Mango to jedna z najbardziej popularnych marek w Polsce i na świecie. Stworzona dla młodych, modnych kobiet i mężczyzn, marka stanowi autorytet w dziedzinie miejskiego stylu połączonego z klasyczną elegancją. Zgodność z obowiązującymi trendami, niebanalne rozwiązania oraz wyczucie codziennych potrzeb swoich klientek sprawiły, że sympatia miłośników marki rośnie z roku na rok. Kolejnym kluczem do sukcesu hiszpańskiej sieciówki są Scarlett Johanson i Penelope Cruz, gwiazdy, które współpracują z marką od lat, oraz liczne imprezy organizowane w sklepach z udziałem uznanych ekspertów stylu.
Listopadowe warsztaty mody organizowane przez markę Mango to trzy godziny indywidualnych spotkań, podczas których każda klientka Mango pod okiem stylisty z magazynu „Glamour” będzie mogła dowiedzieć się co powinnyśmy nosić tej zimy, zrobić zakupy, ale też w zależności od potrzeb odmienić lub odkryć na nowo styl, dobrać najmodniejsze kolory i fasony do sylwetki. Obecni w sklepie wizażyści Bobbi Brown wykonają makijaże, a także zdradzą kilka trików, które pomogą zapewnić świetny wygląd o każdej porze dnia. Ale to nie koniec atrakcji…
Od samego początku wydarzenia będzie obowiązywała 20 proc. zniżka na ubrania i akcesoria dostępne w sklepie Mango. Dla klientek, które w godzinach eventu zrobią zakupy, a nie będą miały czasu skorzystać z porad ekspertów obecnych tego dnia w sklepie, przygotowano wyjątkowe vouchery na dodatkowe lekcje makijażu Bobbi Brown. Ponadto każda klientka Mango będzie mogła wziąć udział w wielkim konkursie Mango i ubiegać się o nagrodę główną – weekend w Barcelonie lub nagrody dodatkowe ufundowane przez Mango i markę Bobbi Brown. A na ochłodę modowego szaleństwa i emocji związanych z konkursem przygotowano Perrier, ulubioną wodę fashionistek na całym świecie.
Więcej informacji o konkursie znajdziesz na www.mango.com/warsztatymodowe
Zobacz także: Męski styl w kobiecym wydaniu - jak go nosić?
Terminy warsztatów mody z MANGO:
12 listopada (piątek) godz. 17-20.00 – Galeria Mokotów/Warszawa
13 listopada (sobota) godz. 18-21.00 – Złote Tarasy/Warszawa
19 listopada (piątek) godz. 17-20.00 – Bonarka/Kraków
26 listopada (piątek) godz. 17-20.00 – Galaxy/Szczecin
27 listopada (sobota) godz. 17-20.00 – Galeria Bałtycka/Gdańsk
Zobacz także: Rockowy styl polskich gwiazd
Mango otworzyła swój pierwszy sklep w Passeig de Gracia w Barcelonie w 1984 roku. Obecnie, marka liczy ponad 1600 sklepów w 100 krajach i jest drugim co do wielkości hiszpańskim eksporterem mody dla kobiet. Koncepcja Mango to połączenie jakości, najnowszych trendów i przystępnej ceny. Pierwszy polski sklep Mango powstał w Galerii Mokotów w Warszawie w grudniu 2000 roku.