7 ćwiczeń, które odmienią twoje ciało nie do poznania!

Zdradzimy ci sekret - te ćwiczenia NAPRAWDĘ dają niesamowity efekt...
Agata Bernaciak / 10.06.2016 05:14
Ćwiczenia na spalenie tłuszczu - 7 najlepszych propozycji fot. Fotolia

1. Skakanie na skakance

Ten rodzaj sportu jest nie tylko tani, ale i nie wymaga od ciebie specjalnych poświęceń. Dlaczego? Bo możesz skakać niemal wszędzie! W tym wypadku odpadają wymówki takie, jak: "oj, pada deszcz...", "nie chcę mi się iść na siłownię", czy "nie mam czasu". W trakcie skakania trenujesz wszystkie mięśnie, podkręcasz tętno i spalasz ogrom kalorii. Dlatego ro roboty kochane, do roboty!

2. Squady

Jeśli zdarzyło ci się chodzić na fitness na pewno wiesz, o którym ćwiczeniu mowa. Otóż w squadach chodzi o to, by robić raz po raz głębokie przysiady. Pupę wysuwamy tak, jak do siadu na krześle i pilnujemy, by nasze kolana nie wyszły poza obręb stóp. W trakcie wykonywania serii spalamy mnóstwo kalorii, rzeźbimy mięśnie pupy i nóg, a także zwiększamy swoją siłę. Same korzyści!

3. Pompki

Niestety wiele z nas nie potrafi wykonać nawet jednej pompki, a co dopiero mówić o całej serii! Warto jednak próbować i trenować ciało w tym kierunku. Dlaczego? Bowiem w trakcie robienia pompek wzmacniamy kręgosłup, a także angażujemy do ruchu mięśnie, których na co dzień nie używamy. W związku z tym, że ćwiczenie to kwalifikujemy do kategorii "dla zaawansowanych" jedno jest pewne - w trakcie jego wykonywania spalamy masę kalorii.

4. Wypad z pogłębieniem

Pewnie nie lubisz tego ćwiczenia? Tak, tak - tak to zwykle bywa, gdy wykonanie go przysparza problemów. Wypady z pogłębieniem są ogromnym wyzwaniem dla wytrzymałości mięśni nóg i jednocześnie doskonale je rzeźbią. Zastanawiasz się, jak to możliwe? Otóż noga, na którą właśnie ćwiczysz musi udźwignąć ciężar twojego całego ciała - a przecież do tej pory twoja masa była rozkładana na obie.

5. Pływanie

Tol najlepsza propozycja dla tych, którzy mają problem ze stawami, mają sporą nadwagę lub po prostu nie lubią się... pocić! W trakcie pływania odciążamy całe ciało, ale i spalamy mnóstwo kalorii. Do tego - by utrzymać się na powierzchni wody - uruchamiamy głębokie partie mięśni. Doskonałe połączenie przyjemnego z pożytecznym!

6. Bieganie

Bieganie to najlepszy trening kardio, jaki tylko możesz sobie wyobrazić. W jego trakcie spalasz bardzo dużo kalorii, a także wraz z potem wydalasz z organizmu toksyny nagromadzone na skutek stosowania złej diety. Rzeźbi, wysmukla, wzmacnia. Ideał!

7. Jazda na rowerze

Choć dla wielu to nie dziedzina sportu, a po prostu hobby, korzyści płynące z regularnej jazdy na rowerze są nieocenione. Spalanie kalorii i zmniejszenie obwodów ciała to tylko skutek uboczny aktywnej formy spędzania wolnego czasu na powietrzu.Zatem... w drogę!

Dowiedz się więcej o uprawianiu sportu:

SKOMENTUJ
KOMENTARZE (7)
/12.06.2016 19:45
Nigdy dotąd nie robiłam oddziałów. Redaktorka z pewnością zgłębiła temat, to jakaś forma treningu navy seals???? Mopaść paść ze śmiechu czytając te pseudoartykuły :)))
/31.03.2016 08:11
Z tego co wiem to najważniejsze jest aby dobrze rozłozyć wysiłek i kalorie tak aby najwięcej ćwiczyc wtedy kiedy palimy tłuszcz a nie cukier. W książce Odchudzanie z elementami fizjologii i biochemii jest to ładnie opisane. Do wakacji coraz bliżej a wiem po sobie , ze jak sie chce to mozna ładnie schudnąc
/06.10.2015 16:34
ja biegam trzy razy w tygodniu z psem:D i robie squady po kazdym bieganiu3x30 i troche brzuszków dotego raz w tygodniu chodze na endermo i efekty meega bez zadnej diety;p wcinam słodycze bo je uwielbiam ale to wsyztsko co robie doskonale spala mi to co zjem heheh polecam!!:D
POKAŻ KOMENTARZE (4)