POLECAMY

Jak odchudzić masywne uda?

Twoim kompleksem są grube uda? Podpowiadamy, jak odchudzić tę strefę ciała!

Jak odchudzić masywne uda? fot. Fotolia

Odkąd pamiętasz, najpotężniejszą partią twojego ciała są uda? Nie ty jedna masz taki problem. Wiele kobiet tyje właśnie w okolicy ud i pupy, co skutkuje pojawieniem się nie tylko cellulitu, ale i bryczesów. Podpowiadamy, jak schudnąć z tej części ciała!

Jak odchudzić grube uda?

Najważniejsza w odchudzaniu jest systematyczność. Pamiętaj, że nie istnieje dieta, która pozwoli ci schudnąć z jednej partii ciała. Jeśli chcesz zmniejszyć obwód ud, przejdź na dietę niskokaloryczną, ale pamiętaj o odpowiednim zbilansowaniu posiłków. Wraz z posiłkami powinnaś dostarczać organizmowi nie mniej niż 1400 kcal na dobę.

1. Trening kardio

Mówiąc trening kardio mamy na myśli ćwiczenia na stepie, stepperze, orbitreku, nordic walking, marsz na bieżni lub jogging. Jeśli twoją ulubioną formą aktywności jest bieganie, w żadnym wypadku nie biegaj szybciej niż 7-8 km/h. Dlaczego? Bo zamiast spalać tłuszcz będziesz budować masę mięśniową i poprawiać ogólną wydolność organizmu. A przecież nie o to chodzi!

2. Ćwiczenia siłowe

Szczególny nacisk powinnaś położyć na kształtowanie dolnej partii mięśni - mięśniu dwugłowym uda, przywodzicielu i odwodzicielu oraz mięśniach pośladkowych. Dobrymi ćwiczeniami będą wypady w przód lub w tył, przysiady, a także wszelkie ćwiczenia mające na celu rozbudowę górnej części ciała (np. rzeźba ramion). Dzięki tym zabiegom twoja sylwetka odzyska dobre proporcje.

3. Ogólna aktywność fizyczna

Pamiętaj, że poza dietą i ćwiczeniami, powinnaś również dbać o ogólną aktywność. Mamy na myśli między innymi chodzenie po schodach zamiast jeżdżenia windą, robienie przerw w trakcie pracy w celu rozruszania kości, a także chodzenie pieszo zamiast jeżdżenia wszędzie samochodem. Takie mały zmiany mogą mieć decydujący wpływ na wygląd twojej sylwetki!

O tym musisz pamiętać!

Jeśli tycie oznacza dla ciebie przybieranie masy głównie w okolicy pupy i ud, absolutnie nie możesz dopuścić do wahań wagi. Twoja sylwetka zmieni proporcje, jeśli kompleksowo podejdziesz do problemu.

Pamiętaj, że rezygnacja z treningów chociażby na miesiąc prowadzić do zwiotczenia skóry na udach, co z kolei sprawia, że wyglądają zdecydowanie bardziej masywnie. Nie wspominając już o działaniu grawitacji na nasze pośladki...

Dowiedz się więcej:

Chcesz schudnąć? Oto 5 pojęć, które musisz znać 10 produktów, które wzmagają apetyt Wow! Na czym polega dieta szambala?

SKOMENTUJ
KOMENTARZE (3)
/rok temu
Pamiętam, że gdy biegałam dość szybko, to miałam ładne, masywne nogi (głównie uda). Ostatnio biegam wolno, czyli trucht i widzę efekty. Serio, to co piszecie - działa.
/rok temu
Ja walczę i spróbuję tych ćwiczeń też. Zobaczymy czy skuteczne
/rok temu
ja dlugo walczylam z bryczesami, a ktore nic nie dzialalo...treningi, dieta aż wreszcie wspomoglam sie zabiegami kriolipolizy, ktore zrobilam w mad clinic we wroclawiu i problem zniknal. teraz ciesze sie ladnymi jedrnymi udami ;)