłustych produktów, które są zdrowe i pomagają schudnąć
Typ zdyscyplinowany vs. typ dowolny. Jak jest twój styl odchudzania?