4 najskuteczniejsze propozycje ćwiczeń z piłką

Nie tylko kształtują sylwetkę, ale mogą też być świetną zabawą! Przekonaj się sama, jak ćwiczyć z użyciem piłki.
Agata Bernaciak / 22.10.2014 05:14

4 najskuteczniejsze propozycje ćwiczeń z piłką

Ćwiczenia z piłką nie tylko służą naszej sylwetce, ale i kręgosłupowi. Jeśli planujesz rozpocząć taki trening, z całego serca cię do tego zachęcamy!

Dzięki zaledwie 4 propozycjom wyrzeźbisz swoje ciało, wzmocnisz mięśnie głębokie, wyćwiczysz swoją koordynacje ruchową i poprawisz ogólną kondycję fizyczną.

Jak ćwiczyć, by trening był skuteczny?

  • Wykonuj je w formie tzw. obwodu – rób kolejno np. trzy ćwiczenia w liczbie 15–20 powtórzeń. „Obwód” powtarzaj co najmniej trzy razy.
  • Nie rób przerw na odpoczynek.
  • Nie wykonuj powtórzeń wymuszonych, tzn. takich, których nie jesteś w stanie wykonać prawidłowo.
  • Ćwiczenia wykonuj co najmniej trzy razy w tygodniu.
  • Połącz trening z niskoenergetyczną dietą.

Do dzieła!

Poznaj więcej propozycji ćwiczeń:


napisane na podstawie artykułu zamieszczonego w magazynie Uroda