Dziennikarka i politolog z pasji, i wykształcenia. Kobieta, mama, żona, redaktorka. Lubi rozmawiać, zadawać pytania i poznawać ludzi. Fascynują ją media, a od niedawna macierzyństwo. W Polki.pl dba o reklamę i marketing. Od czasu do czasu pisze o sprawach społecznych, komentując rzeczywistość.
Ruszyła nowa kampania firmy Nesperta, właściciela marki Semilac, promująca kolekcję lakierów ALL IN MY HANDS. Dochód ze sprzedaży zostanie przekazany kobietom!
Czytaj więcej
"9 milionów powodów" – tak nazywa się kampania społeczno-edukacyjna o noszeniu... protez zębowych. Zobacz, co jest jej celem i jakie negatywne zachowania społeczne chce zmienić!
Czytaj więcej
Workom pod oczami i zaczerwienieniom mówimy: „koniec!" Zobacz nasz redakcyjny test kosmetyków Bell ze Strefy Piękna w Biedronce i przekonaj się, jak się sprawdzają!
Czytaj więcej