– Żyjemy w takich dziwnych czasach, kiedy sztuczne metody karmienia dzieci są szeroko reklamowane, a o naturalnym karmieniu piersią, które przecież bezsprzecznie jest najlepsze dla dziecka, mówi się bardzo mało. Producenci mleka modyfikowanego chwalą się w reklamach składem swoich mieszanek, a jednocześnie w żadnej telewizji i na żadnym billboardzie nie mówi się o unikalnym składzie kobiecego pokarmu. Na skutek tej nierównowagi informacyjnej kobiety często nie wiedzą, czemu właściwie warto karmić piersią – mówi Agata Aleksandrowicz, wiceprezeska fundacji.
Materiały prasowe Fundacji Promocji Karmienia Piersią
Fundacja zapowiada: "Będziemy dawać konkrety"
- Chciałabym, żeby zdjęcia karmiących kobiet i informacje o działaniu kobiecego mleka były co najmniej tak samo dostępne, jak dostępne są reklamy mieszanek – mówi Agata Aleksandrowicz. – Chciałabym, żeby nasze billboardy docierały tak samo do kobiet, jak i do mężczyzn, do matek i do kobiet, które jeszcze nie myślą o ciąży. Żeby widziały je nastolatki i dzięki temu żeby w naturalny sposób: na ulicy czy w autobusie, dowiadywały się o kobiecym pokarmie i jego unikalnych właściwościach. Taka edukacja ma szansę zwiększyć statystyki karmienia piersią, które w Polsce są na zatrważająco niskim poziomie – dodaje.
Dołącz do akcji!
– W przeciwieństwie do producentów mieszanek modyfikowanych nie mamy setek tysięcy na reklamę. Za każdym razem musimy szukać funduszy, nie tylko wśród firm czy instytucji, lecz także wśród osób prywatnych, którzy wierzą, że to, co robimy, ma sens. Wszystkie darowizny, które wpłyną na konto Fundacji Promocji Karmienia Piersią z adnotacją w tytule przelewu ,,Darowizna na billboardy" zostaną przeznaczone na realizację ogólnopolskiej kampanii – mówi Agata Aleksandrowicz.
Wizualizacja kampanii outdoorowej Fundacji Promocji Karmienia Piersią