Zgrabna pupa fot. Adobe Stock

Zastanawiasz się, jak przytyć w pupie? Z naszymi radami uda ci się osiągnąć cel!

Wiele dziewczyn ma kompleks zbyt małych pośladków, przez co zastanawia się, jak przytyć, ale... tylko w pupie. Czy to w ogóle jest możliwe? A jeśli tak, to w jaki sposób osiągnąć wymarzony efekt?
Agata Bernaciak / 17.01.2019 15:01
Zgrabna pupa fot. Adobe Stock

Chciałabyś, by twoja pupa była kształtna i wystająca, a nie płaska jak deska? W dzisiejszych czasach wiele kobiet ma dokładnie ten sam problem... Wszystkiemu winny jest siedzący tryb życia.

Nie ruszając się regularnie, jeżdżąc wszędzie samochodem, korzystając z windy i ruchomych schodów, sami przyczyniliśmy się zanikania naszych mięśni pośladkowych, które w założeniu powinny stanowić fundament trzymający nasze plecy wyprostowane.

Wszystko w naszym ciele jest ze sobą powiązane, a problemy z jedną częścią ciała często przyczyniają się do pojawienia kolejnych (w tym wypadku np. zanik mięśnia pośladkowego może skutkować bólem pleców i skrzywieniem kręgosłupa).

Czy da się schudnąć tylko z pupy?

Niestety prawda jest taka, że nie da się przytyć tylko w pupie, tak samo jak np. schudnąć tylko z brzucha. Utrata wagi lub jej przyrost wiąże się z rozłożeniem kilogramów proporcjonalnie na całe ciało. Tak więc - jeśli nie zamierzasz korzystać z usług chirurga plastycznego - zapomnij o tym, że uda ci się przytyć tylko w pupie. Dobra informacja jest jednak taka, że istnieją sposoby, by powiększyć pośladki w naturalny sposób. Podpowiadamy, jak osiągnąć taki efekt!

Jak powiększyć pupę? Lista najlepszych wskazówek

Podpowiadamy, w jaki sposób sprawić, by twoja pupa stała się większa, bardziej kobieca i sexy. Sprawdź!

Ogranicz siedzenie na rzecz bycia aktywną

Siedzenie na krześle lub w fotelu to największy wróg zgrabnej i umięśnionej pupy. Dlatego nie pozwalaj sobie na takie spędzanie wolnego czasu! Zamiast jeździć windą wybieraj schody, auto zamień na spacer, a krzesło przy komputerze niech zastąpi piłka. Każda aktywność twoich mięśni jest na wagę złota!

Zacznij ćwiczyć

Bieganie, rower, jazda na rolkach, marsz - te rodzaje aktywności pomogą ci w uruchomieniu do pracy mięśni pośladkowych. Pamiętaj, że są one dość duże, zatem i aktywność, którą wybierzesz, powinna cię porządnie zmęczyć. A jeśli po treningu poczujesz zakwasy to znak, że odwaliłaś kawał dobrej roboty!

Skorzystaj z dodatkowego obciążenia

Mowa o dodatkowym obciążeniu na siłowni. Przysiady ze sztangą, martwy ciąg z ketlem w rękach, ciężarki przyczepiane do nóg - te wszystkie przyrządy znajdujące się na sali do ćwiczeń pomogą ci osiągnąć wymarzony efekt powiększenia pupy! Nie wiesz, jak z nich skorzystać? Doświadczony trener podpowie ci, jak powinien wyglądać trening na zgrabną pupę.

Polecamy!
Działa na wyobraźnię i spala kalorie w ekspresowym tempie! Na czym polega twerking?
Mamy dla was łatwe i skuteczne ćwiczenia na pośladki. Sprawdziłyśmy je na własnej skórze!